ÖNEMLİ!!!!!
Şimdi kısa bir özet geçiyim şimdi Afra ile babasının arasının bozuk olma sebebi Cenk. Cenk ile Afra normalde ciddi düşünüyordu fakat Cenk'in onu aldatması sonucu ayrıldılar. Babasının kızdığı konu ise Cenk'in babası Erdem bey ile Afra'nın babası yani Fatih beyin ortak olması, bu yüzden de Erdem bey ve Cenk Afra'nın yalan söylediğini iddia ediyor. Çünkü Cenk böyle biri değil(sözde) ama Fatih bey Cenk'i uzun zamandan beri tanıdığnı ve böyle bir şey yapmicağanı savunuyor aksine Cenk onun tanıdığnın tam zıttı bir kişiliğe sahip. Yani kızını aldattı. Bu yüzden Afra ile babasının arası bozuk
Oku anlamazsın<3
Senin yani Afra'nın oda sana aşık kısmından başlicam. Sonra bahçeye falan çıkcaklar, siz gelince yazarım zaten
Kitap;
Barıştan'
Afra:"O da sana aşık. "
Dediğinde şok olmuştum. Sare bana mı aşıktı? Sare'ye bakıyordum ondan da cevap bekliyordum ama cevap vermiyordu. Sonra Afra bişiler dedi ve Kerem'le birlikte mutfağa gittiler. Sare sinirli bir şekilde Eliz'e bağrıyorduSare:"Niye söylüyosunuz ? Elli kere yapmayın dedim değil mi? Ben hazır hissedince söylicektim zaten. "
Ela:"Biz naptık? Hem bağırma. Sen söyleyene kadar ohooooo belki başkasını bulcaktı, olamaz mı? "
Sare:"Sen karışma Ela! "
Kazım atladıKazımcan:"Sakin bişi demedi kız"
Halil:"Olum, Barış bişi yap. Barış? BARIŞ"
Kendime gelmiştim ama, şuan napıcağmı bilmiyordumSare:"Offf kızlar offff "
Eliz:"Bişi yapmadık ki zaten açılcaktın biraz erken oldu o kadar. "
Sare:"Abla kardeş delisiniz siz! "
Eliz:"Teşekkürler aşkım"
Barış:"Sare? Bana da bişi açıklar mısın? "
Sare:"Ne açıklamam lazım? Ben bahçeye çıkıcam ne haliniz varsa görün. "
Dedi böyle deliliklerine bayı- neyse şuan konu bu değil. Sare çıktıEliz ve Halil:"Eeee "
Barış:"Ne eeee? "
Mert:"Lan git bak kıza! Mal mı bu çocuk"
Halil ve Kazımcan kafası ile onayladıBarış:"Sizinle sonra görüşücem "
Dedim arkamdan gülüyorlardı ama ben umursamadım, Sare'nin yanına gitmiştim bileBarış:"Doğru mu bu? "
Sare:"Sence? Yalan mı? Herkesle deli gibi konuşup senle konuşurken utanmam yada sen bir iltifatta bulununca direkt kızarıp başka bir yere gitmem. Sırf o salak halimi görme diye"
Barış:"Salak mı? Sevimli oluyorsun ve benim yanında niye o deli davranışları sergilemiyorsun? "
Sare:"Anla işte utanıyorum. Senin yanında küçük düşmekten, senin yanında kötü gözükmekden utanıyorum. Hep yanında mükemmel olmaya çalışıyorum. Sırf sana karşı olan bu aptalca hislerimden"
Barış:"Ben senin o deli hallerini de seviyorum. Herkese kafa tutup benimle olan minik kavgalarını. Benim yanında küçük düşsen sence ne olabilir? Seninle dalga mı geçerim? Hayır. Seni ezikler miyim? Cevap hayır. Senin yanında olurum hatırlıyor musun geçen hafta karşılaştığımızda olanları? "
Flashback'
Kafa dinlemek için yine aynı kafeye gitmiştim. İçeri girdim bir kaç kişi ile fotoğraf çekindim. Sonra çaprazımdaki masada Sare'yi gördüm yanına gittim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Ona Aşıksın
RomanceCenk:"Benim olucaksın Afra Kara! " Kerem:"Ondan uzak dur! " ...