Karanlık.Sadece karanlık,kimse yok kimse rahatsız edemez.Yalnızsın çünkü sadece sen düşünürsün sen karar verirsin bu yüzden yıllarca kendi içimde yaşadım.Kimseye ihtiyacım olmadı o gelene kadar.Geldi ve tüm düzenimi mahfetti bana hiç tatmadığım duyguları yaşattı beni kendine aşık etti ve gitti düşünecek fazla zamanım oldu herkes gitmezmi zaten bazen sen bile kendinden gidersin hemde koşarak.Onun beni terkettiğini idrak ettiğim hergün kendimden kaçtım bende duygularımdan ve hislerimden.Ve şimdi yatağın yanında oturmuş gözlerini bana dikiyor sanki ben suçluymuşum gibi muhtacım ona o bana ihtiyaç duyduğunda terketmedim ben onu.
"Öyle gözlerini dikmeye devam mı edeceksin?"
"Neden buradasın Edward?"
"Anlamıyorsun Bella"
"Anlamama yardımcı ol o zaman hayatıma biranda giriyorsun ve aynı anda çıkıyorsun ve şimdi tekrar geliyorsun anlamadığım ne tekrar seni koruyorum saçmalığımı?"
"Fazla bencil düşünüyorsun benim için de kolay mıydı sanıyorsun o kadar zaman ayrı kalmak inan bana bende hergün öldüm"
"O zaman neden gittin neydi amacın neydi
birden kalkınca başıma keskin bir ağrı saplandı ama umursamadım hastahane odasında elime ne geçtiyse ona fırlattım etkilenmeyeceğini biliyordum ama yine de bir şekilde şokumu atlatıyordum aynı zamanda da "neden" diye haykırıyordum o ise hala gözlerini dikmiş bana bakıyordu ama bu iyi hissettirdi o kadar ayın acısı sadece birkaç dakikada çıkamazdı ne olursa olsun rahatlıyordum.Belirli bir raddeden sonra doktor ve birkaç hemşire odaya girdi ufak çaplı şokumu ufacık iğnelerle geçirmeye çalıştılar Edward hala odanın ortasında durmuş bana bakıyordu.İçimde bitmek bilmeyen boşluk daha da büyümeye başlamıştı sanki.Ne yaparsam yapayım hiç geçmeyecekmiş gibi ve o an korkunç bir dehşeti farkettim ben yalnızdım yapayalnız.Jake artık benden nefret ediyor Charlie benden kurtulmak için Billy lere postalıyor annem kocasıyla şehir şehir geziyor ve aşık olduğum adam beni terkediyor bu gerçekle bir an dengemi sağlayamadım ve aynı anda yere yığıldım bilincim kapanmadan önce tek hatırladığım Charlie nin odaya girip "Bella" diye bağırmasıydı.
___________________________________
"Diş fırçanı unutma"
"Tamam babaaaa"
Tüm bunları puslu bir yerden izliyorum bu anı fazla tanıdık sanki Charlie ile yaşadığım bir tae anı gibi
"Hadi Bells annen seni bekliyor"
Annen seni bekliyor?Bu küçük kız benim sanırım kısa saçlar at kuyruğu evet bu kesinlikle ben olmalıyım.
"Bella,Bella uyan geçti"
Yine aynı pus bu sefer ses Jacob dan geliyor
"Jake?"
"Burdayım Bells"
"Neredeyim ben"
"LaPush dasın burası güvenli"
Peki ya Edward nerede o zaman buraya ne zaman geldim?
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MERHABA BEN TEMBEL YAZARINIZ DBWJHBBF FARKINDAYIM YAKLAŞIK 3 AYDIR YB GÖNDERMEDİM VE BU BÖLÜM DE O KADAR ARADAN SONRA KISA AMA GEÇEKTEN ÖZEL PROBLEMLERİM VARDI KÜFRETMEKTE HAKLISINIZ ÖZEL SEBEPLERİN DIŞINDA HİKAYE O KADAR UZUN VEYA ÜNLÜ OLMASADA BENDE İLHAN SIKINTISI YAŞADI İNANIN BENDE KURGUNUN NEREYE GİTTİĞİNİ BİLMİYORUM O YÜZDEN HALA BURALARDA OLAN 1-2 OKUYUCUM VARSA SONSUZ TEŞEKKÜRLER ARTIK DAHA SIK YB YAYINLAMAYA KARAR VERDİM UMARIM BUNDA DA SORUN ÇIKMAZ WGEIUGOIEUG
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Edward Dönmeseydi?
De TodoBence bu hikaye alışılmışın dışında bir hikaye olacak çünkü bu hikayede Bella Edward ı kurtardıktan sonra Edward ın ona tekrar dönmemesini konu alacak.Sanırım biraz karışık oldu şimdiden okuyan olursa onlara çok teşekkür ediyorum :) ☆★☆★☆★ "Acı bana...