1.

17 1 1
                                    

Ahoj, jsem Kessie Millere je mi 19 let a přistěhovala jsem se do Německa s mojí mamkou a mladší sestrou Taylor. Dřív jsme bydleli i s mým otcem, ale podvedl mamku takže jsme se odstěhovali.

Ráno:

Je 6:03 a já se vzbudila z mého snu který mám už tak 2 měsíce v kuse, v tom snu je vysoký muž s černýma copánkama a členkou na čele. Furt nechápu proč ho mám ve snu, ani ho neznám a už vůbec nevím jestli existuje ale už to neřeším. Dnes je můj první den co jdu do školy, jsem hrozně nervózní protože mám strach z nových lidí ale to doufám přežiju. Konečně jsem vylezla z postele a šla rovnou do koupelny kde jsem si udělala hygienu, trochu se nalíčila a dala si vlasy do drdolu, rovnou jsem i v koupelně prevlékla, vzala jsem si šedý tepláky,černý crop top a mikinu pak jsem vydala se do kuchyně kde už byla mamka a sestra.
"Dobré ráno" , usmála jsem se a obě dvě mi ho oplatili. Mamka nám dělala snídani, moc nejím snídaně ale byl první den školy takže se najím a docela jsem měla i hlad což se divím, bylo hrobový ticho ale mamka ho přerušila a začala se ptát.
"Tak co, jak se těšíte do nový školy?,,
" Jsem docela nervózní ale-,, Taylor mě přerušila a začala mluvit, nesnáším když mi někdo skočí do řeči nejraději bych mu napálila ale je to moje sestra takže nemůžu. Už bylo 7:20 a šla jsem si umýt zuby a chystat se už do školy protože bus přijíždí v 7:30.
"Makej Taylor, trvá ti do dýl než mě a to je co říct!"
"Jo ježiš už jdu" Taylor konečně vyběhla ze schodů, obula se a mohli jsme jít konečně na zastávku kde už čekal autobus takže jsme nastoupili a jeli jsme. Autobus přijel hned ke škole a začala jsem být víc a víc nervózní, cítím se tu divně, bojím že mě nevezmou vedle sebe ale doufám že mě vezmou. Když jsem se už vzpamatovala vystoupila jsem z autobusu a šla hned do školy, na první pohled to tu vypadá docela dobře ale raději chci vědět jakou budu mít třídu, ihned jsem šla s Taylor hledat ředitelnu aby nám řekli kam máme jít. Taylor je o rok mladší takže chodí do prváku. Když jsme konečně našli ředitelnu čekali tam dvě vysoké holky, vypadali jako dvojčata ale když jsem si je víc prohlidla vůbec nevypadali jako dvojčata.
"Dobrý den, jsem Kessie a tohle je Taylor, jsme tu nový"
"Jo dobrý den, už jsem na váš čekal no nebudu to víc prodlužovat takže Kessie ty jsi ve třída 2C a Taylor 1D, holky vám ukážou kde máte třídu, kdyby něco přijďte ke mě."
"Dobře děkuju moc, nashledanou."
"Ahoj, jsem Ruby, moc ráda tě poznávám Kessie!"
"Ahoj, děkuju taky tě ráda poznávám no takže kde mám vlastně třídu?" zasmála jsem se a Ruby taky, hned mě vzala za ruku a vedla mě nekonečnou chodbou kde všichni na nás koukali jak na debili ale bylo mi to celkem jedno. "Už jsme tady" řekla Ruby a usmála se, "děkuju moc" oplatila jsem ji úsměv taky a hned jsem vešla do třídy. Paráda, vypadá to tady jak v nějaký Zoo ale vidím že Ruby chodí se mnou do stejné třídy takže aspoň s někým se tu budu bavit. Hned jsem si šla sednout a začalo zvonit. První hodinu mám matiku, na matiku jsem úplně levá takže doufám že máme v pohodě učitele a taky doufám že Ruby umí matiku, jeslti ne tak jsem v háji. Do třídy přišel učitel, vypadal jak kdyby si něco šňupl do nosu ale uvidíme jak se bude chovat. Uběhlo tak 20 minut a je to brutální nuda, všichni na mě čumí je mi to nepříjemné ale tak musela jsem to čekat ale přerušilo to klepání na dveře. "Pane Kaulitzi, máte 20 minut zpoždění!" když jsem se koukla na toho kluka rychle jsem si vzpomněla na můj sen.

Kurva.

Ten kluk přesně vypadá jako v mým snu, začala jsem panikařit ani jsem si nevšimla že celou dobu na něho koukám, naštěstí si mě ani nevsimnul což jsem ráda. Sláva zazvonila poslední hodina a všichni valili na oběd. Čekala jsem si že tady bude lepší jídlo ale je to stejnej hnus jako v Kanadě. V tu chvíli na mě zakřičela Ruby abych šla k ní, takže jsem šla k ní a dala jsem pohled na ni co potřebuje
"No Kessie, tohle je Sandra, Emily a Sophia, chodí s náma do třídy"
Všechny mě pozdravili a já je taky
"Nechceš si k nám sednout?"
"Klidně, budu ráda ale nejprve musím najít svojí sestru" všechny se na mě koukli že ty máš sestru? A v tu chvíli do mě někdo strčil a zařvala jsem na tu osobu "Koukej kam čumíš kreténe!" otočila jsem se a byl to on, ten z mého snu jeslti si dobře pamatuju má příjmení Kaulitz ale jméno nevím a ani mě to nezajímá. Otočil se přesně na mě a zařval "Prosím! Víš ty vůbec na koho tady řves!"
"Ne a ani mě to nezajímá, spíš čum kam jdeš"
Řekla jsem chladně a protočila jsem očima. Furt na mě čumí svým mrtvým pohledem, raději jsem šla hledat ségru aby si šla se mnou a s holkama sednout, když jsem jí našla tak jsme si šli sednout. Všechny holky mi přišli moc fajn, pozdravili Taylor a hned jsme šli jíst ale po chvílí začala na mě Sandra začala mluvit "Víš s kým si před chvílí mluvila?!" nechápavě jsem se na ni koukla a řekla ji ze ne a začala zase mluvit "To je Tom kaulitz, je to děvkař, prej že je to u vrah jsem slyšela takže raději se ho vyhýbej" když to odpověděla vykulila jsem oči že jeslti si dělá prdel nebo ne ale podle jejího pohledu vyznívá že ne. Po škole jsme šli na bus a dál se už nic nedělo, přijeli jsme domů a já šla hned do svého pokoje, kde jsem se šla umýt, převlíct se a hned skočila do postele.
Tohle byl asi ten nejdivnějsi den co jsem kdy měla, ale proč se mi furt ten Tom ukazoval ve snu? Raději jsem to už neřešila a po minutě jsem usnula.

Čaukyy, mám první kapitolu hotovou, doufám že se vám bude líbit, hodně jsem se rozepsala ale to asi nevadí. Jinak co si myslíte o první kapitole?
Vypadá to že Kassie si našla kamarády takže zapadla, ale co Tom? Co si asi o ní myslí? To se dozvíte v 2 kapitole
Adri🤍

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 11 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Nesnáším tě ale zároveň tě milujuKde žijí příběhy. Začni objevovat