2️⃣1️⃣

687 71 108
                                    

Yorum gelmezse günlerce bölüm atmam.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




Jennie's pov

Lisa ile bir haftadır şirket dışında neredeyse hiç karşılaşmıyorduk.
Eve bile bazen geliyor, gece odasında uyuyup sabah ben kalktığım vakit evden ayrılıyordu...

Kavganın ardından şirketteki ilk karşılaşmamızda, kalbimi oldukça kırmıştı. Çünkü duygularıyla oynadığımı düşünüyordu...

Büyük bir çıkmazdaydım. Onunla konuşup özür dilemek ve eskisi gibi olmak istiyordum ama konuşsak bile  yanlış anlaşılmalardan dolayı hiçbir işe yaramayacak ve yine bana kırgın ve kızgın kalacaktı.

Hâl böyle olunca, günlerdir elimden üzülüp ağlamak dışında bir şey gelmiyordu...

...

Yine bir akşam geç vakitte evde tek başıma, olmayan iştahıma rağmen düşüp bayılmamak için zorla mutfakta bir şeyler yemeye çalışıyordum.

Bir yandan kafam dağılsın diye telefonumda takılırken, otomatik kapının kilit sesini işittim.

Daha geç gelir ya da hiç gelmez diye düşünüyordum...

Kafamı hafifçe koridora doğru uzattığımda, ayakta zor durduğunu gördüm.

Yine zil zurna sarhoştu...

Bir yerlere çarpıp düşmesin diye, yerimden kalkarak yardım etmeye karar verdim.

Yanına gittiğimde, olduğu yerde sallanırken kaşlarını çattı fakat bir şey demeden yanımdan geçmeye çalıştı. Çalıştı diyorum, çünkü düşer gibi olmuştu.

Hemen kolunu tutup düşmesine engel olduğumda, yandan bana bakarak kolunu sertçe kendine doğru çekti:

L: Çekil !

Çıkışırken bile yerinde duramıyordu...

Yaralanmasından korktuğum için, azarlarını göz ardı ederek yeniden kolunu tuttum:

J: Düşeceksin...

Kolunu silkerek yeniden kendine çekmeye çalıştı ama ceketi omzundan sıyrılmıştı.

İlk geldiğinde üzerinden yayılan alkolle karışmış yoğun kadın parfümünün kokusunu almıştım ve takıldığı yerden dolayı kıyafetlerine sindiğini düşünmüştüm. Fakat ceketi sıyrılınca,  gömleğinin yakası dahil boynunun nerdeyse her yerinde ruj izi vardı.

Gördüğüm şey karşısında donakaldım.

Hemen toparlanarak aynı agresiflikte ceketini çıkarıp askıya astı.

Kendimi tutamadım ve tepki gösterdim:

J: İnanamıyorum...

Önünü döndükten sonra tek kaşını kaldırdı:

L: Ne var ?

Üzgünce yutkundum ve bu dakikadan itibaren ağzımdan çıkanlara dikkat etmeden konuşmaya devam ettim:

J: Konuşmak için günlerdir bekliyorum ve sen eve başka kadınlarla birlikte olarak mı geliyorsun, bu mudur yani ?!

Göz devirdi. Fakat sinirlenmiştim. Kaşlarımı çattım ve gözlerimin dolmasına engel olmadan karşısına geçtim:

J: Eski hayatını geride bıraktın sanıyordum Lisa !

Öfkeyle burnundan soluyarak kaşlarını olabildiğince çattı:

L: Sana ne Jennie ? Konuşacak bir şeyimiz yok, aramızda bir iletişim kalmadı artık !

Çenem titriyordu. Sinirle omuzlarından ittim:

Womanizer +18 (Jenlisa G!P) ✓tamamlandı✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin