~☆~

217 20 51
                                    

Bölümleri çok hızlı atıyorum kontrol etmedim geç gelmesin diye eğer bir hata varsa affedin.

Hayatımda ilk defa bu kadar güzel giyinmiştim sanırım, bana aldığı kıyafetleri denerken çok gösterişli durduklarını düşünüp daha sade şeyler giymek istemiştim ama onun aldıkları buna engeldi.

Sanki beni kafasında bu kıyafetlerle kurmuşcasına özenle seçmişti kıyafetleri, bunları düşündüğüm sırada kapı çalmıştı ve içeri hayun abla gelmişti.

"Hala seçemedin mi? Bay Jeon arabada bekliyor seni." Dedi bana tebessüm ederken "bilmiyorum bu şeyler çok gösterişli hangisini seçeceğimi bilmiyorum." Tane tane anlatırken beni anlamış gibi başını sallamıştı.

"İstersen kıyafetleri seçmene yardım edebelirim." Dediği şey kulağa pekte kötü gelmiyordu. "Çok mutlu olurum." Gözlerim kısılarak gülerken söylemiştim oda çok vakit kaybetmeden dolaptan bana hızlıca bir kaç parça çıkartıp uzattı.

"Dene bakiyim bunları." Elinden kıyafetleri alıp hızla tuvalete gidip üstümü değiştirdim aynada kendimi incelerken bir anlığına sanki ben değilmişim gibi hissettim.

Dışarı utangaç adımlarla çıktığımda hayun abla bana çok heyecanlı bakıyor hatta yerinde zıplamadan edemiyordu. "Amanın benim jimin kuzum ne kadar da yakışıklı olmuş." dediği şeyle utanmıştım yanaklarım kızarıyordu adeta.

Bu kadar ilgi bile beni mutlu etmeye yetmiş hatta artmıştı bile, o gerçekten melek gibi bir kadındı.

Bana siyah deri ceket, siyah tişört, siyah bir pantolon ve birkaç kolye takıp saçlarımı düzeltip aşağıya hızlıca inmiştim.

Dışarıya çıktığımda Jungkook beni arabaya yaslanıp bekliyordu.

Yanına vardığım kafasını gömdüğü telefondan kaldırarak beni baştan aşağı süzüp sırıtmıştı, onun bu hareketine utanmadan edememiştim.

(Yemede yanında yat. 😋)

Sonrasında bana arabayı gösterip kapıyı açtığında yanaklarım dışında suratımında tamamen kırmızı olduğuna emindim.

Arabaya binerken söylendim. "Elim vardı bende açabilirdim." Bu dediğime kıkırdayıp devam ettirdi. "Prensesimiz zahmet etmesin."

Ona bakarken suratımda istemsizce oluşan tiksinmiş ifadeyi saklayamamıştır, o ise bu hareketimr karşı kahkaha atmaya başlamıştı.

Yol boyunca ona tek kelime etmemiştim oda sadece yola odaklanmıştım bir süreliğine kafamı kaldırıp kıyafetlerini süzmüştüm.

Gerçekten çok şıktı baya hoşuma gitmişti ama bunu belli etmemiştim, üzerinde bir kolu olmayan bir tişört, siyah deri pantolon, tişörtün üstündeki aksesuarları sankik onun için yapılmış giydiler.


(ÖLÜRÜM ÖLÜRÜÜĞĞMM)

Ben bunları düşünürken o çoktan okulun önüne gelmişti. Çok zengindi ama yinede okula gidiyordu, bu adam casus falanmıydı?

Arabayı park edip inmişti bende arkasından indim. Arabanın önünde durup yanına gelmemi bekledi, sonra ise asıl şoka uğradığım kelimeleri dökmüştü ağzından.

"Jimin okula girdikten sonra benimle konuşmanı istemiyorum, kısaca beni hiç görmedin tanımıyosun" dediği şeye anlam veremezken çok üstelemeden devam ettim. "Pehh sanki yanında olmana bayılıyorum işime gelir."

Bu söylediğime tek kaşını kaldırıp baktı 'saçma sapan konuşma' der gibi baktığını anlamıştım.

Okula benden önce girmişti bende bir süre bekleyip arkasından gitmiştim sonrasında sınıfımı bulmaya çalışımakla geçti.

Gecenin Aydınlığı - JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin