GÖRÜNMEZ 1. BÖLÜM

13 1 0
                                    

Sabahın altı buçuğunda alarmım çaldı. Şu alarm sesinden nefret ediyordum , hayır sadece alarmdan değil herşeyden nefret ediyordum. Kendimden bile.

Bir şekilde kendimi yataktan kurtardım ve hızlıca hazırlanmaya başladım, bugün dersim vardı.
Hazırlandıktan sonra telefonumu elime aldım be kim mesaj atmış diye baktım. Telefona bakınca yüzümde hafif bir gülümseme belirdi. Çünkü flörtüm yazmıştı adı Berk'ti hoş çocuktu ve yakışıklıydı. Saate baktığımda derse geç kaldığımı fark ettim ve hemen evden çıktım.

Metroya doğru yola koyuldum. Metroya koşar adımlarla ilerledim kapı kapanıyordu. Hayır bu olmazdı. Kendimi kapının önüne attım ve bir el beni çekip metroya aldı. Son anda yetişmiştim. Başımı kaldırıp elin sahibine baktım.

Adete büyülenmiştim. Hiçbir kusuru yoktu tam anlamıyla yakışıklı...
Büyülenmiş bir şekilde ona bakmayı sürdürdüm gözleri çok güzeldi ve kumraldı...

Yakışıklı bana garipseyen bir bakış atınca o büyülenmiş halimden kurtuldum. Öksürerek kendimi düzelttim ve kekeleyerek "t-teşekkür ederim" dedim ve o sadece başını sallamakla yetindi.

Hemen yanına geçip bir yere tutundum hiç boş yer yoktu. Ben bir altmıştım ve çocuğa bakarken boynum ağrımıştı. Aşırı uzundu, boyu bir doksanyedi vardı.

Metro aniden durunca dengemi sağlayamadım ve yakışıklının üstüne düştüm. Hayır ya rezil olmuştum!!! "Biraz daha dikkatli olmalısınız." Dedi yapmacık bir gülümsemeyle. Allah'ım bir insanın ses tonu bile yakışıklı olur muydu ya? "Allah yakışıklılık dağıtırken sen kaç kere sıraya girdin yavrum" 
"Efendim?" Ne hayır bunu dıştan mı söylemiştim offf bu kaçıncı rezil oluşun Beyza. "Şey, pardon ağzımdan kaçtı birden sizi rahatsız ettiysem özür dilerim." Dedim utanarak.

"Bu arada ben Beyza." Dedim elimi uzatarak. "Ben de Mert." Dedi elimi sıkarak. Bayılacak gibiydim elleri çok güzeldi...

Bir sonraki durakta inecekken bana dönüp " tanıştığımıza memnun oldum Beyza." Dedi. Büyülenmiş gibiydim. "B-bende memnun oldum" dedim ve gitti. Ya bir daha görüşemezsek diye düşündüm numarasını bile almamıştım.

Telefonuma bir bildirim geldi ve yazanın Berk olduğunu gördüm. Tamamen aklımdan silinmişti. Mert Berk'in 1000 katı falandı. Oflaya puflaya fakülteye doğru yürüdüm. Mert hala aklımdaydı...

Sınıfa girdim ve hemen Berk'in yanına geçtim. Tam o sırada sınıfın kapısı çaldı ve gördüğüm manzara karşısında şok oldum...

1. Bölüm sonu...

~GÖRÜNMEZ~Where stories live. Discover now