~İNTİHAR MEKTUPU 2~

3 0 0
                                    

Ben Layra Kâân ;On sekiz yaşındaki o genç kız.
Adının ismi şarkı olan ve şarkı söylemeyi seven ama şarkıları beğenilmeyen o kız...
Sevilmeyen tek çocuk değilim.Hepiniz belkide sevilmediğinizi düşündünüz.

Benim belkide son günüm hep bana saçma gelen şeyi yapacağım "intihar" asla diyordum kendime zarar vermem. Şimdi ise tek çareymiş gibi geliyor bana tek derdim sevilmemek değil...

Bundan dört yıl önce bir hastalığa kapıldım Bir tedavisi bir şeyi yok. Beni mahvediyor. Elinde sonunda gideceğim ama kendimi her gün bitmiş yok olmuş halde görmek istemiyorum. Hayata sadece biraz daha erken veda ediyorum...

Hastalığım... Kaybettiklerim..
Bunların tarifi asla yok,anlatsam yine anlamıyacaksınız. Sevmiyeceksiniz.
Arkadaşım diye hayatıma aldıklarım da gittiler. Ailemde gitti , yanlızlığımla bir başıma kaldım.


Özlem, yalnızlık durumu özetleyecek en iyi iki kelime, özlüyorum kaybettiklerini özlüyorum. Yalnızım çünkü gerçekten sevenim yok ,lafta herkes seviyor ama hissedemiyorum...

Okul , dersler, aile ,dostluklar herşey çok kötüydü. Anlayan,dinleyen kimsem yoktu. Hastalığıma da çarem yok.
Benim elimde var olan tek şey yalnızlığım ve okuduğum, yazdığım kitaplarımdı.

Şimdi önümde yanımda arkamda sadece kitaplar var, her tarafım kitaplarımla dolu..
Anne o istemediğin kitaplar beni hayata bağlıyordu... Mutlu eden tek şeyle dolu etrafım.

Birde etrafımda az önceki krizinden kalan cam parçaları var. Elime aldığım cam parçasına uzun uzun bakıyorum ,kendi hayatımı kendi yaşamımi görüyorum.

 Elime aldığım cam parçasına uzun uzun bakıyorum ,kendi hayatımı kendi yaşamımi görüyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bir elimde cam parçası bir elimde şuan yazdığım gereksiz saçma bu mektup var.Bulsanız görseniz bile umrunuzda olmayacak o mektup..

Kimi ilaçlarla ,kimi silahlarla ,kimide kendini asarak intihar eder ama ben  farklı bir şekilde bana çok benzeyen bu cam kırığı ile yapacağım. Bu cam parçası ile gideceğim dünyadan.

Herkes hayata veda ederken bir şarkı bir vazgeçilmezini dinler ya bense bilgisayardan açtığım doğum anımı izliyorum. Keşke dünyaya gelmeseymişim.Elimdeki cam parçası ile size veda ediyorum şuan.

Bu mektup size fazla bile ama olsun.
Acılarımı görmediniz beni hiçe saydınız yok ettiniz beni tükettiniz ama ben istesemde sizin gibi olamicam o yüzden bunu yazıyorum..


Öldüm duymadınız , yok oldum farketmediniz şimdide ölümümu farketmeyin.
Son kez kitaplarıma , komidinimin üstündeki aile fotoğrafına bakıyorum ve cam parçasını şah damarıma tutuyorum.

Ha birde şu şarkıyı da eklemek istiyorum..
Kendi şarkılarımdan eklemek isterdim ama siz onları boşverin..

Yazmak hiç kolay değilmiş, eskiler hakkında
Ne varsa birikti bak hepsi şuan aklımda
Biraz da kirli hatıralar aslında, şimdi farkına varmak gerek

Hava karardığında, bu aynı cadde, aynı sokak lambasının altı
Yürürken hangi sahte yüzler bana baktı?
Büyürken azaldık, sokaklar daraldı ve, masaldan uyandık

Kuytu bir mezarlıkta elleri cebinde hayal kuran bi' kaç gençtik
Karanlığına gömüldü herkes bu Eskişehir'in
Kimse bu hikayenin sonunda demeyecek geçmişte ne olduysa oldu

Boş ver haydi hepsi geçti
Çabalarsın bazen usanmadan, defalarca karalarsın kağıdı kimse uyanmadan
Canın yansa da susarsın, üzülürler duyarsalar

Bir hayal gerçek olur, bir kaçı rüya sanarken
Dar gelir Dünya sana zaman acımaz asla ve! Artık çok geç ne yapsan da kahkahalar sahte!

Biraz daha sabret, sonunda soğuk duvarlar eski bi' hastane
Git haydi herkes gibi, dönmem asla de

Yaşamak öldürse de fazla acımaz pek
Bu gece yalnızlık fondip ve acılar sek
Ne olur yani sesini biraz fazla açıversek?

Boğulduk boğulacağımız kadar
Yolumda engeller hep bir gün yorulacağımı sanar
Hepsi aynı kabusta tek başımayken taarruzdalar

Cam bir fanustayım yalnızlığa maruz kalan
Ruhum abluka da, hayal gücüm sanki çocukluğumun geçtiği bir avlu kadar

Şimdi tam buradan geriye doğru aynı nakarat
Ve bu hayal içinde düştüm yere havlu atarak!

Vedaları sevmem ama bu size ilk ve en büyük vedam.























Asırlar sonra yine yeni yeniden bennn , Wattpad kapalı evet VPN aşkm sağolsun geldim.Bu serinin bir amacı yok dostlarım canım sıkkınken yazıyorum,ilk bölümde de dedim tek tek bölümlük hepsi birbirinden farklı ve evet kesinlikle intihara karşıyım.
Neysee hadi biraz sohbet edelim

Aramızda belki VPN ile gelen vardır xnxmxkd.

Nasılsınızzz aşk kuşlarımm ?

Birde hayatımın ilacı acı için çok güzel fikirlerim var ama bendeniz üşengeç yazariniz ona yazmaya çok üşeniyorrr. İnşallah onada bölüm gelirr.

Neysemm sizi cokkk seviyorummm öptümm muck 😘































İntihar MektubuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin