Zobudila som sa na to že niekto otvára dvere. Posadila som sa, bola to Mira.
,,Dobré ráno, Leiko" presla ku oknu a rozostrela závesy. Ako náhle to urobila moja hlava ma zacala bolieť ešte viac.
,,Dobré... Ráno, čo sa deje Mira? Prečo si tu ?" Zakrývala som si oci aby si zvykli na svetlo.
,, Klobúčik ťa chce vidieť. Hneď teraz." Povedala a začala obchádzať posteľ aby mi podala košeľu.
,,Ďakujem" obliekla som si ju a postavila som sa.
Vyšli sme z izbi a kracali sme chodbou. Medzi nami bolo ticho. Uprimne trochu sa jej bojim.
,,ako si sa vyspala ?" Povedala stale stým istým úsmevom
,, eh, uh, dobre, ja, len trochu ma boli hlava" pozrela sa na mna.
,,Ann ti da lieky proti bolesti" povedela z letmym pohľadom na mňa.
Stali sme pre dverami. Boli veľké, už som ich videla. Mira ich otvorila a vstupila a ja za ňou. Sedeli tam všetci "hlavní". Čiže aj militanti.
,,Vitaj, Leiko !" Povedal klobucnik a prišiel ku mne. Objal ma ale ja som sa nepohla. Ked sa odtiahol pozrel sa na mňa
,,tak nič no" zamrmlal si po pod nos.
Zasmiala som sa, ale iba jemne.,, Chcel som ti povedať že budes chvíľu chodiť z miliciou na ich tréningy.
,, Počkajte. Čo prosím?!" Zaskocilo ma to
,, po prvé tykaj mi, a po druhé ano dobre si počula. A preco? Vsimli sme si ze vieš dobre narábať zo zbraňami, ale, nevieš sa až tak dobre fyzický brániť. Takže to je te dôvod." Povedal a išiel si sadnúť na svoje miesto.
,, Aha, a keď to odmietnem?" Spýtala som sa
,,Nemôžeš to odmietnuť, je to rozkaz, my si na pláži svojich hráčov chránime."
,, ha, a obzvlášť túto" zamrmlal si Chishiya, ale ja som ho počula. Ako to myslel ?
,,Fajn, ale ak sa mi niečo stane tak to je Vaša vina." Odpovedala som a vyšla som von z miestnosti.
Došla som k bazénu a ľahla som si na lehátko.
,, No, toto bude ešte zaujímavé" povedala som.
,, To teda bude" zas ten hlas. Niragi.
,, Nehovor zo mnou tak, teraz som tvoj šéf."
,, Niesi, Aguni je moj "šéf" nie ty. Či chceš." Povedala som. Prevratil očami.
,, O hodinu je tréning tak choď si do pivnice nájsť nejaké oblečenie na to. Alebo môžeš ísť aj v tomto." Naklonil sa ku mne ale nie veľmi blízko
,, hm, tak to určite." Postavila som sa a obišla ho. Zišla som dole do pivnice. Našla som miestnosť kde boli vreca z oblečením. Bola tam Ann.
,, Ahoj, ty si Leiko však?" Spýtala sa.
,,Áno, pomôžem nejako?" Nadvihla som obočie.
,, Tu mas tabletku proti bolesti a tu mas vodu." Podala mi tabletku a malu flasu z vodou.
,, Ty si ma tu čakala?" Spýtala som a keď som zapila.
,,Tak trochu. Ale teraz už musim ísť." A odišla bez pozdravu
Obleceniena tréning:
(Ta mikina je dlhšia hej)
Po asi 30 minútach som konečne našla.
Išla som teda na trening. Keď som prišla tam. Myslela som si že som tam prvá ale mýlila som sa. Veštci totiž boli v kiestnosti kde sa striela. Keď vyšli s tej miestnosti prišli ku mne.,, Meškas. Za trest budeš trénovať z Niragim." Povedal Aguni a odišli všetci okrem niragiho.
,,To ako vážne?!" Zakričala som za ním. Niragi sa uskrnul.
,, Fajn. Tak ideme na zinienky." Povedal a išiel tam. Ja som išla za ním.
Postavili sme sa na zinienky a postavili sme sa do bojovej pózy. Rozbehol sa ku mne a ja som sa uhla. Išiel ma udrieť ale ja som sa zohla. Ja som ho kopla do nohy. Potom on mna do brucha. A tak to pokračovalo až kým mi podkopol nohy a ja som spadla na chrbát. Sadol si na mňa a pripravil sa ma udrieť no ja som ho chytila za ruku a prevratila som ho na chrbat a ja som si tento raz sadla na neho. Pri tom ako som ho prekotulala na chrbatzohla som sa bližšie ku jeho krku a zacitila som jeho parfém. TEN PARFÉM. TEN PARFÉM ZO VČERA .
Pozrela som sa na neho z veľkými očami. On sa zasmial a udrel ma.To bol on.
Helloooou. Nová kapitola. Asi vám už napadá s kým skončí Leiko. Dufam že sa vám kapitolka páčila, nezabudnite hlasovať za tento príbeh a môžete napísať aj nejaký pekný komentár. A ospravedlňujem sa za chyby, myslím si že ich tam je veľa hehe...
Baaay. XoXo 🩵🩵🩵
YOU ARE READING
PSYCHOLOGY-ALICE IN BORDERLAND
Fanfiction《POZASTAVENE》 mladá Leiko Amaya sa dostane do sveta ktorý sa nezlucuje s tým reálnym, spozná veľa nových ľudí, priateľov a možno aj lásku. Leiko Amaya- 20 rokov, Japonsko, Flegmatik-Melancholik, profesionálna lukostrelkina _________________________...