KMG- 3. Bölüm: "Ceza"

24.7K 1.4K 333
                                    

Hayatımda yazdığım en uzun bölüm olarak tarihe geçebilir mi lütfen? Dgfdhfdjd 2130 kelime dgfdhfdjd

Yorumlarınızı esirgemeyin lütfen.

İyi okumalar dilerim efenim.

/DÜZENLENDİ./

KMG-3.Bölüm: "Ceza"

***

Yaz Spor Okulu'nun olduğunu öğrenmemin ardından kızlara katılmak istediğimi söylemiştim, onlar da beni yalnız bırakmayıp gelmişlerdi. Kaydımızı yaptırmış, şimdi de ilk dersimize giriyorduk. Futbol. Futbol dışında basketbol ve yüzmeyi de seçmiştik.

"Hocam, ofsaytı anlatabilir misiniz?" dedi kızlardan biri. İlk başta bu kadar kız olmasını garipsemiştim ancak kısa sürede nedenini kavrayabilmiştim. Futbolu bize öğretecek olan Arda hocaydı sebebi. Adamın gerçekten maşallahı vardı da, sırf bunun için futbol seçilir miydi Allah aşkına? Düşüncelerimi bir kenara bırakıp soruyu soran kıza çevirdim bakışlarımı. Dikkat çekmeye çalışıyordu, o kadar belliydi ki.

Kızın dikkat çekmeye çalıştığını Ada da fark etmiş olmalıydı ki dayanamayarak araya girdi. "Teknoloji gelişti benim güzel kardeşim. İnternete yazsan öğrenirdin zaten."

"Sana ne? Ben Arda Hoca'dan öğrenmek istiyorum." 

"He he. Biliyorum ben o filmi ya. Filmin sonunda kızla oğlan-" Devamını getirmeden önce bana baktı. Gülmemek için kendimi sıktığımı gördüğünde gülmeye başladı. Onun gülmesiyle önce ben gülmeye başlamıştım, sonra da Beril.

Kıkırdamalarımızı durdurmamıza zaman tanımayan Arda Hoca, "Tartışma istemiyorum, lütfen. Bütün temel bilgileri tek tek işleyeceğiz zaten, merak etmeyin. Ama önce tanışalım. Ben Arda. Yaz boyunca devam edecek olan spor okulumuzda size futbolu ben öğreteceğim. Hepinizin isimlerini tek tek öğrenmek isterdim ancak çok kişisiniz ve zamanı harcamak istemiyorum." dedi.

Hoca konuşmasını bitirdiğinde benim takıldığım tek bir nokta vardı. Lütfen demişti. Bu devirde lütfen diyen adam kalmış mıydı yahu?

İnsanların kıkırdamasıyla etrafıma bakındım. Espri mi kaçırmıştım?

"Varmış baksana." Sarışın kızın dediğiyle bana güldüklerini anladım.

Sesli düşünmüştüm. Bu huyumdan nefret ediyorum!

"Sesli düşünmeye de devam ediyorsun." dedi az önceki kız. Arda Hoca bile gülmeye başlamıştı ve ben rezil olmuştum! Her zaman olduğu gibi.

Ama daha fazla rezil olmadan dikkatler kapıdan giren Çağatay, Furkan ve Berkay'a çevrilmişti, ki bu beni oldukça rahatlamıştı. Neden spor okuluna geldiklerini sorgulamadım bile. Bizi burda da sinir etmeyi planladıkları çok netti.

"Geç kaldınız?" dedi Arda Hoca. Disiplinli bir insana benziyordu. Sarışındı. Gözleri mavinin çok güzel bir tonuydu.

"Bir daha olmaz hocam." dedi Furkan. Çağatay ve Berkay bir şey demedi.

"Pekalâ,  bu seferlik bir şey demeyeceğim. Hadi, sıraya geçin."

***

İlk ders bitmişti. Hocanın en başta da dediği gibi temel bilgilerle başlamıştık. Zaten bildiğim şeyleri bir daha duymak beni sıksa da dersin sonuna kadar sabredebilmiştim. Ofsaytı bir türlü anlayamayan Beril, yanında Ada'yı da sürükleyerek ofsaytı Arda Hocaya sormaya gitmişti. Ben ise onlara katılmak yerine soyunma odasına gidip hemen giyinmeyi tercih etmiştim. Erkeklerin soyunma odası ve kızların soyunma odası yan yanaydı. Erkeklerin soyunma odasının yanından geçip gidecekken içeriden Furkan'ın sesini duydum.  "İnandı mı gerçekten?"

Kafan Mı Güzel?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin