Η πρώην μου είχε δύο ακριβά εισιτήρια για μια ιδιωτική περιοδεία με λεωφορείο στη Νότια Καλιφόρνια. Ήταν το ρομαντικό είδος περιοδείας όπου τα ζευγάρια μεταφέρονταν από προορισμό σε προορισμό με ένα μεγάλο λεωφορείο.
Τα σχέδια άλλαξαν όταν η Κριστίν ανακάλυψε ότι ο φίλος της την απατούσε. Παρακαλούσε για συγχώρεση, λέγοντας ότι η κρυφή σχέση δεν σήμαινε τίποτα, αλλά η Κριστίν δεν ήταν ο επιεικής τύπος (ειδικά όταν επρόκειτο για απάτη).
Η Κριστίν αρνήθηκε να τον πάρει πίσω, αλλά δεν ήθελε να σπαταλήσει ούτε τα εισιτήρια. Επιπλέον, ήταν πραγματικά ενθουσιασμένη για το ταξίδι, το οποίο περιλάμβανε διασκεδαστικές υπαίθριες δραστηριότητες και όμορφα τοπία.
Βλέπετε μπορεί να ήμασταν πρώην αλλά είχαμε κρατήσει φιλικές σχέσεις, έτσι, μου πρότεινε το άλλο εισιτήριο και δεν μπορούσα να αρνηθώ, αφήστε που είχα ακόμα συναισθήματα για εκείνη αλλά αυτό θα είναι το μικρό μας μυστικό.
Για να φτάσουμε στην τοποθεσία που θα μας περίμεναν τα λεωφορεία, κάναμε μια σύντομη βόλτα με το τρένο, ακολουθούμενη από μια μικρή βόλτα με ταξί. Η τοποθεσία της συνάντησης ήταν ένα μικρό ράντσο με χώρο σαλονιού για τους επισκέπτες. Το ίδιο το ράντσο δεν ήταν μέρος του καταφυγίου. Ήταν απλώς ένας χώρος συγκέντρωσης για να ξεκινήσει η περιοδεία με το λεωφορείο. Έκανε ζέστη και ας ήταν νωρίς το πρωί.
Όταν βγήκαμε από την καμπίνα, κουβαλούσα τα πράγματά μου και η Κρίστιν μου τράβηξε τις αποσκευές και έφερε μερικές μικρές τσάντες.
Πήγαμε μέσα στο μικρό κτήριο του ράντσο και είδαμε μια ηλικιωμένη κυρία πίσω από το γραφείο της ρεσεψιονίστ.
«Καλημέρα», είπε η κυρία με ένα σούπερ φιλικό χαμόγελο.
Χαιρετίσαμε και οι δύο την κυρία και κάναμε κουβέντα για λίγο. Ήταν εξαιρετικά ευγενική και κατάλαβα ότι το ταξίδι θα ήταν πολύ διασκεδαστικό.
«Είσαι εδώ για το καταφύγιο της περιοδείας, υποθέτω», είπε η κυρία.
Η Κρίστιν άρπαξε τα εισιτήρια από την τσάντα της. "Ναι, έχω τα εισιτήρια εδώ. Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι με αυτό."
«Έρχονται κι αυτά;» ρώτησε η κυρία κοιτάζοντας το σωρό μας.
«Φυσικά, γιατί;»
Η κυρία είχε ένα μπερδεμένο βλέμμα. "Λοιπόν, δεν είμαι σίγουρη γιατί θα τα χρειαζόσουν όλα αυτά. Ξέρεις τι είδους περιοδεία είναι αυτή;"
YOU ARE READING
Ένα διαφορετικό ταξίδι
FantasyΤι μπορεί να συμβεί όταν δύο φίλοι και ταυτόχρονα είναι και πρώην πάνε ένα ιδιαίτερο ταξίδι μαζί ? Ένταση, πάθος, SEX, απαγορευμένος έρωτας (?)