||𝚖𝚒𝚔𝚎𝚢 𝚏𝚏.||- 𝚟𝚎𝚗𝚍𝚎́𝚐 𝚊 𝚏𝚘𝚍𝚛𝚊́𝚜𝚣𝚗𝚊́𝚕

134 8 0
                                    

𝚊𝚗𝚒𝚖𝚎: Tokyo Revengers

𝚌𝚑𝚊𝚛𝚊𝚌𝚝𝚎𝚛: mikey [sano manjiro]

𝚝𝚢𝚙𝚎: character(male!) x reader(fem!)

𝚙𝚎𝚛𝚜𝚙𝚎𝚌𝚝𝚒𝚟𝚎: E/2

𝙹𝚘́ 𝚘𝚕𝚟𝚊𝚜𝚊́𝚜𝚝! ♥︎

▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂

▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂


Éppen sepregettél, mikor megszólalt a vendég érkezését jelző csengő.

- Üdv nálunk! - kiáltottál, majd széles mosoly terült szét az arcodon, ahogy megláttad az ügyfelet. Az a szőke fiú volt, aki mindig hozzátok járt, ti - vagyis általában te - pedig mindig megcsináltátok neki azt a hajat, amire vágyott.

- Helló! - intett, és máris elfoglalta a nagy tükör előtt álló széket.

- A szokásos lesz? - kérdezted, miközben letetted a seprűt, és odaléptél mellé.

- Igen - vágta rá, és kibontotta eddig hátul egy copfban összefogott haját. Látszott, hogy már elkezdett lenőni a szőke festék.

- Rendben! Kérlek ülj át ide! - mutattál egy másik székre, a hajmosó kád elé. Most éppen te voltál csak a fodrászüzletben, mert általában kettessével voltatok beosztva, de a munkatársad lebetegedett, így most egyedül voltál bent.

- Oké - a fiú máris felállt és átsétált a kijelölt helyhez. Lehuppant, és várakozva nézett rád, miközben te összekészítetted a sampont és a balzsamot. Csodáltad ezt a fiút a lazaságáért és egyszerűségéért. Mindig úgy jött ide, mintha otthon lenne, nem udvariaskodott, de nem volt tiszteletlen, és mindenkivel úgy beszélt, mintha régi barátja lenne. Ráadásul veled lehetett egyidős, talán egy-két évvel idősebb, és képes volt így viselkedni.

Mögé léptél, és óvatosan hátradöntötted a fejét, hogy meg tudd mosni a haját. Sokszor csináltad már ezt, mégis mindig megremegett a kezed, ahogy megnyitottad a csapot, és végigsimítottál a szőke tincseken.

Hamar végeztél, miután túltetted magad szokásos izgatottságodon.

Egy kockás törölközőt terítettél a fejére, és egy könnyed mozdulattal felcsavartad.

- Mostmár átülhetsz oda - mosolyogtál rá, miközben a nagy tükör előtti gurulós székre mutattál, ahol először foglalt helyet.

- Oké. De szólíts Mikey-nak! - és már le is ült, majd forogni kezdett.

𝚊𝚗𝚒𝚖𝚎 𝚘𝚗𝚎𝚜𝚑𝚘𝚝𝚜||𝚏𝚒𝚗𝚊𝚕 𝚎𝚍𝚒𝚝𝚒𝚘𝚗 /ʀᴇǫᴜᴇsᴛs ᴄʟᴏsᴇᴅ/Where stories live. Discover now