di sebuah sekolah yg bernama seoul foreign school ialah sebuah sekolah international di korea. pelbagai murid di sana datang dari negara negara yg lain selain korea. russia, UAE, new zealand dan banyak lagi.
di sebalik keindahan sekolah itu, terdapat pelbagai kumpulan samseng yg ditakuti org ramai dan junghwan juga terkecuali di salah sebuah kumpulan samseng.
junghwan merupakan seorg yg ditakuti dan dlm masa yg sama dia juga popular di kalangan wanita. kekacakan junghwan membuatkan ramai wanita mempunyai 'crush' terhadapnya tetapi tiada sorg pun yg menarik perhatian junghwan.
pada suatu haru, junghwan melakukan aktiviti sehariannya dgn seperti biasa bersama rakan rakannya.
"weh, junghwan! ko tahu tak yg hari ni ade student baru masuk?" haruto bertanya.
junghwan kelihatan bingung apabila haruto bertanyakan tentang ada pelajar pelajar yg baru masuk ke sekolah mereka. dia tidak tahu langsung pasal ini dan dia juga tidak menghiraukan tentang ini.
"tak. asal?" kata junghwan.
"mana tau. mungkin ade yg blh pikat hati kau yg kosong tu!" usik jeongwoo kepada junghwan.
junghwan hanya mengeluh dan mendiamkan diri. dia kelihatan serabut dgn usikan rakannya itu. beberapa pelajar pelajar yg baru berjln jln melepasi mereka. junghwan hanya memandang mereka dgn pandangan yg kurang memuaskan.
tiba tiba, pandangannya berubah apabila ternampak seorg wanita yg cantik sehinggakan gadis itu mampu membuat si junghwan itu terpukau dgnnya. rakannya, haruto bertanya kepada junghwan apabila dia melihat junghwan terpegun dgn sesuatu.
"ko tgk ape, junghwan?"
junghwan terus kembali ke realiti apabila rakannya bertanyakan kepadanya.
"oh.. tak de ape ape... aku terfikir pasal... 'something' tadi.."
haruto menolehkan kepalanya dalam kebingungan.
"ape bende 'something' tu? ko overthinking ke apa?" dia bertanya lagi.
"ala.. kalau aku 'explain' pun ko takkan faham punye"
akan tetapi haruto tidak percaya dgn kata kata junghwan. dia mengesyaki yang bahawa junghwan ada sesuatu yg dia sembunyi darinya. junghwan perasan yg si haruto kelihatan tidak percaya dengan jawapannya.
"suka hati kau la nak caye ke tidak..."
walaupun gadis itu sudah pergi, si junghwan masih lagi memikirkan tentangnya. walaupun ramai wanita menyukainya tetapi tiada sorg yg mampu menarik perhatiannya seperti dgn si gadis itu. dia tidak pernah nampak wanita itu sblm sblm ini dan ini kali pertama junghwan melihat gadis itu.
dia ingin tahu tentang nama gadis itu, asal usul dan juga umur. junghwan juga akan memastilan yg rakan rakannya tahu pasal ini kalau tidak mereka akan mengusik junghwan kerana mempunyai 'crush' terhadap wanita tersebut. dia hanya mampu bersenyap dan menyimpan tentang ini sebagai rahsia.