Chifuyu'yla aramızdaki soğukluk geçmiyor. Ne kadar konuşmayı denediysem olmadı. Artık iyice tükenmeye başladım.
Tooru'yla etrafta boş boş geziyorduk. O konuşmaya başladığı kızlardan bahsedip benden tavsiye almaya çalışıyordu. Sonra bende ona kendi sorunlarımı anlattım.
Tooru: Şimdi güzel kardişime tavsiye bulayım. Bencee... Bulamadım ya.
Y/N: Yine şakacı modunuzdasınız Tooru Bey.
Tooru: Öyleyim Y/N hanım.
Y/N: O zaman ciddi ol yoksa seni gebertirim.
Tooru: Oha çok korktum.
Y/N: Bence de kork.
Tooru: Tamam ciddi oluyorum. Bak şimdi. Bence ben Chifuyu'yu döveyim o şekilde barışırsınız.
Y/N: Saçmalama! Hem zaten Keisuke çocuğu mahvetmiş. Ne hale getirmiş görmedin mi?
Tooru: Gördüm valla çok güzel yapmış. Ellerine sağlık Baji'nin.Tooru bi anda ciddileşti.
Tooru: Şimdi harbiden çözüm buldum.
Y/N: Nasıl?
Tooru: Bak şu kafeye.Kafamı Tooru'nun söylediği kafeye çevirdim. Chifuyu ve Kiyoko beraberdi. Zaten bu kızın Chifuyu'yu doldurduğunu biliyorum.
Tooru: Ele başının Kiyoko olduğu gerçeği zaten elimizde. Şimdi Chifuyu'nun bi yere gitmesini bekleyek. Onu tanımışsam eğer içeceğin yarısına gelmeden tuvalete gider.
Y/N: Sen nerden biliyon?
Tooru: Lan elemanla dışarı çıkılmıyo hemen tuvalete gitsem iyi olur diyor.Gülmemek için kendimi zor tuttum. Çok süre geçmeden Chifuyu tuvalete gitti. Tooru beni sürükledi.
Tooru: Git Kiyoko'nun karşısına otur ben yandaki masada olacam.
Y/N: Napmam lazım?
Tooru: Öttür onu.
Y/N: O iş bende.Kafeye girip hemen Kiyoko'nun karşısına oturdum. Beni beklemediği şuan ki yüzünden anlaşılıyor.
Kiyoko: Ne işin var senin burada?
Y/N: Öyle seni görünce bi ziyaret edeyim dedim. Beni çzlemişsindir diye düşündüm.
Kiyoko: Git burdan.
Y/N: Niyeymiş?
Kiyoko: Önemli işim var.
Y/N: Hakkımda sallamak işi mi?
Kiyoko: Ne diyorsun anlamıyorum.
Y/N: Malsın ama anlamayacak kadar mal değilsin bence. Chifuyu'yu dolduruşa getirmişsin.
Kiyoko: Dolduruşa falan getirmedim. İşime engel olma.
Y/N: Benim sevgilim varmış ya. Kimmiş bende öğreneyim.
Kiyoko: Yok senin sevgilin.
Y/N: Birisini Kazutora Y/N'nin sevgilisi derken duymuştum. Sesi de yüzü de karaktersizliği de tıpatıp sana benziyordu. Ne tesadüf dimi?
Kiyoko: Git artık!
Y/N: Hadi anlat ya bende beni tanımak istiyorum. Ben Chifuyu'yu kullanıyor muyum merak ettim.
Kiyoko: Gitsene sen! Zaten tam soğuttum tekrar ortaya çıkma.Chifuyu yanımıza geldi.
Chifuyu: Kazutora Y/N'nin sevgilisi değil mi?
Y/N: Bilmem Kiyoko'ya soralım o beni bana anlatacaktı.
Kiyoko: Değil!Kiyoko ayağa kalkıp ben ve Chifuyu'ya baktı. Ben yaylanmış bi şekilde oturuyordum.
Kiyoko: Senin yüzünden tüm çabam boşa gitti.
Y/N: Benden sana ziyafet olmaz. Kendi yediğin bokları da ben yapmışım gibi anlatma.Chifuyu kafasını yere eğmişti.
Chifuyu: Neden yalan söyledin?
Kiyoko: İstemedim bu kızla yakın olmanı! Tekrardan ezikle onu istedim! Hoşuma gidiyordu onu eziklemen!
Y/N: Kiyoko hatırlıyor musun eziklendiğim zaman bana en yakın arkadaşız diyordun.
Kiyoko: Bıktım anladın mı?! Herkesin seni sevmesinden seninle yakın olmasından tüm gözlerin senin üzerinde olmasından bıktım!
Y/N: Bıkmış olman arkamdan iş çevirmen gerektiğini söylemez. Arkamdan iş çevireceğine gelip yüzüme konuşsaydın.
Kiyoko: Herkesin seni savunacak olması ne kadar iğrenç biliyor musun?!
Y/N: Herkes neden senden soğudu ve uzaklaştı biliyor musun?
Tooru: Kaşar olduğun için.Tooru'nun kaşar demesi Kiyoko'nun moralini fazlasıyla sikmişti. Daha da birşey demeden defolup gitti. Chifuyu pişman duruyordu. Neyse o kızın asıl niyetini öğrendi.
Chifuyu: Y/N ben özür dilerim.
Tooru: Sorun değil dersen küserim Y/N.
Y/N: Gelip bana sormalıydın doğru mu diye. Bi başkasına inanmayacaktın.
Chifuyu: Fazlasıyla haklısın. Hepsi benim suçum. Büyük mallık yaptım.
Y/N: En azından hatanın farkına vardın.
Chifuyu: Y/N beni affedebilecek misin?Tooru masadaki yarım kalmış kahveyi alıp kafaya dikti.
Tooru: Merak etme enayidir bu affeder tabii.
Y/N: Kes sesini!
Tooru: Ne var? Öylesin çünkü. Sen bu malı bi kere affettin yine edersin.Dışarı çıkmış yürüyorduk. Chifuyu yanımızda kafasını kaldırmıyordu. Aşırı gururluydum. Gerçeği öğrendi ve şuan pişman.
Telefonum çalmaya başladı. Arayan Yuzuha'ydı.
Tooru: Kim arıyo lan?
Y/N: Karım.
Chifuyu: O kim?
Tooru: Yuzuha.
Chifuyu: Hee.Telefonu gururla açtım. Daha ben alo diyemeden Yuzuha konuştu.
Yuzuha: KANKA SENİNKİNİ MORARMIŞ VE ZIRLAMIŞ Bİ ŞEKİLDE GÖRDÜM!!! KUDURMUŞ LAN KUDURTMUŞSUN!! SEN GÖRECEKSİN Y/N DİYE DİYE GEZİYO!!!!
Kendimi tutamayıp büyük bir kahkaha attım.
Y/N: Kudurtmuşum yine.
Yuzuha: HEM DE BAYAA!!! HADİ KAPATIYOM ŞİMDİ EMMA'YA YETİŞTİRMEM LAZIM! GÖRÜŞÜRÜZZ!!
Y/N: Bye bye.Gururlu gururlu sırıtıyordum.
Tooru: Ne diyo?
Y/N: Kiyoko'yu görmüş. Göt etmişsin diyo.
Tooru: Doğru diyo. Aha bunu da mal ettin ama zaten maldı. Olm bi dakika şimdi bu Kiyoko kaşarı Kazutora ve Y/N sevgili diye yalan atmıştı dimi.
Y/N: He.Tooru hayvan gibi kahkaha attı. Lan bu çocuğun gülüşü neden hep böyle kulağı öldürüyor.
Tooru: Lan olm... Ayy dur gülmekten konuşamıyorum! PUAHAHAHAA!!
Y/N: KES ŞU GÜLMENİ!!
Tooru: DUR DUR!!En sonunda gülmesini durdurdu.
Tooru: Olm eğer Y/N ve Kazutora sevgili olsaydı bu kız neden her seferinde reddetsin.
Chifuyu: Harbi mi?
Tooru: Evet mal. Gerzek kafa gidip sorsaydın ya Y/N'ye doğru mu diye.
Chifuyu: Kiyoko'nun dediği doğru sandım. Özür dilerim herşey için. Allah belamı versin bi daha seni dinlemeden birşey yapmayacam.
Tooru: Y/N affet şunu çocuk çarpılmadan.
Y/N: Affedeyim o zaman.Affettiğimi söyleyince Chifuyu küçük çocuk gibi sevinip sarıldı.
Chifuyu: Çok teşekkür ederim Y/N! İyi ki varsın!
Y/N: Şimdi affettim ama yine bi hata yaparsan asla affetmem.
Chifuyu: Tamam tamam dikkatli olucam!Böyle o kendisini affettirdi. Sonrasında herşeyi normale döndürdük. Ertesi gün Chifuyu bizim okula geldi benim için. Tabii Kiyoko iyice kudurdu. Kendisine yediremiyordu bizim barışmamızı. Neyse kudurmaya devam etsin. O benimle uğraştığı sürece ben de onunla uğraşacam.
_____________________________
Selaaammm! Nasılsınıızz?Bölümü yazdım ama bi türlü sonunu bitiremedim. En sonunda bitirdim umarım beğenirsiniz.
Geçen bölüm soru cevap yaparız diye düşünmüştüm ama sadece bir soru geldi. En sevdiğim karakter sorulmuştu. En sevdiğim karakter Haikyuu'dan Kenma Tokyo Revengers da ise en sevdiğim karakter tabii ki Chifuyu.
Bi daha ki bölümde görüşürüz kendinize iyi bakın❤️🔥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Matsuno Chifuyu x reader
FanfictionMatsuno Chifuyu ve Baji Y/N' nin hikayesi. İlk deneyimim olduğu için saçma olabilir kusura bakmayın.