Song: One Of The Girls - THE WEEKND, JENNIE, LILY ROSE DEPP
POV YEJI
Spakowalam wypraną marynarkę Ryujin w ładną torbę, w celu oddania jej. Wrzuciłam tam również jej parasol, I parę słodyczy. Wzięłam swoj plecak, I pobieglam na metro aby zdążyć do szkoły. Kiedy byłam już w szkole, szukałam Ryujin wzrokiem na korytarzu. Zobaczyłam Sunoo, więc podeszłam do niego.
- Hej Sunoo, wiesz gdzie jest Ryujin? - zapytalam.
- Poszła do automatu. - odpowiedział.
- dzięki. -
A wiec poszłam w stronę automatu, znow było tłoczno. Dużo osób korzysta z tych maszyn, nic dziwnego, że ciągle jest tu dużo osób. Poczulam jak coś z tyłu mnie popycha do przodu. Znowu?! Leciałam na szkolne kafelki, już miałam się witać z podłogą, jednak ktoś mnie złapał. Nie był to nikt inny jak Shin Ryujin.
- Jak to jest, że ciągle spadasz i musze ciebie ratować. - zaśmiała się brunetka.
Zmieniła fryzurę. Obcięła się krótko i nierowno, oraz zrobila sobie grzywkę. Wyglądała pieknie.
- hah.. - zaśmiałam sie lekko. - wow, zmieniłaś fryzurę. Bardzo ładnie wyglądasz. - powiedziałam uśmiechając sie.- Podoba Ci sie? -
- Bardzo - odgarnelam kosmyk jej włosów za ucho i uśmiechnęłam się.
Dziewczyna odwzajemnila grymas, a mi się przypomniało o powodzie dlaczego jej szukałam.
- Ah, prosze. - dałam jej torbe.- oddaje marynarkę i parasol. Dziekuje.
- Oh, spoko. Nie musiałaś oddawać parasola. -
- Ale chciałam. -
- Jak chcesz. - zaśmiała się lekko.
- Też dla ciebie coś mam. - wyjęła z plecaka winogronowe mogu mogu¹. - proszę.
- Dziękuję. Nie musiałaś. -
- Ale chciałam. - powtórzyła po mnie, po czym wybuchnęłyśmy śmiechem.
Zadzwonił dzwonek na lekcje, więc musialysmy się rozdzielić.
- Oh, to do zobaczenia. Muszę już iść na lekcje. - powiedzialam.
- Ja też, na razie. - wymieniłyśmy się ostatnimi usmiechami i rozdzieliliśmy się.
***
Nadszedł moment spotkania. Stałam pod brama wejsciowa do wesolego miasteczka. Bylo nudno, więc wyjęłam telefon i zaczelam przeglądać stronę główną na instagramie. Nagle napotkałam się na zdjęcie od osoby której nie obserwowałam. Ale to się szybko zmieniło.
@ryu--jinnie
@shin_minji kazała wstawić :/
• shin_minji: przecież ładnie siorka tu wyglądasz o co ci chodzi
|
--> (@shin_minji) nie sądzęJeszcze 9 komentarzy |
VTo konto Ryujin. A zdjecie? Zmiotło mnie z planszy. Dlaczego ta dziewczyna jest taka gorąca? Jej usta byly otwarte, bo pewnie coś mowila podczas robienia zdjęcia. Wygląda tu tak cholernie dobrze..
- Hej! Ziemia do Yeji! - krzyknal Hyunjin który nie wiadomo kiedy się pojawił.
- Mówię do ciebie od minuty, ale ciągle patrzysz się w telefon. Widzę na co się zapatrzalas, I rozumiem ciebie bo ci się podoba, ale odwróć od niej na chwilę uwagę. -
Szybko polubiłam zdjęcie dwoma kliknięciami w ekran, co zauwazyl każdy zebrany, I wylaczylam telefon. Co z tego, skoro to właśnie Ryujin zawibrował telefon z powodu nowego powiadomienia? Nikt nie komentował, Ryujin nawet nie spojrzala na ekran, żeby nie robić niekomfortowej sytuacji za co jestem jej wdzięczna. Chwila. Hyunjin Powiedział przy wszystkich że Ryujin mi się podoba. Zabije ciebie w domu.
Byliśmy w komplecie, wiec weszliśmy na teren dużego miejsca w którym mielismy spędzić cały dzień.
CZYTASZ
Just A Dream - RYEJI
FanfictionPrzypadkowe spotkanie w parku tak wiele zmieniło dla zwykłej koleżeńskiej relacji dwóch dziewczyn, które nie są pewne swoich uczuć. I choć zawsze ciągnęło je do chłopaków, tak teraz nie potrafią odwrócić od siebie wzroku, co wydaje im się naturalnie...