Cerita 01 - Suami Baru

10.9K 92 2
                                    

Tiga tahun dahulu, Syahirah telah bernikah dengan suaminya (Azli) dan pindah ke bandar untuk dari kampung asal mereka untuk mendapat peluang perkerjaan dan gaji yang lebih lumayan.

Namun nasib malang telah menimpa pasangan muda ini tidak lama selepas mereka berpindah ke bandar. Azli telah meninggal dunia dalam satu kemalangan di tapak pembinaan. Tanpa zuriat, Syahirah masih berseorangan dan berjanda sehingga hari ini dan belum berkahwin semula lagi.

Bukan senang bagi seorang perempuan untuk hidup berseorangan, terutamanya janda macam Syahirah yang tiada teman, sentiasa sunyi dan sepi. Syahirah juga ada keperluan mental, fizikal, dan batin. Dalam malam yang sunyi, Syahirah berseorangan di dalam bilik, terpaksa memuaskan keperluan seksualnya dengan jari tangan sendiri. Walaupun melakukan onani dapat membekalkan kepuasan seksual sementara tetapi Syahirah tetap merindui masa silam ketika tubuhnya dipeluk erat oleh suami, pantatnya dirodok dengan kuat dan laju oleh suaminya sehingga pancutan-pancutan air puki terkeluar dari lubang peranakannya.

Azli tiada apa-apa saudara dan kawan di bandar, kecuali seorang kawan baru yang dikenali di tapak pembianaan, iaitu Rohan, seorang pekerja warga asing dari Bangladesh.

Sejak kematian Azli, Rohan kerap membantu Syahirah dalam masalah kewangan kerana rasa kesian dengan perempuan muda yang kehilangan suami. Lama-kelamaan, Rohan mula berminat dengan Syahirah dan ingin menjadi calon suami baru si janda ini. Rohan selalu mencari peluang untuk berjumpa dengan Syahirah dan kerap memberi 'signal' untuk mengadakan hubungan intimasi dengan Syahirah namun setiap kali pun tidak berjaya.

Walaupun Syahirah ada keperluannya sebagai seorang perempuan, tetapi dia juga menjaga batasannya dengan lelaki lain, terutamanya Rohan yang sering kali memikat dia.


Hari ini seperti biasa, Rohan menunggu di luar main entrance tempat kerja Syahirah tepat pada pukul 7 malam kerana ingin menemani Syahirah pulang. 

Tidak lama kemudian, berpuluh-puluh orang pekerja kilang keluar dari main entrance, ada yang menunggang motosikal, ada yang berkerta dan ada juga yang berjalan kaki.

Di antara berpuluh-puluh perkerja kilang yang beruniform di depan pintu kilang, Rohan dengan segeranya terjumpa Syahirah dari jauh.

Syahirah lebih kurang 156cm, mempunyai susuk tubuh yang agak berisi tetapi belum sampai ke tahap gemuk lagi. Wajah Syahirah bukannya sangat jelita tetapi boleh dikirakan sebagai 'above average' tetapi dalam hati Rohan, Syahirah memanglah perempuan yang paling cantik.

Rohan merenung sambil menghayati wajah dan tubuh Syahirah dari jauh, lengkungan tubuhnya memang menggiurkan ketika dia berjalan dalam uniform kilang yang agak ketat. Bentuk buah dada dan bontot bulatnya bagaikan jamuan bagi mata Rohan. Bagi Rohan dan kebanyakkan lelaki dari Bangladesh, perempuan yang bertubuh gebu dan berisi jauh lebih menggodakan daripada perempuan yang berbadan kurus macam model masa kini. 

Kawan Syahirah: "Eh...tengok, boifren kau datang lagi."

Syahirah: "Issshh...bukanlah..."

Kawan Syahirah: "Hehe. Gurau je. Husband aku dah sampai, aku balik dulu. Hati-hati ya....nanti kena baham tau? Hehehe."

Kawan Syahirah sengaja bergurau dan mengusik Syahirah kerana hampir setiap hari, Rohan akan menunggu Syahirah di depan pintu kilang.

Dengan segannya Syahirah berjalan ke arah Rohan, dia tahu niat sebenar Rohan tetapi tidak tahu macam mana nak 'reject' dia. 

Rohan: "Hi Ira. Habis kerja ya? Saya teman Ira balik baik kah?"

Syahirah: "Boleh juga. Rohan tak penat ke? Setiap hari pun kamu teman saya jalan kaki balik ke rumah."

Rohan: "Tak...tak penat. Dapat berjumpa dengan Ira, Rohan tak penat."

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 25 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Himpunan Cerita Pendek NTR dan CuckoldWhere stories live. Discover now