Part 8

85 8 0
                                    

Chanyeol:*senyum*

Ariana:*tampar* *gelak*
Sebenarnya,Kai dah bagitahu dah semua ni..

Chanyeol:Adoii~Whut?Kai*pandang belakang*

Kai:Omg,Mati aku *lari*

Ariana:So,now what?

Chanyeol:Now what?Hehehe *angkat Ariana* Kita balik rumah,I masak!

Ariana:Yepun takyah la angkat saya!Let me go~

Chanyeol:*gelak* No way!~

Keesokan harinya,Ariana siapkan breakfast yang sangat special untuk Chanyeol.

Setelah menyiapkan sarapan,dia pergi kejut Si Chan yang sedang tidur mati tu.

Ariana:Oii!!Bangun!!

Chanyeol:Oi,Kenapa jerit2 nih?!

Ariana:Nak kejutkan beruang yang tidur lah..

Chanyeol:Sape?

Ariana:Kau!Hahaha~
Dah bangun-bangun,pergi mandi then kita sarapan..Sana aku nak kemas! *tolak Chanyeol masuk bilik air.

Sewaktu Chanyeol keluar dari bilik air,Ariana terjatuh terkejut kerana Chanyeol hanya pakai seluar.

Ariana:Ahh!!!!*tutup mata*
Oi!Pakai baju la!!Taktau malu ke?

Chanyeol:Suka hati aku la.Rumah aku~

Ariana:Aku kata pakai baju sekarang! *baling bantal*

Chanyeol:Ye,Ye!Sabar~ *masuk bilik air*

Ariana terus keluar untuk mengambil oksigen.
Ariana menyambung vacum lantai sementara menunggu Chanyeol untuk sarapan bersama.

Ariana:Chanyeol ni sakit hati betullah.bla bla bla bla bla bla bla

Tiba-tiba,Chanyeol menarik Ariana ke dakapannya..Cehh..

Chanyeol:Apa yang kau membebel pasal aku ni? *eye contact*

Ariana:*blush* /tak sangka bila eye contact dengan dia ni,muka dia nampak lebih comel dan hati aku berdegup kendcang/ Kau la!Setiap hari buat aku sakit hati je~

Chanyeol:*peluk* Kalau macam tu Sorry...Aku just suka sakat kau~

Ariana:*blush* /rasa macam nak berhentikan je masa ni/ Eii~Dah-Dah jom pergi makan! *tarik tangan Chanyeol*

Selesai makan,Ariana duduk tengok tv sebab Chanyeol masih tak bagu dia balik.Chanyeol yang keluar dari bilik terus baring atas peha Ariana.

Chanyeol:Ahh~Selesanya...

Ariana:Kau..Kalau nak baring pergi ambik bantal tuh..

Chanyeol:Harini nak pergi mana?

Ariana:Ermm...Harini schdule awak xde kan?Saya ingatkan nak pergi Tokyolah~Boleh jumpa Mama..Rindunya~Mama sekarang kat Tokyo,dia ada fashion show this week.

Chanyeol:Tokyo?!

Ariana:*melutut atas sofa*Ala~Bolehlah Bolehlah~

Chanyeol:Tapi saya rasa besok ada schdule la..Kalau nak pergi,tunggu saya cuti 3hari la..

Ariana:Lah..Tu belum tentu dapat pergi ke tak..Takpelah..Harini tak payah pergi mana-mana,jakgi makan saya masak nasi kosong je ea?
*bangun*

Chanyeol:*pegang tangan*Ala..Merajuk lak..Yela2 nanti saya cakap dekat Suho-hyung eh..

Ariana:Jinnja?Yeayy!*peluk*Arigato~

Chanyeol:Arigato pulak dah..Dah pergi berkemas..Besok kita gerak,Okay?

[ON-GOING] Cinta Si Park Chan♡Where stories live. Discover now