🫧💗✨
Lee Minho
24 lat
Chciałby zaznać miłości przed śmiercią🫧💗✨
Bang Christopher
25 lat
Nigdy nie myślał o znalezieniu drugiej połówki🫧💗✨
Lee Minho nigdy nie miał szczęścia w miłości. Nie ważne jak się starał w związkach zawsze były one kiepskie i kończyły się dość szybko. Większość mówiła mu, żeby się w końcu poddał, jednak wielkie serduszko Lee nie pozwalało mu na to. Chciał spotkać kogoś kto również go po kocha, nie będzie się znęcał nad nim psychicznie, fizycznie jak to już miał w paru związkach, że jemu partnerowi zależało jedynie na seksie, pieniądzach i władzy, Minho nie lubił tego ile jego partner ma pieniędzy, i że mógłby mu kupić cały świat, bo to ma jakiś sens skoro pewnie go zdradzał albo traktował jak tymczasową zabawkę.
Wychodząc z kawiarni po nie udanej "randce" kierował się w stronę sklepu, aby przed pójściem do domu zrobić zakupy, bo karma dla kotów się już kończyła. Jeśli chodzi o niego jest bardzo niezdarny, ponieważ na prostej drodze potrafi przewrócić się z 5 razy i tym razem nie było inaczej, bo wpadł na wyższego mężczyznę przez co obydwoje się przewrócili. Upadek jasnego bruneta złagodziła klatka piersiowa nieznajomego, na którym akurat leżał. Podniósł głowę, aby spojrzeć na mężczyznę i mógł przyznać, że był naprawdę ładny. Miał włosy w kolorze ciemnego brązu tęczówki były dość ciemne, że dało by się tam ujrzeć galaktykę gwiazd. Minho czuł przyciągnięcie to nieznajomego jednak nie miał pojęcia czemu. Znów się zauroczył i zaraz będzie cierpiał z nieodwzajemnionej miłości czego wolał uniknąć.
— Mógłbyś łaskawie ze mnie już zejść, a nie się ślinisz jak pies? — odparł mężczyzna, a Minho w pośpiechu wstał podając mu dłoń, jednak jej nie przyjął i wstał sam.
— Bardzo przepraszam. Jestem bardzo niezdarny.
— Ile masz lat dziecko?
— Dziecko? — poprawił okulary na nosie — Mam 24 lat. Aż tak młodo wyglądam? Dzięki za komplement — uśmiechnął się do mężczyzny
CZYTASZ
Valentine's Day ||Minchan
FanfictionMinho, który jest zwykłym chłopakiem nagle wpada na mężczyznę, który odmienił jego życie KRÓTKI ONESHOT