V škole
„Julie!"
„Julie! Haló! Kde tak rýchlo ideš" počula som výkriky môjho mena, ale nevnímala som. Niečo som započula. Pri kráčaní do triedy som uvažovala nad toľkými vecami, že okolie bolo to posledné čo má zaujímalo. Zrazu ma nikto chytil za rameno. Rýchlo som sa otočila. „to že nemáš oči na chrbte chápem, ale to že si úplne hluchá treba riešiť. Ziapem tu cez celú školu na teba už niekoľko minút...." Sťažovala sa mi Rose. „prepáč, iba som premýšľala" otočila som sa a ďalej som pokračovala v kráčaní, teraz už aj s Rose. „aj ja som premýšľala, od včera, celú noc. Nad tým ako to vyriešime" prepanečky čo zasa ťa Rose vymýšľa. Pre toto človek uvažuje či jej ma niečo vôbec povedať, keď takto dramatizuje úplne všetko. „Nevymýšľaš náhodou? Hrotíš to viac ako ja" zasmiala som sa a odpila z kávy ktorú som si kúpila z automatu. „hrotím? Vôbec. Moja, iba sme začali" zdvôrazdnila a pokračovala. „no vieš ako začal chodiť Bryce na ten futbal?" Na vyslovovanie toho mena z jej ust som si už zvykla, ale nemusím o ňom počuť v každej druhej vete. „Rose..." Skočila som jej do toho. „nie Júlie. Nauč sa už ľudí počúvať a neskákat im do reči. Povzdychla som.
„Bryce ma stále snaží nalákať na to aby som sa chodila pozerať na jeho tréningy. Preto má napadlo..."
„vieš že..."
„JULIANA!" Zakričala.
„som ticho" pošeptala som a sklonila hlavu.
„napadlo ma že by si tam mohla chodiť so mnou. Aspoň by sme spolu trávili viac času" Rose sa na mňa usmiala a čakal čo na to poviem. Ja som hľadela ako vyoraná mys.
„yz akého dôvodu by som mala chodiť na tréningy tvojho partnera?" Už som iba čakala ako sa zasmeje a začne kričať že ma skúšala, ale ono nie.
„ja krava som ti nepovedala tu najdôležitejšiu časť" začala som sa báť. „ty tam predsa nebudeš chodiť kôli Brycovi. Ale kvôli Noahovi..." Neviem či sa mi malo uľaviť alebo ako.
„preboha to nie..." Zamietala som.
„jezis Júlie. Si fakt nudná..."
„ja som s Noahom nehovorila vyše 2 týždňov...a zrazu začnem len tak chodiť na jeho tréningy. Ty si sa s koňom zrazila?" Poklepala som jej po celé. „Julie ja sa tu snažím. Premýšľam. Hľadám také možnosti a ty si není vďačná..." Hodila urazený pohľad.
„joj Rose. Prepáč tak som to nemyslela" objala som ju a ponúkla jej návrh. „pod ideme na zmrzku" pri pohľade na jej oči som videla ako sa prebudilo to male dievča Rose. Zmrzlinu zbožňuje ako keby mala 10 rokov. S iskryčkami v očiach prikývla a vybehla zo školy.
____„dakujem" poďakovala a zobrala si čokoládovú zmrzlinu. Pri ochutnaní nemohoo chýbať „mhhm toto mi chýbalo" pousmiala som sa lebo som vedela že jej tým urobím radosť. Sadli sme si na príjemný gauč v kaviarni a Rose vytiahla mobil. „Julie" opytal sa.
„hmm" vychutnávala som si moju čerešňovú. „vážne si to nerozmýšlis?" Podstrčila mi mobil a ukázala fotku. Moje oči zaostrovali a sledovali fotku ktorá bola na displeji. Pri zaostrenom pohľade na fotku mi zabehlo. „preboha si vpohode" vystrašené kričala Rose. „idem po vodu. Počkaj" ja som pobec nevnímala čo mi hovorí. Zmrzlina bola zaseknutá niekde v mojom hrtane a ja som iba znova upreka pohľad na fotku. Na fotke stál Bryce. Konkrétne...polonahý Bryce. Neviem prečo mi to ukázala. Ale spôsobuje mi to taketo stávy. „na tu maš. Napi sa" Rose mi podala pohár s vodou, ktorý som v tu chvíľu vypila. Stále to nepomáhalo ale bolo to už lepšie. „co ťa tak ten Noah rozhodil" povedala a ja som na ňu iba hodila zamračený pohľad. „noah?" Povedala som a ona sa pozrela na fotku. „jezis...to je zlá fotka" začala sa smiať. No mne moc do smiechu nebolo. „to si sa kôli Brycovi začala dusiť??" Chytila záchvat smiechu. „ved si ho už 100 krát videla"
„no hahaha. Tu nejde o to. Videla som ho polonaheho možno tak na hodine telocviku v šiestej triede naposedy, a to vyzeralo trocha inak..." Povedala som. „inak?" Hodila na mňa pohľad.
„necaka som sa dusiť kvôli jeho buchtam na hrudi, neboj sa... Nemusíš žiarliť, ale kvôli náhlemu šoku ktorí si mi spôsobila" robila som si z nej srandu. Zasmiala sa. „chcela som si ukázať Noaha na tréningu. Iba som posunula fotku" zasmiala sa a ukázala mi to čo mala v pláne mi ukázať už pred tým.
Nevedela som čo na to povedať. Stal tam Noah s modrým obtihanutým tričkom a čiernymi krásami. Bol pekný, samozrejme že bol. Ale nebudem to tak prežívať. „vazne sa ti nechce chodiť pozerať tohoto muža, každy pondelok a štvrtok a sledovať ako hra futbal s priateľom najlepšej kamarátky. Veď to je ako 4v1 šampón. Trvávike čas spolu, zblizujes na s Noahom, ja chodím pozerať Bryca ako chcel a sme na čerstvom vzduchu" celá vysmiata pozerala na mňa a čakala na môj súhlas. S veľkým uvažovaním v mojej hlave som dospela k názoru, že „tak fajn..." Rose sa postavila z gauča a začala tancovať. Ja som sa smiala nad tým ako má zasa ztraonuje. „Rose neprežívaj to tak" zasmiala som sa.
„ako nemám prežívať to že mojej najke ohadzujem zadarmo schôdzky s jej novým cruhsom. Dnes je streda. Začíname zajtra! O tretej po škole na ihrisko. Čakám ťa! Nie že sa ti nebude chciet!" Prikázala mi a ja som prikývla.
Čo by som pre ňu neurobila...
YOU ARE READING
She feel first, but he feel harder
RomanceNiekto si povie, že láska z dectva není realna. „je to len detská fantázia" hovoria. Ano je, ale není to krásne. Tak mladé deti sú a tak veľa vedia, viedia si predstaviť niečo, čo ani dospelý človek nevie vykonať... --- "laska nehrdzavie" je jedna...