5.Bölüm "Gözler"

14K 920 237
                                    

Hiç oyalanmadan bölüme geçelim

Oy veriiiiin

İyi okumalar...

♥︎♣︎♥︎

Bugün pazartesi günüydü ve okulumun ilk günüydü sera'yla beraber okula gidecektik. Cesur bugünlük bana motorunu vermişti Sera ile beraber cesur'un motoruyla gidecektik.

Üstümü giyinip çantamıda alıp aşağıya indim.

Cemre ablama ve gün'e öpücük atıp hızla kapıdaki motora binip sera'nın evine yol aldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Cemre ablama ve gün'e öpücük atıp hızla kapıdaki motora binip sera'nın evine yol aldım.

Yolda giderken beş-altı tane çocuğun "abla!" "abla!"diye bağırmasıyla durdum

Bir tane çocuk yanıma gelip "abla ara gaz vereyim mi?" dedi.

Sonra bir diğeri daha aynısını dedi

"Tamam sakin olun sıraya geçin." diyerek onları tek sıra haline getirdim.

Düzgünce durduklarında gaza basıp yoluna devam ettim. Sera'nın evinin önüne geldiğime balkondaki teyzeler konuşmaya başlamıştılar bile Sera iki dakika sonra gelmişti.

Arkama bindi elini belime yavaşça attığında bir anda kasıldım ama belimi tutmak zorundaydı hızla gaza basıp okula gitmeye başladık.

Okulun önüne geldiğimizde motoru durdurup bir ayağımı yere koydum benden önce sera kaskını çıkarıp bana verdi .

Birisinin önümüze gelmesiyle kafamı kaldırıp baktım. Karşımda daha dün kavga ettiğim, benim saçımı çeken çocuk ve yanında da kıvırcık vardı.

"Oo Sera hanım ne oldu sevgilinizimi getirdiniz?" dedi kıvırcık.

Galiba beni sera'nın sevgilisi sanıyordu kafamda olan kasktan dolayı benim yüzümü görmüyorlardı.

"Ee hadi sevgiline bakalım yakışıklı mı?" dedi diğer çocuk.

Kafamdaki kaskı çıkarıp açık olan saçımı iki yana salladım

"Ee yakışıklımıyım bari?" diyerek ikisine baktım. İkiside şokla bana bakıyordu. Motoru park edip sera ile beraber okula ilerledik.

Bahçe çok büyüktü arka bahçesi ve çatısı vardı basketbol sahası, voleybol filesi ve futbol sahası vardı. Vay be bizim okulda futbol sahası bile yoktu.

Biraz daha yürüdükten sonra cem'i gördüm Cem bir anda "aaa rambo kız!!" diye bahçenin ortasında bağırarak beni gösterdi. Herkes bana baktığında derin bir nefes vererek tekrardan yürüdüm.

Birisinin sera'nın kolunu tutmasıyla tutan kişiye baktım. Kıvırcıktı "turuncu kafa ne zamandan beri sözümüzden çıkar oldu?" Dedi

Sera "B-ben-" diyerek konuşmasıyla kaşlarımı çatarak çocuğa baktım.

YAŞAMAYA ÇALIŞANLAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin