Poate am jucat scena prea dur.
Poate am spus sau am făcut ceva care a depășit limita.
Toate aceste gânduri și altele îmi zboară prin cap când îl apelez pe West pentru a treia oară în seara asta. Acum e aproape miezul nopții și n-am auzit nici măcar un cuvânt de la el. E suficient să fiu stresată, mergând în întuneric dintr-o parte în alta a camerei mele.
Adică, fac asta până când zgomotul unui motor care parchează în față mă face să mă grăbesc spre fereastră. La vederea mașinii lui Ricky care se îndreaptă spre bordură, nu pot să nu mă simt dezamăgită, imaginându-mi că va fi West care va opri. Dar de ce-aș crede o prostie ca asta? Mai ales după spectacolul pe care tocmai l-a făcut, trecând prin necazul de a pune în scenă o despărțire urâtă.
Scar și Mike dorm, așa că nu sunt surprinsă că știe să vină la fereastra mea în loc de ușă. Un hanorac negru îi aruncă o umbră peste față, în timp ce își ține ochii ațintiți asupra zăpezii, trecând prin ea. Descui și ridic fereastra, foarte confuză de motivul pentru care trece pe aici fără să sune.
"Ce cauţi aici?" Întreb, privindu-l în timp ce-mi îmbrățișez brațele ca să mă feresc de frigul care se repede înăuntru.
Dar apoi, când ridică privirea, inima îmi tresare. Pentru că ochii în care mă uit nu sunt griul oțel la care mă așteptam.
Sunt un verde adânc, de pe altă lume, care mă face să mă grăbesc cu a scoate plasa din rama ferestrei. Odată ce e scoasă, înălțimea și puterea lui West îl fac să se ridice ușor pe pervaz și apoi să urce înăuntru.
Abia reușesc să închid fereastra pentru că tremur de emoție. Apoi, îl strâng într-o îmbrățișare care spune tot — am nevoie de asta.
"Știu c-a fost o prostie și știu că n-ar trebui să fiu aici, dar... trebuia să te văd." Gâfâie, trântindu-și buzele peste ale mele înainte ca eu să am ocazia să vorbesc.
Sunt atât de confuză, dar prea fericită ca să pun întrebări. Mă conduce spre pat, apoi sunt coborâtă pe saltea. West își scoate hanoracul care îi ascundea odată fața și țesătura unui tricou întunecat i se încordează în jurul bicepsului. Mă uit în timp ce mușchii i se flexează în timp ce se eliberează de tricou, apoi urmează blugii și boxerii. Mă obosesc doar să-mi scot pantalonii de pijama și lenjeria intimă, fără să-mi pese de bluză pentru că am nevoie de el mai aproape.
Acum.
Poate simțindu-mi nerăbdarea, West apucă repede un prezervativ, apoi se află deasupra mea în secunda următoare.
Suntem mai tăcuți decât de obicei, respirând unul pe pielea celuilalt în timp ce îl prind de ceafă. Mișcările lui sunt atente, astfel încât patul să nu scârțâie, dar se împinge adânc. Atât, atât de adânc.
Cealaltă mână a mea urcă pe netezimea spatelui său, simțind cum se flexează și se ușurează sub palma mea. Căldura și umezeala gurii lui îmi acoperă o parte a gâtului când suge acolo, scoțând un oftat de ușurare dintre buzele mele.
CITEȘTI
Veșnic De Aur (Regii Cypress Prep #3)
Teen FictionWest Golden - Protector feroce. Alesul. Sportivul îngâmfat pe care am vrut cândva să-l ucid cu mâinile goale este acum singurul în care am încredere cu inima mea. Într-un oraș plin de corupție și secrete întunecate, să știi cine e de partea ta devi...