someone you loved

56 8 13
                                    


10 dakika sonra kapı caldi, sunghoon kapiya kostu, hala nefes alamiyordu ama hic bir sey umrunda degildi. umrunda olan tek bir sey vardi oda sevgilsiydi. jake'i gorur gormez o kadar sıkı sarıldıkı ona, bir daha asla birakmak istemedi. aglamaya basladi...nefes alabildigindede mirildaniyordu "ozur dilerim...affet beni"

jake daha fazla dayanamadi ve sacını oksamaya basladi... "üzülme sevgilim"

bunu duyunca sunghoon kafasini kaldirip yuzunde kurumak uzere olan yaslari sildi "sevgilim?"

"degil misin yoksa?" yuzunde hafif bir gulumseme vardi,bonunla ugrasiyordu

"nolur bırakma beni"

o anda jake'in elini tuttu ve tum izleri gordu. sanki kalbine bıcak saplanmıstı. bir anda basi donmeye basladi ve yere coktu...panik atak yuzunden nefes alamiyordu...iyice canı yanıyordu

jake hemen sıkıca sarıldı sevgilisine "uzme artik kendini"

"seni uzmusken nasil uzulmeyeyim?...kendimi bile onemsemiyorum umrumda degil hic bir sey. ama sen benim her seyimsin...ailemsin, evimsin."

"anlayamiyorum, madem beni bu kadar cok seviyodun neden boyle davrandin?"

"bilmiyorumki jaeyun" gozlerindeki yaslar yanaklarina dogru suzuluyordu "ben sevgi nedir bilmem, hic gormedimki nereden bileyim...sevgiyi bilmiyorumki vereyim
ozur dilerim...hataliyim. sana sevgi veremecegimi bildigim halde iliskimize karsı cıkmadıgım icin hataliyim. ama yapamadim, seni uzmek seni kirmak istemedim.
seni daha cok uzecegimi dusunmemistim...gidersen anlarim...ama sunu bilki, yasamayi bana sen ogrettin, ben senden once cok kotu durumdaydim. senden sakladigim seyler vardi" hıckırmaya basladi...sevgilisini incitmemeye o kadar cok onem gostermistiki...onu intihara surukleyen kisi olmak...sadece olmek istiyordu sunghoon.

jake sunghoonu o halde gorunce aglamaya basladi, yanagindaki yaslari sildi ve yanagini oksadi...
"neyi sakladin benden?"

"soylersem benden nefret ediceksin"

"etmicem sunghoon, bu kadar sey oldu ve hala yanindayim. hepde yaninda kalicam"

"basa cıkamadım jake...yapamadim seni kirdigimi bile bile kendine zarar verdigini bile bile yasayamadim"

jake iyice endiselemeye baslamisti "ne yaptin?"

"uyusuturucu kullandım...ozur dilerim...katlanamiyordum ya olucektim, ama seni birakamadim..."

jake bunu duydugu anda kendini berbat hissetti...eger jakein ailesi yoksa sunghoonunda yoktu...annesi vardi tabi ama uyusturucu bagımlısı ve surekli doven bir anneyi ne kadar aileden kabul ederler orasi tartisilir...cok bencil hissetti kendini...hep kendi dertleri hakkinda konusmustu..hic ona sormamıstı nasil oldugunu..
"ozur dilerim" tek diyebildigi buydu...sunghoona sarildi sıkıca... "bebegim, her sey icin ozur dilerim"

selamm, umarim hepiniz iyisinizdir. yazmayi cok seviyorum ve yayinlamadigim bir suru taslagim ve yarim kitabim var fakat bu fic cok icime sindi, yorumlarinizi ve karakterleri kendinize benzetmenizi cok seviyorum. desteginiz icin hepinize cok tesekkur ederim. fll turnuvam yaklastigi icin cok mesgulum ve yeni bolumu ne zaman atabilirim bilmiyorum fakat elimden gelen en kisa zamanda yazacagim...umarim begenirsiniz, kendinize dikkat edin, gorusmek uzere !! 💞

Forgive Me - Jakehoon ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin