Se sluchátky na uších projíždím YouTube, Facebook, Insta, v podstatě všechny sítě, na které jsem se zaregistrovala s nadějí před třemi roky, že by se se mnou mohl někdo začít bavit. A i když to stejně nakonec nezafungovalo, účty zůstaly... Takže když mi dojde repertoár, alespoň mám co projíždět na mém iPhonu.
S jedním povytaženým obočím scrolluji mezi příspěvky líbajících se párů těch, co si mně z milosti přidali - i když je mi jasné, že spíš naháněli své ,přátele' z FB. Mám takový dojem, že ti by si přidali i matikářku, aby jim to číslo poskočilo nahoru...
Jedna z holek, která se mnou prohodila pár slov, Tina, sdílí jakýsi odkaz zrovna ve chvíli, kdy mám v plánu stránku zavřít. Spíš díky tomu, že bych dál neměla co dělat, klikám na odkaz. Přejíždím očima po stránce. Jedná se o nějakou písničku Celibátod kapely Slza. O té jsem ještě neslyšela. A ani jsem netušila, že se Tina zajímá o muziku.
Nu co už. Ještě víc mě ale zaujímá úryvek z právě této písně: ,Chci dál spát spolu za celibát,
Za moudrost bláznit,
Za ticho řvát...'Ten melancholický text mě fascinuje, ale nedokážu si vysvětlit, proč tomu tak je. Zapojuji sluchátka a tisknu ukazováčkem buttonku Play.
Do ucha mi zní posmutnělá melodie. Wow. Text je promyšlený, naivní, ale přesto krásný. A ten hlas... Jemný, plný života a chuti zpívat. Tohoto zpěváka to zpívání musí bavit.
Proklikávám se na oficiální fanpage a scrolluju příspěvky. Narážím na jejich další písničku, Lhůtu záruční, i teaser s Celibátem, Katarzí a Vstříc nekonečnům. Dokonce i ty ukázky jsou zazpívané s takovou precizností a chutí, že se bezděčně musím pousmát. Jakožto největší stalkerka projíždím jejich profily a náhle mě do čela ve vyhledávací kolonce praští nějaký nick. Hoggy. Co je to za chujovinu, bleskne mi hlavou, jak souvisí jméno nějakého magora se Slzou?Nejraději bych si v tu chvíli nafackovala za předchozí myšlenkové pochody. Zjišťuji, že Petr Lexa je tatáž osoba jako Hoggy. Ach tak. Namátkou klikám na poslední video, Snapchat s fanoušky #2. Za pár chvilek se brzy směju na celé kolo. ,Disco party' mě skutečně dostala.
Tisknu tlačítko ,To se mi líbí' a již Facebook vypínám, když se mi rozsvítí další upozornění. Otráveně klikám. Že by další inteligentní status?
Ale ne. Jde o Petrovu aktualizaci na Hoggyho stránce. Zvědavě ji otvírám a přejíždím text. Nový nábor videí na další díl Snapchatu. Bez váhání ho otvírám a uvažuji, co Petrovi pošlu. Dobrou show v tom neudělám. Možná zazpívat Celibát, jen kousek... Jo, to půjde. Začínám nahrávat a čistě začínám zpívat. Zavírám oči a aniž bych si to uvědomila, zpívám i druhou sloku. Když se probouzím, minuta pryč a já posílám.♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥
První díl mé knihy je na světě, hip hip hurá! Část ke kratičká, alespoň na moje poměry, ale snad se bude líbit. Pokud mám pokračovat - tohle je jen takový úvod - napište komrnt, dejte vote! A co myslíte, jak se to bude vyvíjet dál? » Koment!
Delší/kratší časti? Tato má okolo 500 slov... » Koment!
Btw. No nemá Petr úžasný oči v tom intru? ♥ » Koment! :DMiluju vás, zatím čau!
ČTEŠ
Vokály (ff. Petr Lexa)
FanfictionTeri nikdy nebyla moc oblíbená, ať už mezi kamarády nebo na brigádě. Vetšinu času trávila se sluchátky v uších a dobrou hudbou. Teď jí ale něco změní život...