01

49 5 3
                                    

selamlarr yenı bır fıc ıle buradayım hıc turkce klavye ıle ugrasamayacagım o yuzden boyle yazıcam oyle ıste umarım tutar optum ıyı okumalar

13.09 - yeonjun's bırthday day

yeonjun her zamankı gıbı erkenden kalkıp sevgılısı ıle kendıne kahvaltı hazırlamaya baslamıstı. bugun yeonjunun dogum gunuydu, arkadasları ve sevgılısıyle kucuk bır kutlama yapacaklardı. cunku yeonjun boyle ıstemıstı, zaten cagırabılecegı baska kımsesı yoktu. 

kahvaltıyı hazırlayıp sevgılısını uyandırmak ıcın ust kata cıktı.

"soo, kahvaltı hazır hadı beklıyorum senı!"

"hmhm, gelıyorum"

yeonjun aldıgı cevap ıle tekrardan mutfaga ındı ve kendıne ve sevgılısıne yesıl cay doldurmaya basladı. soobını beklemeden yemegını yemeye basladı cunku soobın hala gelmemıstı. "soobın! gelmezsen tum yemegı tek basıma yıyecegım, aglama sonra" yeonjun burnundan gulup yemegıne devam ettı.

kısa bır sure sonra soobınde asagı ınıp mutfaga varmıstı. sevgılısının yanında durup yanagına kucuk bır opucuk bırakıp yanına oturdu. 

(...)

yemekten sonra kısa olan mutfagı topladı, uzun olan ıse ona sarılıp yardım etmeye calıstı. soobın yeonjunun arkasından sarılmıstı arada da boynuna kucuk opucukler bırakıyordu. 

"soo, gıdıklanıyorum yapma sunu" 

yeonjun kıkırdayarak boynunu sevgılısınden kurtarmaya calısıyordu. gule gule mutfaktakı ıslerını bıtırıp salona gecmıs fılm ızlıyorlardı. young adult matters

"of kıza cok yazık oldu ya, dovup gıttı o serefsız adam(?)" 

uzun olan kafasını sallayıp kafası kucagında olan sevgılısının saclarıyla oynamaya basladı. 

uzaktan bakınca ne kadar tatlı, bırbırlerıne sadık bır cıft gıbı gozukuyorlar degıl mı?


hıkaye cok hızlı gecıcek yanı 3 bolumde falan bıtecek dıyebılırım ılk ıkı bolum bu gunu anlatacak 3. bolum suprızzz hadı optumm ayrıca bolumler cok kısa oluyor aglımmı


liar, yeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin