Bölüm-80-| Benim için..

4.5K 238 74
                                    

Selam canlar:) Ben geldim^^ Sizden rica etsem, yukarı bakar mısınız? 'Bölüm 80' yazıyor değil mi? Ben yanlış görmedim hani yazarken? Hayal meyal, ne bileyim.. Bölüm 80 yazıyor yani orada değil mi? Bende sizler gibi doğru görüyorum? Heh! Tamam o zaman.. bir an inanamadım da:) 80 bölüme kadar gelmişiz demek. İyisiyle kötüsüyle kocamancana 80 bölüm:) Her bir bölümde ayrı bir tartışma, ayrı bir heyecan, ayrı bir emek. Sizlerin ve benim.. yazıp hayal etmek kadar okumakta önemlidir. Sabır işidir bir kere. Öyle her insan gelipte hikaye, kitap falan okuyamaz:) Bu nedenle tüm emekleriniz için binlerce kez teşekkür ederim! Yorumlarınız için, canım sıkkınken, kendimi yanlız hissediyorken, kısacası iyi günde kötü günde yanımda olduğunuz için de ayrıca minnettarım. Hemde binlerce kez.. ne kadar teşekkür etsem az, biliyorum. Farkındayım bunun ama sonuçta ilk bölümden 80 bölüme kadar benimle gelen, yanımda olan, okuyan, bazen sinirlenip bazen kahkahalarla gülen, yorumlarını her daim benimle paylaşan sizin gibi insanlara küçük bir teşekkürler bile olsa teşekkür etmek istedim. 'İyi ki varsınız!' diyebilmek önemli..




Ve ben hala da 'İyi ki varsınız!' diyebiliyorsam ne mutlu bana:)




Umarım ki beklentilerinizi, isteklerinizi layığı ile yerine getirebilmişimdir. Bir kez daha 'İyi ki varsınız!' diyor, tüm emekleriniz adına teşekkür ederek sizleri bölümle başbaşa bırakıyorum:)






Keyifli okumalar efendim..





Beğenmeniz dileğiyle...





NOT; 11 ayın sultanı geldi. Tuttuğunuz oruçları Allah kabul eylesin. Sofranızdan bereket ve gönlünüzden merhametin eksik olmaması dileğiyle. Unutmadan, okuyan çoğu kişinin ve benim niyetli olduğumuzu göz önünde bulundurarak +18 olan kısımlara fazla yer vermeyeceğim. Bilginize:) Bu duruma itiraz eden olmayacağını umuyorum. Sonuçta mübarek gün, niyetliyiz. Hem günah kazandırıp hem kazanmak istemem:) Şimdiden anlayışınız için teşekkürler^^



Hayırlı Ramazanlar Dilerim..

Bir yolun varsa gidilecek sona bırakma,
Bir sözün varsa dilden yüreğe, hiç susma.
Görmen gerekiyorsa birini git yanına.
Okşaman gereken bir yürek varsa esirgeme elini.
Hayat çok zalım,
An gelir;
... Elini, gözünü, yolunu, yüreğini alır senden,
O zaman istesende;
Dokunamaz,
Göremez,
Gidemez,
Söyleyemez olursun...



-Can Yücel- ...







~











" Baba olacakmış! Ulan senden baba mı olur lan? Daha sen kendine bakamıyorsun.. ayrıca ne belli yani baba olacağı? Ortada bir şey yokki! Daha Demet hamile mi değil mi belli değil.. ama yook! Çok pis hırs yaptım. Bende 9 aya kadar baba olmazsam, kucağıma bebeğimizi almazsam, Kerem Sayer değilim! Eşşek başıyım! Adam değilim lan! Manyağın, pisliğin, gerizekalının önde gideniyim! Allah belamı versin benim!"









Töbve tövbe ya! Yok yok.. çok pis gaza gelmiş kocam, belli.






Maalesef, evet. Aksel biraz daha Kerem'i deli etmeyi başarıp erken baba olacağı ile hava attıktan sonra Demet'in yardımlarıyla sonunda oturup kaldığı kanepeden kalkmayı başararak gittiklerinden beridir Kerem tur dönüyor odada. Yatağın açtığım örtüsünü katlayarak ayağımdan kısa çoraplarımı çıkarıp kocaman esneyerek topladığım saçlarımı açarken bi sağa bi sola kafasında dönen düşünceler eşliğinde kaşları çatık bir şekilde odanın içinde dönmeye devam eden Kerem'e kısa bir bakış atıyorum. Korktuğum şeyler ve nedenleri değişti. Artık doğumdan Kerem'in akıl sağlığını kaybede bilecek oluşunun düşüncesi kadar korkmuyorum. Bebek bebek diye diye yarim delirecek sonunda. Aman Allah korusun! Hamile kalmak ve 9 ay karnım burnumda sancılar eşliğinde, uykusuz gecelerden korktuğumdan çok korkuyorum, Kerem'i bu hırsıyla zaptede bilemeyeceğim diye.










+18 Aşk Engel Tanımaz...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin