U.A'e Hazırlık💪🏾

46 5 1
                                    

              VIOLET'IN AĞZINDAN

       En sevdiğim ve asla müzik dinlemekten vazgeçmediğim kulaklığımla yolda yürüyordum. Hava rüzgarlı ve serindi ayrıca salık bıraktığım saçım beni rahatsız ediyordu rüzgardan dolayı. Kendime biraz fazla sövdükten sonra şarkı sözleri mırıldanarak yürümeye devam ediyordum. Markete gitmem gerekti ancak eve geri dönmek istemiyordum. Babam yine yapacağını yapıp evin huzurunu bozmuştu. Sigarası olmayınca deliye dönüyor ve bugün deliye döndüğü günlerden birisiydi. O yüzden markete hızlı adımlarımla gidiyordum. Zevkle şarkı sözlerini söylerken aniden müzik kapandı. Telefona baktığımda annemin aradığını  gördüm ve telefonu hızla açtım. "Kızım... sana nasıl desem bilmiyorum..." dedi ve ben bir şey mi oldu diye meraklanmaya başladım. "Anne ne oldu çabuk söyler misin lütfen?" Dedim. Sonra annem gülmeye başladı ve şunu söyledi; "Kızım eve aynı senin gibi tembel bir kedi girdi ve yatağına tuvaletini yaptı.." dedi sonra yine kıkırdadı. İçimden rahat bir nefes verdim çünkü kötü bir şey olduğunu düşünmüştüm ama neyseki olmamıştı. Ama bir sorun vardı... EN SEVDIGIM YER YANI YATAGIM KİRLİYDİ! sonra anneme dedimki "Anne lütfen ben eve gelmeden temizle orayı ve o yaramaz kediyi odamda bırak kalsın." Annemde hafif kıkırdamayla birlikte tamam dedi ve telefonu kapattı.

        O sırada fazla dalgın olduğumu farketmemistim ve oldukça uzun biri ile çarpışmıştım. Özür dileyecektim ama karşımdaki şahıs aniden "KIZIM ÖNÜNE BAKSANA NE HADLE BANA ÇARPARSIN BIRAZ DİKKATLİ OL YOKSA SENI PATLATIRIM" dedi ve benim sinirlerim tepeme çıkarttı çünkü hiç bir hadsiz bana bağıramazdı. Bende ona "Beyefendi önünüze baksaydınız böyle olmazdı ayrıca saygısızca konuşmayı bırakın çünkü rahatsız oluyorum." Dedim sonra aşağı doğru tip tip bakmaya başladı çünkü ben çok kısaydım... Ya da hayır o fazla uzundu ben kısa değilim.

       Ama gururuma yediremediğim için ona  aynı bakışlarda karşılık verdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


       Ama gururuma yediremediğim için ona  aynı bakışlarda karşılık verdim. En az 1 dakika boyunca sert bir şekilde bakıştık  ayakta durmaktan yorulmuştum o yüzden kollarımı birlestirip durmaya devam ettim. En sonunda "Tch" diyip omzuma çarpıp dik adımlarla benden uzaklaşmaya başladı. Bende ona "ha?" Diyip arkasından bakakaldım. Sonra umursamayıp önüme döndüm ve sert adımlarımla markete doğru ilerlemeye başladım. O hadsize gününü elbet bir gün gösterecektim ama şimdilik boşvermeyi seçtim. Markete gittikten sonra koşarak en sevdiğim cipsimi, liptonumu ve ayrıca canga çikolatamı elime aldım sonra sigara almaya doğru gittim. İşim bittikten sonra eve yürümeye başladım pek bir olay olmadığı için eve hızlı bir şekilde varmıştım.  Babama sigarayı verdikten sonra hızla odama çıktım çünkü bizim yaramaz kediyi görmek istiyordum. Sarı ve turuncu renginde çok tatlı bir kediydi kızacaktım ama kızamadım çünkü çok masum bakıyordu. Minik kediyi kucağıma aldım ve zarifçe okşamaya başladım sonra dayanamadım ve döverek sevmeye başladım yanaklarını falan sıkıyordum benim yüzümden birazcık can çekişiyordu ehe.. ama aşırı tatlıydı. Bu gece bu küçük veletin bizim evde kalmasına karar verdim.

       Annem yatağın çarsaflarını değiştirmişti o yüzden tertemiz yatağıma koşarak atladım. Ben şuan 8. Sınıfın yaz tatilindeydim ve bir kaç ay sonra liseye geçecektim. İstediğim liseye girmek aşırı zordu o yüzden günlerimi hep zor kontrol ettiğim kanatlarımla çalışarak geçiriyordum ve bu oldukça yorucuydu. Abim istediğim liseye gidiyordu. Ha bu arada istediğim lise U.A lisesi evet farkındayım biraz fazla gülünç biliyorum o liseye girmek imkansız derecede zor ama ben hedefimden vazgeçmeyerek çalışmaya devam ediyordum. Kazanacağıma inanıyordum çünkü güçlü bir özgünlüğüm vardı ama kontrol etmeyi öğrenmeliydim... Bunları düşünürken kedinin kolumun tırmaladığını farkettim ve acıyla inledim. "YA OGLUM  NIYE ISIRIYORSUN KI SANKI SANA KOTU BISEY YAPTIM" dedim ama kedi yaptığından dolayı pişmanmış gibi gözüküyordu o yüzden bu tatlı veleti hemen affettim. Sabah çok fazla antrenman yapmıştım bu yüzden biraz dinlenme kararı aldım ve yorganımı üstüme örtüp telefonumu elime aldım. HAY ALLAHIM ABIM INSTAGRAM HESABINDAN İFSAMI PAYLASMIS!

       YA BENIM ACIL BU COCUGU DOVMEM GEREKIYOR!! kosarak odamdan çıktım ve abimin odasına gittim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


       YA BENIM ACIL BU COCUGU DOVMEM GEREKIYOR!! kosarak odamdan çıktım ve abimin odasına gittim. Aniden kapısını açınca korktu ve "NOLUYO LAN" diye anırdı. Bende elime yerden yastık aldım ve ona hızlıca fırlattım ama hızımı alamıyordum ve en sonunda odanın her yerini dağıtmıştım.. abim beni durdurmayı başardı ve kollarımdan tutarak "Lan ne oldu Kızım iyi misin?" Dedi. Bende "Sen ifsamı paylaşmasaydın daha iyi olacaktım abiciğim." Dedim. Abim hemen kıkırdamaya başladı ve "Aşırı tatlıydın o yüzden paylastım güzelim hem merak etme herkes göremez az takipçim var"
Dedi. Bende ona "YA ABI SALAK MISIN 120 BİN TAKIPCI AZ MI SENCE?? U.A'DA OKUDUGUN ICIN BIR SURU TAKIPCIN VAR! DAHA LISEYE GIDEMEDEN TUM KARIZMAM MAHVOLDU.." Dedim sitemle. Abimin gülmekten yüzü kızarmıştı bu yüzden daha da sinirim bozulmaya başlamıştı. "Üzgünüm abicim ama benim gibi yakışıklının kardeşini herkes beğenir o yüzden moralini bozmaa" dedi alayla. "Tch" diyip sertçe kapıyı kapatarak odadan çıktım ve kendi odama gittim. Telefonu elime aldığımda bir sürü takipcimin arttığını farkettim çünkü abim beni kendi hesabına etiketlemisti.. Neyse ya sorun olmaz diye tüm istekleri kabul ettim. Kabul ederken sabahki gördüğüm çocuğun hesabını öneriler kısmında gördüm profili mükemmeldi lan..

 Kabul ederken sabahki gördüğüm çocuğun hesabını öneriler kısmında gördüm profili mükemmeldi lan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


       Piç gibi sırıtıyor enayi.Hatta baya takipçisi vardı kıskanmadım desem yalan olurdu valla. Hesabına biraz baktım oda U.A lisesine gitmek için çabalıyormuş ama biraz fazla egolu birisi zaten ilk görüşte anlamıştım. Lan ben niye bu çocuğu merak ediyorum ki? Bunu düşündükten sonra telefonumu hızlıca bir kenara bıraktım ve cebimden bir dal sigara çıkartıp pencereme gittim ve dışarıyı izlemeye başladım. İnsanlar çok keyifli gözüküyordu keşke onların yerinde olabilseydim... Abimden başka yakın olduğum çok kişi yok umarım lisede olur diye düşündüm ve sonra saatin geç olduğunu farkettim. Sigaramı söndürdükten sonra yatağıma gidip kediyi kucağıma aldım ve gözlerimi kapatıp uyumaya başladım..

       O günden sonra günlerim oldukça normal geçmişti. Her gün it gibi sınava çalışıyordum gerçekten yorulmuştum. Ve en sonunda sınav günü çatıp gelmişti. Kendime güveniyordum çünkü şakasız it gibi çalıştım günlerce...

ARKADASLAR BÖLÜM BİTTİ UMARIM OKURKEN SIKILMAMIŞSINIZDIR VE SORMAK İSTEDİĞİNİZ SORU VARSA SORABILIRSINIZZ SONRAKI BOLUMDE GORUSMEK UZERE!🫶🏻💥

893 kelime

Yeni Hayata Başlangıç! Bakugou x Reader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin