Baran'dan
( Sabah erken uyandım herkes masada yemek yiyolardı bende herkese günaydın dedim ve masaya oturdum. Yemeğimi bittikten sonra Eyşan ile şirkete gittik ve daha sonra hastaneye gidecektik kuzenimizi ziyaret etmek için. Şirkete gittik ve işlerimizi bitikten sonra Eyşan beni odama geldi.)
- Abi ben işlerimi bitirdim eğer sende müsaitsin gidelim Alihanın yanında.
- Evet şimdi bitim bitim şimdi çıkalım.
- Peki
( Şirketen çıktık ve hastaneye gittmek için yola çıktık. Hastaneye gittik ve Alihanın odasına girdik.)
Eyşan - Alihan nısıl?
Alihan- Daha iyim Eyşan abla.
- Geçmiş olsun aslanın.
- Sağol abim.
- Peki birşey hatırlıyor musun? Yani kaza nısıl oldu?
- Yok abi hatırlamıyorum hiçbirşey.
( Alihan ile konuşurken telefonum çaldı ve dışara çıktım. Dışara çıktımda çok güzel bir kız gördüm. Yanında bir küçük kızı vardı. Belki kardeşiydi. Anne olmak için çok gençti. Küçük kızıya hastaneye girdiler ve doktor bir kadın küçük kızıyı içeri aldı. O ise bir sandalyeye oturdu ve bekliyordu. Çok kötü görünüyordu, çok üzgündü. O sırada doktor çıktı ve küçük kız içerdeydi. Doktor şöyle dedini duydum:)
" Dilancığım Lilanın durum nısılsı bu günler?"
Kızın adı Dilandı çok güzel bir isim. O da şöyle dedi)
" Hiç iyi değil kanser onu her gün yeniliyor Ne yapıcağım bilmiyorum artık. Çok çağresiz hissediyorum kendimi: dedi kız"
( Bunu duyunca çok üzüldüm. Hem küçük kız için hemde o kız için Dilan için. Dilan küçük kız kaldı odaya girdi ve ben Alihanın yanına gittim. Biraz orda kaldık ve sonra çıktık. Çıktımda Dilan odaya çıkmıştı ve ağlıyordu. Yanına gittmek istedim ama beni tanımıyordu bende onu. O beni görmedi bile. O sırada kapı açıldı ve Dilan hemen gözlerini silerek gülümsedi. Küçük kız ile ordan gittiler ama bana görmedi...
Eyşan ile eve gittik ve çalışma odasına gittim işlerimi halletmek için ama aklımda Dilan girdi. O sırada kapı çaldı ve gir dedim. Eyşandı.)- Abi sen asistan aramıştın ya ben ilgilendim ve bunlar var.
( Bana bur dosya verdi ve içerdi çok ismiler vardı. Ismileri ve fotoğrafları bakarken Dilanın fotoğrafını gördüm.)
- Bu olsun?
- Kim abi bi bakayım. Aa Dilan. Daha önce başka yerlerde çalışmış çok zeki, güzel ve işine çok iyi yapıyor ama işine bir yıl önce bırakmıştı. Küçük bir kardeşi vardı. Kanserdi. Onu için herşeyden vazgeçti. Bir arkadaşım asistandı daha önce ama o iṣi almamıştı çünkü başka bir asistan var. Yani anlicanı en doğru seçim bu abiciğim. Hem belki kızın bir yardımı dokunuruz.
- Ben bilmiyordum. Çok iyi olur gerçekten. Bu olsun o zaman sen Dilanı ara yarım şirkete gelsin bi bakalım.
- Olur abi.
( Dedi Eyşan ve çıktı. Bir yanda çok mutluydum yanımda çalışacağını ama bir yandan biraz üzgündüm. Ya kabul etmese. Ya birşey olursa. Yarını sabırsızla bekliyorum onu ile görüṣmek. Işlerimle ilgilendim sonra yemek vakti geldi. Yemeğimi yedim ve odama gittim. Yata yatım. O beni görmemişti bu gün ama ben onu ile ilk görüşte aşık oldum...)
Yeni bölüm 5 oy sonra. Umarım beğenmişsiniz♥️♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sınırsız aşk
RomansaBaran bir zengin bir çocuk Dilan ise basit bir kızdır. Birbirlerini ilk görüşte aşık olacaklar ama bu sevgi açıklayacaklarmı? Aşkı mı daha güçlü mü yada korku mu?