1

56 0 0
                                    

Apartmana girdiğimizde ikimizin de heyecanlı olduğunu hissedebiliyordum.Heyecanlı ve gergin...Stresini ve gerginliğini azaltmak için elini tuttum,evet elini tuttum. Bu normal dursa da ikimiz için özel bir temas,en azından benim için...

Jungo

Elimi t-tuttu. Şu an o kadar kızarmışımdır ki domates olmuşumdur...O kadar heyecanlıyım ki ne düşüneceğimi bile bilmiyorum. Kafam karışık, bütün bu yaşananlar ve ardından herşeyden bir anda kopmam..Korkuyorum hem de herşeyden ve herkesten.....ama onu seviyorum.
Tek emin olamadığım konu da bu zaten onu seviyorum tabii,peki o beni seviyor mu.....Sadece bana acıyor başka açıklaması olamaz. Kimse bana bu kadar iyi davranmadı..

"Gir içeri"
Başımı eğerek içeri girdim. Evin duvarları gri,koltuklar hafif koyu kırmızı avize çok zarif ve manzara çok güzel..denize bakıyor....

"Aç mısın?"
"Hayır,sağol"
Sonra koltuğa oturdum. Sanırım mutfağa doğru yürüdü ve elinde iki bardak ile döndü.

"Su iç,rahatla"
"T-teşekkürler"

Bu da neydi?? Şu çocuğun yanında kekelemeyi keser misin jungkook? Yudum aldı ve salonun ortasında duran sehpaya bardağı bıraktı,benimki zaten sehpadaydı.

"Iyi misin?"
"I-iyiyim...sadece orad-

NE?JEON JUNGKOOK BURADA NE OLUYOR? AZ ONCE K-K-KIM T-TAEHYUNG TARAFINDAN OPULDWN NASWL YANI. NOLWYO BANA. SICAK BASTI

"Burada mı yoksa odamızda mı devam etmek istersin?"
"O-ODAMIZ MI??"
"Kime soruyorum ki ben"

DAHA NELER BIR DE KUCAGINA WLDI NASWL YANI,ABI NOLUYO BURDA BANA SICAK BASIYOR OLUCEM KALBIM GOTUMDEN CIKICAK SIMDI

"Işte odamız"
"T-TAEHYUNG NAPIYORSUN?"
"Balayına çıkamadık ama burası da fena değil hm?"
"K-kim Taehyung,ne saçmalıyorsun sen??"

Duymamış gibi yapıp beni yatağa attı ve üzerindeki kıyafeti üzerinden sıyırıp attı. Artık yarı çıplak ve daha baştan çıkarıcıydı. Sonra bana doğru eğildi ve gömleğimin düğmelerini açmaya başladı.
Elini tuttum,korkuyordum...

"B-buna e-emin misin taehyung??"

Dudağının kenarı yukarı kırıldı ve kulağıma yaklaşarak o tahrik edici sesi ile konuştu.

"Her zaman bebeğim"

Korkan ve fal taşı gibi olan gözlerle ona baktım. Böyle bir günde nasıl böyle birşey yapabilirdi???

"Ah benim masum bebeğim,korkma bir şey yapmayacağım. Şimdi gidip banyonu edeceksin."
Diyerek üzerimden kalktı ve dolabına yürüdü,o kıyafet çıkartırken ben kalkıp ona bakmaya başladım. Arkasını dönüp beni süzmeye başladı.

"Fikrimi değiştirmemi falan mı istiyorsun jeon?"
"N-ne?"
Gözlerinin baktığı yere baktım.
"Buna tacizcilik denir bay kim"

Gülümseyerek kıyafetleri uzattı ve dışarı çıktı. Tanrım! Kalbim götümden çıkacak şimdi...Ne oluyor?? Ve o öpücük,o da neydi......

Bu çocuk benim psikolojim ile oynuyor,bir de psikolog babası var. Pis adam,domuzlarla çamurda sürün, kuşlar ceketine sıçsın. Sen kimsin de jeon jungkookun psikolojisi ile oynuyorsun???

"Biraz daha durursan geleceğim jeon!"
Hele bak bak bak,salondan bağırıyo bana.
"Girdim bile!"

Bu olanlardan sonra bir de bu öpücük,o güzel dudakları benimkilerle buluştu...inanamıyorum.

TAM DA HAYAL ETTIGIM GIBI...HARIKA!

Şimdi yapmam gereken tek şey banyo edip aşağı inmek ve telefonumu alıp bunu Jin hyunglara anlatmak!

°•°

BITTI
Bölüm sonu bebeklerumm
Haydin görüşürüz
Iyi bakın kendinizee♥♥

Öptüümm
~Bernaa~

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 13 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

FASCINATING BODYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin