26.Bölüm

238 11 1
                                    

Yağız Ege gittikten 1 ay sonra

Ayperi hastane kontrolüne için erkenden uyandı.Lavaboya gidip elini yüzünü yıkadıktan sonra üzerini siyah kumaş pantolon ve mavi renkte tişörtünü giydi.Saçlarını  tarayıp boş bıraktıktan sonra çantasını da alıp odadan çıktı.Dış kapının orada kendini hazır bir şekilde bekleyen kardeşini görünce gülümsedi.

"Günaydın kardeşim."

"Günaydın abla bu sefer ümitliyim bak.Iyi sonuçlarla eve döneceğiz."

"İnşallah kardeşim inşallah."

Kapının önüne çıkıp ayakkabılarını giyen abla kardeş birlikte hastaneye doğru yola çıktılar.Hastaneye geldiklerinde randevu saatlerine az kalmıştı bu yüzden direk doktorun odasına çıktılar.Doktor Merve hanım EKG çekilip detaylıca bakılmaksını istedi.EKG çekilmiş sonuçlar çıkmıştı.Ayperi oturduğu sandelyede eliyle oynarken Ece heyan ile doktor hanima bakıyordu.Şu bir ay da olumlu bir cümle duymak için can atar hale gelmişlerdi.Doktor hanımın konuşmayla Ayperi gözlerini doktora çevirdi.

"Ayperi ilaçlar etkisini göstermiş tümörde büyük oranda küçülme var.Bundan sonra radyoterapi ile ilerleyelim diyorum.Daha hızlı sonuç alırız.Sende kabul edersen süreci biraz ilerletelim artık."

Bakışlarım Eceye döndü kabul et der gibi bakıyordu.Açıkçası bende istiyordum.Artık bu hastalıktan kurtulmak sağlığıma kavuşmak huzurlu bir hayat sürmek istiyordum.Doktor hanıma dönüp gülümseyerek konuştum.

"Ben artık bu hastalıktan kurtulmak istiyorum.En hızlı etki edecek bu yola girmeyi kabul ediyorum doktor hanım."

"O zaman en kısa sürede tedaviyi uygulamaya başlıyoruz o zaman Ayperi hanım."

Ayperi gülümseyerek onayladı doktoru.Sonunda hastaneden çıktıklarında yüzünü gökyüzüne çevirdi.

"Sonunda birşeyler artık yoluna girmiş gibi hissediyorum Egem.Şuan yanımda olmasan da hisset beni ben iyiyim sevgilim sende iyi ol.Seni seviyorum."

Yağız Ege görev olarak sızdığı mağaranın ağzında durmuş gökyüzünü izliyordu.Ayperiden tam 30 gündür uzaktaydı.Ondan ne haber almıştı nede kendi haber gönderebilmişti.Sanki duyacakmış gibi fisldadi gökyüzüne.

"Seni seviyorum Ayçiçeğim.Tek hayalim sana kavuşmak özlediğim kokunu doya doya içime çekmek.Umarım iyisindir hep iyi ol bitanem.Çünkü sen iyiysen bende iyiyim."

********
Yağız Ege göreve gittikten 3 Ay sonra

Ayperi radyoterapi ile birlikte kemoterapi de almaya başlamıştı.Bu süreçte daha çok yıpratmaya başlamıştı.Kemoterapinin etkisi olarak saçları dökülmeye başlamış mide buluntıları artmıştı.Günden güne eriyen bedenine baktı Ayperi.Umudunu yitirmek istemiyordu.Arkada bırakacağı insanları düşünüp kendini güçlü kalmaya zorluyordu.Eli boynundaki kolyesini buldu.Yağız Egesinden ayrı tam 90 gün geçmişti.Ne yiyip içiyor iyi mi değil mi bilmiyordu.Tek isteği sevdiği geldiği vakit iyileşmiş bir şekilde onu karşılamaktı.

Ruhumun Şifası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin