West: Ai spus că putem trimite mesaje dacă avem nevoie de ajutor, așa că presupun că asta e.
QweenPandora: Ei bine, ce surpriză plăcută. Ai dreptate, m-am oferit, deci ce pot face pentru tine?
Mă uit la telefon, privind exteriorul restaurantului lui Dusty de pe stradă. Stau într-o parcare alăturată de zece minute, gândindu-mă la următoarea mișcare.
De îndată ce-am primit un telefon de la Sud că tipul lui Vin s-a oprit s-o amenințe, m-am urcat în mașină și am condus până aici. Numai c-a dat specific instrucțiuni ca eu să nu apar, din motive evidente.
Dar cum dracu să stau departe când știu că e îngrozită acum? Când știu că are nevoie de mine? Nu ajută cu nimic faptul că asta-i tot ceea ce face tatăl meu nebun.
Respir adânc și mă uit din nou la mesaj, știind că e timpul să fac o mișcare.
West: Știu că acest lucru e împotriva a ceea ce ești și a ceea ce faci, dar... am nevoie să păstrezi toate fotografiile pe care le-ar putea trimite adepții tăi cu mine și Blue și orice poze mi-ar dezvălui locația. S-ar putea să nu aibă prea mult sens, dar poți face asta?
Apăs pe trimite și aștept, crezând că probabil fac o greșeală spunând atât de multe, dar răspunsul care vine mă liniștește în privința asta.
QweenPandora: Ce te face să crezi că n-am făcut asta deja?
După acea întrebare, notificările mi-o iau razna când inundă imagine după imagine — una cu mine strecurându-mă în vestiar pentru a o vedea pe Sud, una cu mine conducând mașina lui Ricky în noaptea în care am vizitat-o și chiar și una cu mine stând în parcare, urmărind ca hărțuitorul pe care m-a acuzat Sud că sunt.
În mod clar, Pandora ne acoperă de câteva săptămâni fără să avem vreo idee.
QweenPandora: Nu știu sigur de ce vă prefaceți, dar cred că are ceva de-a face cu inamicul nostru comun. Așa că, m-am bucurat să vă cânt în strună, să hrănesc oamenii cu drama pe care ei o iubesc, chiar dacă a fost o minciună completă ;)
Sunt complet uluit, fără cuvinte, așa că spun singurul lucru la care mă pot gândi. Ceva simplu.
West: Mersi pentru asta. N-am avut mulți oameni de partea noastră în ultima vreme.
QweenPandora: Plăcerea e a mea. Și dacă mai pot face ceva, nu fi timid. Cu cât scăpăm mai repede de știi-tu-cine, cu atât vom fi mai bine cu toții. Ceea ce-mi amintește că recent am devenit oarecum un fotograf independent. Dă-mi câteva ore. O să trimit câteva poze care ar putea fi de interes pentru tine.
West: Notat. Ținem legatura.
Cu asta, parchez în spatele magazinului de anvelope unde am campat, apoi mă îndrept prin trafic spre Dusty's, având încredere că orice dovezi incriminatoare primește Pandora nu vor vedea niciodată lumina zilei.
CITEȘTI
Veșnic De Aur (Regii Cypress Prep #3)
Novela JuvenilWest Golden - Protector feroce. Alesul. Sportivul îngâmfat pe care am vrut cândva să-l ucid cu mâinile goale este acum singurul în care am încredere cu inima mea. Într-un oraș plin de corupție și secrete întunecate, să știi cine e de partea ta devi...