part 26

24 3 0
                                    

           Aliya mengatur langkahnya ke bilik kerjanya yang hanya berkaitan dengan syarikat bukan kaitan dengan 'darah'. Aliya menyandarkan badannya ke kerusi dan melepaskan keluhan berat sebelum memulakan meeting bersama mafia-mafia antarabangsa.

*Office di mansion*

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

*Office di mansion*

" Sorry i'm late. Should we start now ? " soal Aliya selamba.

" Urmm Miss Auliya, can we just meet you at your company and start the discussion there? I think that's easier to tolerate. Right? " balas George a.k.a mafia Perancis.

" I have an-  "

" Yes miss auliya, i think that's more easier. " celah Paul pula aka mafia England.

" I know but- "

" But I guess, not everyone will come to her company. We live in our own country and if we want to go to her company, it will take a few days and i thought we can't have a full discussion from each other if one of us can't attend this meeting. " balas Krisz a.k.a mafia Rusia.

" Yes- "

" We can just call him during the discussion right? So, can we just go to your company miss? " soal George lagi.

" Yes but- "

" I have a meeting tonight, so i can't attend this discussion- " celah mafia dari Switzerland.

" Wow. You guys keep talking like i don't exist. " Aliya tergelak kecil dengan penuh makna sebelum dia bangun kerusinya dan terus keluar dari meeting yang tak berfaedah tadi.

" Better aku pergi Uni. " Aliya melirik ke arah jam. 8:35. " Ok i'm late. " Aliya lempang pipinya sekuat hati sehingga berdarah dan dia terus ubah ke personaliti asal.

" Kau kan..lempang perlahan sikitlah. " Auliya mengetap giginya dengan kuat menahan rasa sakit. Aliya memang. Pukul macam nak membunuh.

" Sowwy, hehe. "

Auliya melepaskan keluhan dan membuat senaman ringan sedikit. Matanya tertumpu pada jam.

" SHIT! "
____________________________________________

-Sementara itu di Universiti-

"

Mana Auliya? " soal Qairil menghampiri Zafril.

" Taktahu lah dia, tak datang kot. Lagipun hari ni kan ada sambutan hari keluarga. Mestilah dia tak dapat datang- "

𝐇𝐄𝐑 : 𝒑𝒆𝒓𝒔𝒐𝒏𝒂𝒍 𝒂𝒔𝒔𝒊𝒔𝒕𝒂𝒏𝒕 (𝙾𝙶) Where stories live. Discover now