Her kese Selam! Derslerimden dolayı uzun zamandır yoktum. Şuan notlarım gayet iyi. Bölüm geciktiği için kusura bakmayın. Çok güzel ve çok uzun bir bölümle sizi baş-başa bırakıyorum keyifli okumalar.
Ömer'den
- Süsen tekrar söylüyorum emin misin?
- Eminim Ömer seninle olmak senin bir parçan olmak istiyorum.
Süsenden onayı almıştım. Gözüm dudaklarına kaydı. Yavaşça dudaklarını öpmeğe başladım. Çok ireli gitmeyecektim. Süsenin eski anılarını hatırlamasını istemiyordum. Süsen öpüşüme karşılık veriyordu. Elim belindeydi. Onun eli de benim omuzlarımdaydı. Elimi tişörtünün içine geçirip çıplak belini okşadım. Hala onun dudaklarını öpüyordum. Çok huzurluydum. Nefes alması için dudaklarımızı ayırdım.
Süsenden
Ömer öpüşmeyi durdurmuştu amma eli hala tişörtümün içindeydi. Belimi okşuyordu. Bu benim çok hoşuma gidiyordu. Şuan biriyle isteyerek olmak sevdiğim adamın bana ben istedim diye dokunması o kadar beni mutlu ediyordu ki. Anlatamam. Bana bu cesaretin nereden geldiğini bilmiyordum. Bildiğim tek şey şuan onunla olmak isteğimdi. Ömer alnını alnıma birleştirmişti. Bir eliyle yüzümü okşuyordu. Diğeri hala belimdeydi. Tişörtümü çekiştiriyordu. Bu durum beni rahatsız etti.
- Çıkart şunu Ömer rahatsız oluyorum.
- Elimi mi?
- Hayır tişörtümü çıkart.
- Sen gerçekten bunu istiyor musun?
- Ömer daha kaç kere söyleyeceğim SENİN OLMAK İSTİYORUM!
- Sen beni azdırıyorsun baya. Bak durmam.
- Durmanı isteyen kim?
- Diyosun
- Dedim bile
- İyi ben seni bir az keşif edeyim o zaman. Yani şöyle bir tadına bakayım
- Hadi bak
Sözümü bitirdiğimde tekrar dudağıma yapıştı. İki eliyle tişörtümü yapışıp çıkarttı. Sanırım bir az utanmıştım. Bu cesaretin bana nereden geldiğini bir bilsem. Ellerini vücudumda gezdiriyordu. Her okşadığında eli sütleğenime değiyordu. Her dediğinde de bir az sinirleniyordu.
- Rahatsız etiyse çıkart
Bunu dememi bekliyormuş. Dediğim an sütleğenimi üstemden bir çırpıda çıkarıp attı. Göğüslerimi eline alıp sıkmağa başladı. Benim elimde gömleğinin düğmelerine gitti. Birini açtıktan sonra gömleği ortasından tutum ve yırtar gibi açtım. Üstünden çıkartım. Keşke çıkartmasaydım. O nasıl kaslardı öyle insanın baktıkça bakası geliyordu. Gözlerimi alamıyordum. Ömer bunu anladığında sırıttı. Sırıttığını gördüğümde bende onu gıcık etmek için bir az nazlandım.
- Tamam yeter bu kadar
- Sana beni durduramayacağını söyledim
- İstemiyorum. Zorlamayacaktın hani
- Tabi ki de zorlamayacağım. Amma sen istiyorsun
-Sen gülersen istemem hatta odadan bile kovarım
- Tamam gülmeyeceğim. Amma manzara güzeldi galiba baka baka bitiremedin
- Ömer
- Tamam bir şey demedim. Kaldığımız yerden devam edelim mi?
- Edelim.
Tekrar dudağıma yapıştı. Bende karşılık veriyordum. Beni yatağa uzattı. Üstüme çıktı. Boynumu emmeğe başladı. Yavaşça aşağılara doğru indi. Pantolonumu çıkartı. Kendi üstündekileri de bir çırpıda çıkarttı. Tekrar üstüme çıktı. Kilotlumun üstünden kadınlığımı okşamağa başladı. Bir an bana ne oldu bilmiyorum. Yatağın kenarını sıktım. Sarpın bana saldırdığı o gün beni yatağa bağlayıp bana dokunduğu gün geldi aklıma sanki şuan o tekrarlanıyordu. Nefes nefeseydim.