10 luty | Co sprawia mi smutek?

5 1 0
                                    

Ukraina ponownie zaskakuje! Mają oni talent do łączenia etnicznych i nowoczesnych aspektów muzycznych. Bardzo klimatyczna i wpadająca w ucho. I ponownie będzie jednym z faworytów w konkursie. Nie wiem, jak oni to robią, że za każdym razem wysyłają świetne propozycje, ale uwielbiam to właśnie w Ukrainie. Moje aktualne TOP 3.

----------

Zastanawiając się nad dzisiejszym tematem, mogłabym wypisać wszystkie takie bzdety, które są normalne dla każdego. Ale jedna rzecz narzuciła się mi dziś podczas rozmowy z rodzicami. W skrócie, gadali, że siedzimy w domu i nie wychodzimy do ludzi. Użyli jeszcze stwierdzenia, że większość nastolatków w naszym wieku chodzi do galerii lub na dyskoteki.

Rozumiem wszystko, ale KAŻDY JEST INNY i nie można narzucać im swojej wizji. Może i jestem introwertykiem, ale umiem odzywać się do innych i mimo wszystko, angażować się w rozmowy. Inaczej zachowuję się przy rodzinie, a inaczej wśród rówieśników i w liceum. Jestem jaka jestem i rzeczy, którymi interesują się stereotypowo moi rówieśnicy, mnie w większości nie interesują. Nie maluję się! Nie mam nawet TikToka! I doskonale wiem, że kiedyś się do tego przekonam, tylko potrzebuję czasu i własnej chęci. I nikt mnie nie zmusi do zmiany, nawet jeśli będą mieli rację. Boże, ale się nakręciłam. Więc podsumowując, skrajne emocje wywołuje we mnie zmuszanie kogoś do zmiany siebie, mimo że on sam tego nie chce.

----------

Mam nadzieję, że się wam podobało. Zostawcie gwiazdkę i komentarz. Do zobaczenia jutro!

Roztrzepane WizjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz