Частина 3

11 2 0
                                    


Прокинувся хлопчик на білому ліжку. Це теж була палата схожого кольору як минула але все таки це була не вона. Голова боліла, а в середині десь у мозку було відчуття ніби там щось зайве. Те щось зайве дуже сильно заважало. Хотілося засунути руку в середину черепа і дістати незрозумілу річ. Подумки він почав повертатися у події з Рендалом про те як він його змушував прийняти нове ім'я і і забути минуле. Хоч який сильний той біль не був але спогади не вийшли. Тому хлопчик вирішив вдавати ніби все забув хоча берегти минуле як саму велику таємницю. « Впринципі яка різниця, Ейдон чи Самуїл? - міркував хлопчик. - Самуїл навіть гарніше звучить. » голова просто розламувалася від болю і неприємного відчуття що там щось заважає. Ще хвилин десять Самуїл лежав і старався не заплакати від того що він ніяк не міг вплинути на цих «тарганів» в голові.
Хотілося закричати.

Двері відчинилися і зайшла жінка одягнена у білий колір з світлим волоссям завʼязаний у невисокий хвостик та червоною помадою.

- Привіт Самуїле - ця посмішка виглядала теплою і хлопчик відразу відчув що з нею він подружиться так як більшість у цьому місці були більш байдужими до дітей. - хотіла відразу з тобою познайомитись але не встигла з цими операціями. Отож - вона сіла на крісло яке стояло недалеко від його ліжка.

-  Мене звуть Ава Пейдж. - продовжувала жінка. - Як почуваєшся?

« Саме безглузде питання дорослих » майнуло в думках хлопчика.

- Я в нормі. - Класична брехня.

- А якщо серйозно? Зміг би прямо зараз встати і пробігти круг на стадіоні?

Відчуваючи слабкість ніби при температурі Самуїл вирішив не брехати і казати прямо.

- Ну взагалі ні. - Стало ніяко у цій ситуації.

- Ось бачиш. - подивилася лікар на нього своїми темно блакитними очима - отож Самуїле, тобі мабуть неприємне відчуття в голові?

- Є таке. - Не став брехати в друге Самуїл.

- Це нормально. Коли ти втратив свідомість лікарі вирішили не гаяти часу й вставити імплантат у твій мозок. Не лякайся це нормально, ми робимо це всім субʼєктам . Через імплантати ми зможемо тебе контролювати і слідкувати за твоїм здоровʼям не дивлячись на обставини. Ти ще приблизно тиждень пробудеш на карантині, пройдеш декілька досліджень а потім вийдеш на навчання разом з усіма.

Коридорами «ПОРОКУ»Where stories live. Discover now