★~Sevgililer gününe özel~★

8 1 0
                                    

Uzun zamandır beklediğim o an gelmişti,
sonunda onun olduğu şehire gelmiştim.

Varır varmaz onu tam aricakken arkamdan birinin sarıldığını fark ettim.
Bu oydu, beni karşılamaya gelmişti (😭💖) başta korktuğum için geriye çekilmiştim fakat arkamı dönüp onun olduğunu gördüm.

"Hoş geldin tatlı-" o daha sözünü bitiremeden ona sarılıvermiştim, ne olduğunu anlamamıştı ve sonra oda sarıldı.
Ona sarılmak hayatımda yaşadığım en güzel şeydi, mutluluktan ağlicaktım resmen.. akşama kadar böyle durabilirdim. Kokusu..herşeyi çok güzledi.. Uzun süre sarıldıktan sonra geriye çekildim.

"Hoş buldum! Yolculuk boyunca hep aklımdaydın, seni gerçekten çok özledim"  Bunu duyduğuna sevinmiş olmalıydı, kocaman gülümsedi. "Bende seni çok özledim tatlım, eve gidelim mi?"

Ona sarılırken öyle bi dalıp gitmişim ki tamamen unutmuşum "Aa tabi doğruya- bir an dalıp gitmişim üzgünüm-"
"Hehe sorun değil merak etme, hadi gidelim o zaman araba şu tarafta"

Arabaya binip evine doğru yola çıktık.
Yol boyu gözlerimi onun üzerinden alamıyordum, bu dünyadaki en güzel manzara onun güzelliğiydi. Arada oda bana bakıp benim ona baktığımı fark edip hafif hafif gülüyordu ben utanıp kafamı geri çekiyordum.

Eve vardığımızda gösterdiği odaya geçip eşyalarımı yerleştirdim, yolculuk biraz yorucuydu hiç uyumamıştım, tam yatağa uzanıp biraz kestiricekken oda yatağa girip bana sımsıkı sarıldı, esnediğine göre onun uykusu vardı sanırım."Yanında yatabilir miyim?" bu soruyu sorduğunda başta domates gibi kıpkırmızı olmuştum, "Tabiki" çoktan bana sarılıp uykuya dalmıştı bile.
Tam üzerini örtmek için sırtındaki kollarını çekicektim ki buna izin vermedi aksine dahada sıkı sarıldı ve o sırada beni kendide daha da çok çekmişti, o an vücudumun her yeri yanıyordu resmen bir domtesten bile daha kırmızıydım.
Bende ona karşılık verip sımsıkı sarıldım.

Uyandığımızda sabah olmuştu, uyanmadan 1 saat önce alnımdan birisi öpmüş gibi hissetmiştim, uyandıktan sonra yanıma baktığımda ise çoktan uyanmıştı, mutfaktan sesler geldiğini fark ettim ve mutfağa doğru yöneldim.

Kahvaltı hazırlıyordu, gidip ona arkasından sımsıkı sarıldım, kokusu her zamanki gibi çok güzeldi gerçi her zaman herşeyi güzeldi onun "günaydın balım💗" arkasına dönüp oda bana sarıldı "günaydın tatlım 💗" alnına bir öpücük kondurup ona yardım etmeye karar verdim.

Kahvaltıyı hazırladıktan sonra masaya oturup birlikte kahvaltı ettik, doğruyu söylemek gerekirse hayatımda yaptığım en güzel kahvaltı bu olabilirdi, hem hayatımın anlamıyla birlikteydim hemde onun yaptığı o leziz kreplerden yiyordum.

Kahvaltıdan sonra ikimize birer kahve yapıp salona geçtik, sohbet falan etmeye başladık, elimde olsa onunla akşama kadar sohbet edebilirdim onunla sohbet etmeye bayılıyordum.

Bugün içimde ayrı bir heyecan vardı çünkü bugün sevgililer günüydü akşam için ona bir sürprizim vardı.

Kahvelerimizi bitirdikten sonra odamıza geçtik yatağın bir köşesine oturdum oda yatağın köşesine geçti, gözlerini kapatmış uzanıyordu esen rüzgar saçlarına vuruyordu, dünyadaki en güzel görüntülerinden birisiydi. Hazır uyuya kalmısken ona biraz yaklaştım ve yüzüne doğru eğildim bu yapıcağım şeyden sonra kesin yine domatese dönücektim ama uyuduğu için sanırım sorun olmazdı nasıl olsa fark etmezdi, yüzüne doğru yaklaşıp dudaklarına sıcak bir öpücük kondurdum tam o anda uyandığını fark ettim ve hemen geri çekildim "bir şeymi oldu tatlım?" hemen kızarmış yüzümü düzeltip cevao verdim "Aa- yok birşey sadece güzelliğine bakıyordum, insan gözlerini üzerinden alamıyor doğrusu ♥" kocaman gülümsedi ve bende ona gülümsedim.

Hava nihayet kararıyordu, mutfakta yemeğimizi yiyip birşeyler içtik "bu akşam çatıya çıkıp beraber yıldızları izleyelim mi balım? ^^"  "tabikide! bu akşam gökyüzünde birçok yıldız var"

Bugün sevgililer günü olduğunu oda biliyordu, hemen odasına gidip giyindi bende odama gidip giyindim.
Odasından çıktığında ağzım açık kalmıştı, tam ona yakışıcak şekilde siyah parlayan güzel bir elbise giymişti, doğrusu ne giyerse giysin ona herşey yakışırdı zaten♥.
Bende üzerime onun bana seçtiği bir gömleği giymiştim karım ne isterse o. :>

"Balım gerçekten çok güzel olmuşsun! ♥"

"Sağol tatlımm sende çok güzel olmuşsun :3 💗"
Yukarı çıkarken yanağıma bir öpücük konurdu ve çatıya çıkıp bir yere oturdu bende onun yanına oturdum, bir taraftanda telefonu alıp arkdaşıma yazdımve herşeyin hazır olup olmadığını sordum. Herşey hazırldı ona artık başlayabileceklerini söyledim ve sevgilime döndüm.

"Sürprizime hazır mısın?"

"NE sürprizmi hazırladın?"

"Tabikide! Bu güzel günü nasıl unutabilirim ki? ^^ "

Bahsettiğim sürpriz başlamıştı, gökyüzüne havai fişekler atılıyordu evet, bütün bu hazırlıkları sadece onun için hayatımın anlamı için hazırlamıştım.
Havai fişekler kalp şeklindeydi, bana dönüp gülümsedi "Bunlar.. gerçekten çok güzeller.. gerçekten hepsini senmi ayarladın?"  "Evet! Sevgililer günün kutlu olsun balım, senin için herşeye değer sen mutlu ol yeter ♥"

Havai fişekler devam ederken elini elimin üzerine koydu, eli yavaş yavaş yüzüme doğru gelirken bana baktı ne olduğunu anlamamıştım " Sevgililer günün kutlu olsun tatlım💗" bende ona döndüm ve gülümsedim, oda bana gülümsedi " Seni seviyorum <3" bende tekrar ona baktım "Bende seni seviyoru-" sözümü bitiremeden öylece dona kalmıştım, dudaklarımda bir sıcaklık hissettim..dudaklarımız buluşmuş ve beni öpüyordu.. o an gözlerim fal taşı gibi açılmıştı kısa bir süre donup kaldıktan sonra bende ona karşılık verdim sonsuza kadar..nefesimiz kesilene kadar onu öpebilirdim, tam geri çekilecektim ki yüzündeki kocaman gülümsemeyle beni tutup tekrardan öpmüştü..♥ dakikalarca öyle durmuştuk, ikimizde bırakmak istemiyorduk.
Bir süre sonra ikimizde çekilip birbirimize uzun uzun bakıp gülümsedim ve daha sonra birbirimize sarılıp yıldızları ve havai fişekleri izledik.

"Seni seviyorum balım~♥"

___________________________________________

Umarım beğenmişsindir balım :3 uzun zamandır aklımda böyle birşey yazmak vardı ve sonunda zaman bulup yazabildim-
Her zaman her an yanımda olduğun için çok sağol balım seni gerçekten çok ama çok çok çok seviyorumm umarım sonsuza kadar birlikte oluruz 💗
Söz veriyorum ölene dek hatta öldükten sonra bile seni sevmeye devam edicem :3
İyiki varsın seni çok seviyorum sevgililer günün kutlu olsun <3 ❤️

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 14 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

| The moon is beautiful tonight, isn't it? |★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin