Midnight albümü dinleyerek yazdım. Oy ve yorum bekliyorum Cidden bundan sonra oy sayısı yirmiyi falan geçmiyorsa yazmayacağım. Yorumda yapınız lütfen. Min Yoongi'nin on yedi ayı var daha.
Arin ne yapacağını bilemedi. Utanmıştı. Bts üyelerinin hepsi gülüyordu. Min Yoongi'nin sinirden yüzü kızarmıştı.
"Gelmeden bana haber verebilirdiniz."
"Misafirin olduğunu bilsem bahçe kapısını kullanmalarına izin vermezdim Yoongi-ah" dedi Jin. Komşusunu yanlış bir anda yakalamıştı.
"Hyung hiç bir şekilde izin vermemelisin. Benim evimin bir kapısı var." dedi işaret ederek.
"Neyse hyung biz öpüşmenizi görmemiş gibi davranalım. Sizde öfkelenmeyin. İçelim ve eğlenceli bir gece geçirelim."
"Saçmalamayı kes Jk. Hyungımızın misafiri var. Bence onları yalnız bırakmalıyız. Özür dileriz. Biz sizi yalnız bırakalım." dedi Jimin. O Namjoon ve Hobi oldukça mahcuplardı.
Jin , Jk ve Tae için bu söylenemezdi. Onlar oldukça eğleniyorlardı.
"Sorun yok Jimin sunbae. Yoongi hadi onlar için bardak ve içki getirelim. Sizde oturun isterseniz" dedi Arin.
"Arin böyle bir şey olmayacak. Arkadaşlarım bu gece için geldikleri gibi gidecekler."
"Yoongi lütfen"
"Arin Yoongi hyung hakklı biz gidelim" dedi J hope.
Namjoon gülmekte olan Tae ve Jk ikilisini uyarırken.
"Lütfen yapmayın buraya kadar geldiniz. Birlikte bir şeyler içmiş oluruz. Yoongi hadi biz mutfaktan kalan içkileri getirelim."
Yoongi bundan hiç hoşlanmasa da Arin'i kırmamak adına kabul etti. Onlar birlikte mutfağın yolunu tutarken üyeler sandalyelerine yerleşti.
"Cidden nasıl bu kadar ahmak olabiliyorsunuz?" diye sordu Namjoon.
"Hyung hadi ama Yoongi hyung'ın bu halini bir daha ne zaman görebileceğiz ki. Tartışmayı ve laf sokmalarınızı daha sonra dinlemeyi istiyorum. Bu akşam Min Yoongi'nin akşamı." En küçükleri arsızca davranıyordu.
"Sayemizde değil. Resmen randevusun mahvettik." diye yakındı Jimin.
Hobi başını olumsuz anlamda sallarken Jin güldü.
"Neden onlara kalmalarını söyledin ki? Bu akşamı seninle geçirmek istiyorum"
"Gece uzun Yoongi. Eve gitmem ve bizde geceyi beraber geçiririz olmaz mı? Ayrıca evine gelen insanları öylece nasıl kovalım ki?"
"Bu gece benimlesin o söz ağızdan bir kere çıktı ve arkadaşlarım davetsiz gelirlerse öylece kovarım."
Arin Yoongi'ye yaklaştı. Kollarını genç adamın boynuna doladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black & Min Yoongi
Fanfiction"kukla olmak istemiyorum. Özgür olmak ve sanatımı yaymak istiyorum" "Peki, bunu bay Bang'a iletirim. Akşama anlaşmamızı fesheder artık."