"KAMU bila pergi lapor diri Fahim?"
Puan Sri Sofea menyoal Fahim apabila Liyanna dan Fahim melabuhkan punggung di atas sofa. Liyanna sempat melihat ke arah Khairina yang sedang memandang kearahnya."Minggu depan mama. Tapi tu lah tak sanggup pula nak tinggal isteri ni"
Liyanna mencubit lengan Fahim.
"Fahim dengan Liya ingat nak tidur rumah mama malam ni boleh?"
Mereka ingin tidur di rumah Puan Sri Sofea malam ni atas keinginan Fahim sebab minggu depan dia dah nak balik dekat pangkalan nak lepas rindu dengan mak sendiri katanya"Boleh je lagi pun tak de sape nak borak dengan mama nak harap kan papa hmm kerja je lah kalau kamu dengan Liya tidur sini boleh la mama luangkan masa dengan menantu mama yang sorang ni"
Liyanna tersenyum nipis kearah Puan Sri Sofea lalu dia melihat wajah Khairina yang sedang menahan marah"Amboi mama nak luangkan masa dengan menantu je ke? Dengan anak sendiri ni tak nak?"
Puan Sri Sofea menjeling kearah anaknya macam lah sebelum ni tak pernah luangkan masa."Fea aku dah nak balik ni dah lewat dah ni"
Aunty Kamalia bersuara atau lebih tepat mak su Fahim dan ibu kepada Khairina."Yelah hati-hati"
"Ok. Jom Rina"
Liyanna melihat Khairina dan Aunty Kamalia menapak keluar dari rumah.**
"SAYANG. Lambat lagi ke nak pakai skin care tu abang dah ngantuk dah ni"
Terkejut Liyanna apabila tiba-tiba dia merasa ada tangan yang menjalar di lehernya"Abang tidur lah dulu Liya tak suruh pun abang tunggu Liya"
"Tak boleh nanti abang tak lena tidur sebab tak ada bantal peluk abang"
"Mengada-ngada lah abang ni tunggu kejap dah nak siap ni"
"Hmm"
Liyanna dapat merasakan deruan nafas Fahim di lehernya"Abang!"
"Hmm"
Fahim masih lagi membenamkan wajahnya di leher isterinya tanpa menghiraukan si isteri yang sedang memanggilnya"L-Liya tengah cuti ni abang jangan nak buat hal"
Fahim terus menjauhkan wajahnya dari leher isterinya, Liyanna dapat mendengar Fahim menghembuskan nafas yang berat"Abang tunggu dekat katil"
'aik merajuk ke? Satu hal pula aku kena pujuk baby besar ni'
Liyanna terus melangkah ke arah katil lalu dia memasang sila di hadapan FahimFahim memandang isterinya dengan kening yang berkerut, budak pendek ni nak apa?
"Abang merajuk ke dengan Liya?"
"Kenapa pula abang nak merajuk dengan sugar hmm?""Yelah kan Liya pe-"
"Tak delah jom tidur abang mengantuk ni"
Fahim menarik pinggang isterinya lalu meletakkan kepala isterinya di lengan kekarnyaDia tidak kisah pun selagi isterinya belum bersedia selagi itulah dia sanggup tunggu.
Fahim memejamkan matanya lalu Liyanna merenung setiap inci wajah suaminya, tangannya bergerak menyentuh kening suaminya lalu bergerak ke hidung dan tempat yang terakhir adalah pipinya."I love you abang"
"I love you too sugar, dah jom tidur abang tak kuat ni"
Terkejut Liyanna apabila Fahim bersuara dengan mata yang masih tertutup dengan rapat."O-ok"
Liyanna terus memejamkan matanya lalu dia merasakan tangan kekar milik Fahim memaut pinggangnya dengan erat sehingga dia dapat merasakan deruan nafas Fahim di lehernya**
"ABANG, wake up subuh!"
Liyanna menggoncangkan tubuh si suami yang masih lagi terbongkang diatas katil.
"Hmm kiss me first and i will wake up"
Kata Fahim dengan suara yang serak basah.Omg hot!
"Abang jangan nak mengada ya.Bangun solat subuh.Dah lewat ni"
"No kiss i will no wake up"
YOU ARE READING
Fahim:Attractive Husband [C]
General Fiction[𝐓𝐄𝐍𝐆𝐊𝐔 𝐌𝐎𝐇𝐃 𝐅𝐀𝐇𝐈𝐌 𝐗 𝐍𝐈𝐊 𝐋𝐈𝐘𝐀𝐍𝐍𝐀] Dia...... Tengku Mohd Fahim seorang jejaka yang memiliki rupa paras yang mampu menggoyahkan iman mana-mana perempuan yang melihatnya kena pula dengan pekerjaannya sebagai seorang airforce ...