Jisung'dan
Gözlerini beyaz bir tavana açtım. Olaysız bi günüm olsa kıyamet alameti olarak sayarım.
Odanın içinde gözlerimi gezdirdim. Kimse yoktu. Görünüşe göre bir hastane odasındaydım. Neler olduğunu tek tük hatırlıyordum.
Telefonumu görmemle yataktan kalkıp telefonumu almak üzere küçük masaya doğru ilerledim.
Tam telefonumu almış yatağa gidecekken birden kapı açıldı. İçeriye iki polis memuru girdi. Polislerden biri konuşmaya başladı.
"Merhaba Bay Han ben başkomiser Hwang Hyunjin. Size olayla ilgili birkaç soru soracaktık müsaitseniz." Dedi.
Bende " Tabii Bay Hwang müsaitim bu arada bana Jisung diyebilirsiniz. " Dedim.
"Peki Jisung olayı kısaca özet geçebilir misin?" Bay Hwang ın sorduğu soruyla hafızamı biraz zorladım yaklaşık 30 saniye boyunca düşündüm aklıma gelen şeyleri anlatmaya başladım.
Olanları anlatırken bir yandan da Bay Hwang ın tepkilerini ölçüyordum.Söylediğim şeylere genelde kafa sallıyordu ve bu şekilde onayladığını belirtiyordu.
"Teşekkürler Bay Han gerekli soruşturmayı yapacağımdan emin olabilirsiniz. " dedi ve bana bir baş selamı verip arkasına döndü, odanın kapısına geldiğinde son bir kez bana döndü. Sanki parçaları birleştiremediği bir şeyler var gibiydi.
Ona samimi olduğuna inandığım bir gülümseme sundum. Diğer polis memuru da Bay Hwang gibi bana gülümsedi ve odadan ayrıldılar.
Telefonumu kurcalarken kapı birden açıldı ve içeriye doktor önlüklü bir adam girdi.
" Bay Han daha iyi görünüyorsunuz. " dedi adam. Bana bakarken gülümsüyordu. Sanki bana güven vermeye çalışır gibiydi.
"Evet doktor bey kendimi gerçekten daha iyi hissediyorum, acaba gitsem mi evime? " dedim. Sonlara doğru beni taburcu etmesini istediğimi belli eder bir ses tonunda konuşmuştum.
" Hmm Bay Han ben evinizde gitmenizde herhangi bir sakınca göremiyorum ve sanırsam polislerin de sizinle işi bitti yani ne zaman isterseniz evinize gidebilirsiz. " dedi yumuşak bir ses tonunda. Ve ekledi " Ayrıca en yakın zamanda bir psikoloğa görünmelisiniz yaşadıklarınızı profesyonel bir kişiye anlatmak sizin mental sağlığınızı olumlu yönde etkileyecektir." dedi.
Ben ise psikolog lafını duyunca irkilmiştim. Çünkü çocukken gittiğim bir psikolog benim saflığımdan yararlanıp beni taciz etmişti. Ben ise bunu büyüdüğümde anlayabilmiştim. Her insanın aynı olmadığını biliyordum ama üzerimde kalan bu olayın etkilerini bastırmam gerektiğini düşünüyordum. Belki de anlatmak iyi gelecektir? Kim bilir belki okuldaki rehberlikçiden bile daha fazla yardımı dokunurdu.
Yazar notu :(Rehberlikçiler Max ders programı yazar gönderirler ztn başka bi bok yaptıkları yok.)Bayadır bölüm yazmıodum bi çılgınlık yapıp yazıyım dedim.
Bu hikayeyi hemen final yapmak istiyorum ama önce bi sizin fikrinizi alıyım dedim.
Final mi yapıyım devam mı ediyimm
Bir sonraki bölüme kadar minsungla kalın hoşçakalınnnnn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(K)Hocaların (K)Hocası (minsung)
FanficLise öğrencisi Han jisung okuduğu okuldaki bütün öğretmenlerden nefret ediyordu. Fakat bir gün okula yeni bir matematik öğretmeninin geleceğini nerden bilebilirdi ki¿ Yarı texting Yarı düzyazı