Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba kişisel sebeplerden ötürü yazamadım kusura bakmayın...
Multimedya da Çağlar/Açelya sizlerle...
İyi okumalar dilerim...
Uyandığımda bir çift gözle karşılaştım.
Bu Çağlar'dı. Ne kadar da kötü görünüyordu. Konuşmaya çalıştım ama başaramadım sesim çıkmıyordu. Boğazım ağrıyordu ve kuruydu. Yine denedim ama sesimi bulamamıştım ağzımdan iniltiye benzer bir ses hariçinde bir şey çıkmamıştı. Çağlar işaret parmağını dudaklarıma bastırdı.
ÇAĞLAR : Kendini zorlama. İyiyim . İyisin.
Çağlar aklımı kurcalayan sorularıma cevap vermişti.
Ama Çağlar'ın neden ağladığını merak ediyordum hem gülüyor hemde gözlerinde hüzünle bana bakıyordu. Başını boyun girintime koydu. Deli gibi ağlıyordu. Elimi zorlada olsa kaldırıp o siyah gür saçlarının içerisinde gezdirdim.ÇAĞLAR : Allah'a şükür iyisin.
Diye mırıldandı gözümden 1 damla yaş Çağlar'ın saçlarının arasına karıştı. Çağlar fark etti. Ve kafasını kaldırıp yanağımı bir eliyle okşamaya başladı.
AÇELYA : Ç...çağlar n...ne oldu ?
Boğazım çok acımıştı. Sesim çok çatlak ve kısık çıkmıştı.
ÇAĞLAR : Lütfen Açelya zorlama kendini. Her şey yolunda . Herkes uyuyor saat gecenin üçü.
Elimi kaldırıp Çağlar'ın gözünden düşen bir yaşı sildim. Bu hareketim üzerine Çağlar daha da fazka ağlamaya başladı.
ÇAĞLAR : Üzgünüm...
Hepsi benim hatam...Çağlar'ın sesi de benim sesim kadar kötü çıkmıştı. Onun sesi ile benim sesim arasındaki fark barındırdığı yoğun çaresizlikti.
ÇAĞLAR : Oysa her şey çok güzel olacaktı. Sana her şeyi anlatıcaktım ama üzgünüm...
Zorla dudaklarımı araladım.
AÇELYA : Şimdi a...anlat.
Çağlar'ın gözleri büyüdü.
ÇAĞLAR : Emin misin ?
Evet anlamında kafamı salladım.
Çağlar bakışlarını benden kaçırdı.ÇAĞLAR : Açelya ben...ben seni...
Sonunu biliyordum . Kalbim hızlanmıştı.
Çağlar'ın sözünü kestim.AÇELYA : Bende.
Dudaklarımdan dökülen en net kelimeydi.Çağlar tekrar gözlerimin içine bakmaya başladı.
Gözlerinin içi gülüyordu.Yavaşça bana yaklaşmaya başladı. Çok heyecanlanmıştım.Kalp ritmimi gösteren makinin sesi yükselmişti. Kalbim ağrıyordu ama şuan tek düşündüğüm şey Çağlar'ın bana yaklaşmakta olan dudaklarıydı.
Çağlar'la dudaklarımızın değmesine 1 cm kala Çağlar geri çekildi.ÇAĞLAR : Üzgünüm ama kalbin çok...
Çağlar'ın sözünü kestim.
AÇELYA : Lütfen...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
↭ AÇELYA ↭
Ficção AdolescentePARS KARAER = İntikamın gözünü kör etmesine izin veren bir abi... ÇAĞLAR KARAER = Sevdiği herkesi kaybeden ve sevmekten korkan kardeş... AÇELYA KUNTER = Yıllarca aşık olduğu dostu için fedakarlık yapan genç kız... Hepsinin ortak bir noktası va...