~☆~

159 19 10
                                    

Bölümler hem çoz az okunuyor hemde oylanmıyor modum düşüyo ama sonra yorum yapanları görünce moralim yerine geliyor onlara teşekkür ederim okudukları ve yorum yaptıkları için <3


~☆~



"A-abi.."

Ağlamaya başlamıştım, abimin etrafına doktorlar akın etmiş düşen nabzını düzenlemeye çalışıyorlardı.

Nabzı gittikçe düşüyor sonra diğer doktorlarda geliyordu.

Elim ayağım boşalmıştı, ne olmuştu birden bire doktor gayet iyi sadece uyanması uzun sürer demişti. Böyle bişeyden bana kimse bahsetmedi.

Titriyerek Jungkook'a döndüm elimle abimin odasını göstererek sordum.

"A-abim öl-ölücek mi?"

O ise benim sarsılarak ağlayan bedenimi sarmalayıp beni sakinleştirmeye çalışıyordu.

"Şşştt deme öyle şeyler hiç bişey olmicak abine o seni bırakmaz sen dedin beni çok seviyordu diye."

Dedikleri beni biraz daha rahatlatsa da hala ağlıyor ve endişeleniyordum.

2 saatin ardından doktorlar çıkmıştı odadan ve onu görebiliceğimizi söyledi.

Haberi alır almaz içeri fırlayıp abimi gördüğüm gibi yere çöküp şükür etmiştim.
O iyiydi ama doktor bu durumunun çok uzun sürmiceğini nabzı düşerse işleri şimdikinden daha zorlu olucağını söylemişti.

Yanına oturup ellemeye korktuğum abimi izlemeye başladım. Eğer dokunursam kötü bişey olucağını düşündüm.

Jungkook yanıma oturup benimle birlikte abime bakmış durjmunun neden böyle olduğunu sormuştu. Bense derin bir nefes alıp olanları anlatmaya başladım, ağlamamaya çalışarak.

"Abimle birlikte akşam salonda oturmuş benim doğum günümü kutlicaktık üvey annem ve üvey babam eve gelmiceklerini söylemişlerdi bu gün Hoseok abimle ben film eşliğinde 18. Yaş doğum günümü kutlamak için abim kendi kazandığı parayla bana bir pasta almıştı.

Tabi ozamanlar benim çalışmama izin vermezdi keşke verseydi hiç değilse bu bataklıktan kurtulurduk. Neyse pastayı hazırlamış salonda keserken babam eve daldı sanki bunun haberini almış gibiydi.

Eve hızlıca girip abimle bana sopayla vurmaya başladı bize hakaretler yağdırıyordu bir yandan döverken diğer yandan 'DEMEK PASTA ALDINIZ BİZDEN GİZLİ KUTLAMA YAPIYORSUNUZ PARANIZ BOL MU LAN PİÇLER!' diyordu bize.

Bana demir sopa ile vurmaya başlayınca abim beni korumak için babama yumruk atmıştı. Haliyle babam denicek orospu çocuğa abimin kafasına demir sopayla hiç tereddüt etmeden vurabildiği kadar hızlı vurdu.

Babamı itip her ne kadar abimi kaçırmaya çalışsamda o hareket etmiyordu yerde öylece kanlar içinde uzanıyordu. Üvey babama avazım çıktığı kadar bağırarak küfür ediyodum sadece.

Abimin bu haline rağmen hapse atılmamıştı."

Jungkook hüzünlü gözlerle beni dinliyordu. Hala akljnda soru vardı sanırım çok geçmeden de sormuştu zaten.

Gecenin Aydınlığı - JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin