Bölüm 33

110 9 16
                                    

Kakashi , Sasuke'yle önemli bir şey konuşmak ister.

Sasuke'den :

Yaşanan onca olaydan sonra bütün bu acımı , öfkemi , nefretimi ve adını koyamadığım daha nice duyguyu tek bir amaca odaklamıştım. İNTİKAM ALMAYA !

Bana bunları yaşatan abim İtachi'nin ölmesi gerekiyordu. Hayır... Benim yüzümden ölmesi gerekiyordu. Bunun içinde olabildiğince güçlenmeliydim. Güç istiyorsam da güçlünün yanında durmalıydım. Yani en güçlü klanları olan Uchiha Klan'ını kaybetmiş bir köy beni güçlü kılamazdı.

Bu yüzden her şeyi göze alıp köyden tam ayrılmayı kafaya koymuştum. Ancam tam bu sırada Kakashi sensei'm önümde belirmişti.

Sensei ciddi bir ses tonuyla "Sasuke seninle konuşmamız lazım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Sensei ciddi bir ses tonuyla "Sasuke seninle konuşmamız lazım." dedi.

Somurtkan bir ifadeyle "Şimdi mi ?" diye sordum.

Sensei ciddiliğini koruyarak "Evet şimdi" dedi.

"Ne var ?" diye sordum.

Sensei "Köyden gitmek istediğini biliyorum. Ancak buna izin veremem Sasuke !" dedi.

Kakashi senseinin bu dediğine ne kadar belli etmesem de bayq şaşırmıştım. Çünkü hiçbir şey dememe rağmen resmen içimi okumuş gibiydi. Böyle bir durum karşısında da yalan söylemek saçma olurdu.

"Köyden gitmek istediğimi nereden anladınız ?" diye sordum.

Sensei derin bir iç çekerek "Çünkü sen geçmişteki bana çok benziyorsun... Bu yüzden yapabileceklerini az çok tahmin edebiliyorum." dedi.

"Ben sadece ailemi ve klanımı katleden abimi kendi ellerimle öldürmek istiyorum. Bunu bu halimle yapamayacağım için de güçlenmek istiyorum. Söylesene sensei , bu köy bana bu gücü verebilir mi ?" diye sordum.

Sensei "Köyü bilemem ama senin güçlenmen için elimden geleni yaparım. Yeter ki köyden ayrılma fikrini aklından çıkar Sasuke" dedi. Senseinin bu dediğini kulağa mantıklı geliyordu. Çünkü bende Kakashi senseiyi kendime benzetiyordum. Belki de köyden ayrılmadan önce son bir şans verip köyde kalmalıydım.

Net bir ses tonuyla "Peki , ama güçlendiğimi hissetmezsem bir an bile düşünmeden giderim bu köyden !" dedim.

Sensei gülümseyerek "Tamamdır yarın seninle saat 10'da burada buluşalım." dedi. Senseinin bu söylediğine kafamla aşağı yukarı sallayarak onaylarcasına cevap verdikten sonra oradan ayrıldım ve artık kimsenin olmadığı evime doğru gitmeye başladım.

Umarım yarından itibaren Kakashi senseinin yardımıyla gücüme güç katmayı başarabilirdim.

___________

Naruto'dan :

Bütün gece Sasuke'nin dün bana söylediklerini düşünmekten uyuyamamıştım. Ben gün geçtikçe aramızda ki buzların eridiğini düşünürken o beni hiçbir zaman dostu olarak görmemiş olması ruhumda büyük bir yara açmıştı.

NARUTO : KIYAMETTEN ÖNCE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin