Witam! Zapewne wrzucanie aktualizacji tutaj raz na miesiąc to już tradycja... Jednakże, niestety, stworzyłam niewiele prac od czasów poprzedniego rozdziału — tylko ćwiczenia, głównie anatomii, oraz użycia tabletu.
Ponieważ tak, otrzymałam od przyjaciela jego tablet graficzny, którego już nie używał i należało dokupić potrzebne kable. Wcześniej nie myślałam, że będę rysować w digitalu i mi się to spodoba, a jednak się to zdarzyło. Chętnie przedstawię tu kilka pierwszy prac, które wykonałam w tej metodzie.
Z czego pierwsza próba wyglądała dosłownie tak:
Sztuka abstrakcyjna bez umiejętności użycia sprzętu. Ale cóż... Krita i jej różnorodność pędzli bardzo mi się spodobała. Na razie używałam tylko tego programu, może kiedyś spróbuję skorzystać też z jeszcze innego programu.
Jednakże pełnym rysunkiem była dopiero... jarzyna. Pozdrawiam tu Hanię, jeśli to widzi XD.
Aczkolwiek coś sensownego też udało mi się stworzyć. Narysowałam Paula z Na Zachodzie bez zmian, korzystając ze sceny w trailerze. Rysowałam to dobre dwa miesiące... Dodając kolejne elementy i rzeczy krok po kroku, stworzyłam tę pracę. Widać też różnicę między początkiem a końcem pracy - na start powstał line-art, w kolorowaniu tło, kontynuując z planu na plan. Ostatnim elementem był mundur. Według mnie właśnie on wyszedł najlepiej.
Jestem po prostu z rysunku powyżej dumna. I miło mi się rysuje w digitalu, ale chętnie będę kontynuować też prace w technikach tradycyjnych.
Na dole też pokażę póki co szkic ostatniego z rysunków, które na razie zaczęłam. To Tosia, jedną z bohaterek mojego uniwersum, Redverse. Jej wcześniejszy design pojawił się już w poprzednim rozdziale, aczkolwiek zdecydowanie wolę wersję z długimi włosami.
I zabawy z kolorami:
Granatowe cienie nałożone w taki sposób wyglądają źle. Ale tutaj czerwona wersja, która bardziej pasuje:
Na szczęście udało mi się przejść przez wszystkie sprawdziany w tym tygodniu (3), więc w weekend postaram się dokończyć ten rysunek (wraz z czytanymi przeze mnie książkami).
Ponadto planuję opowiadanie powiązane z Redverse :D. Postaram się narysować w podobnym stylu dwójkę pozostałych bohaterów z niego, dla lepszego poglądu ich wyglądu oraz własnej przyjemności.
CZYTASZ
Sztukoksiążka, czyli artbook
RandomZbiór szkiców, a czasem też innych efektów ekspresji twórczej. × Publikowane od kwietnia 2023 roku.