Ik zat dus te doen wat ik altijd moet doen. Telefoontjes nemen, afspraken boeken, zijn documenten in orde zetten en zorgen ervoor dat hij zijn afspraken niet vergeet. Je weet wel die dagelijkse shit.
'Alyssa?' Ik kijk meteen op en zie Junayd mijn openruimte binnen komen. Mijn bureau ligt nogal op een ja, open ruimte. Ik heb niet echt mijn eigen kantoor, ik zit zeg maar op een gang als ik het zo kan verwoorden, want ja sinds wanneer krijgt een assistent een fancy eigen kantoorruimte?
'Junayd?' Zeg ik meteen met alle aandacht.
'Ik ga vertrekken, kom je mee?' Ik kijk naar mijn scherm, ik had nog redelijk wat te doen, maar ik denk dat het beter is om met hem mee te gaan sinds ik zijn dag wat verdoezeld heb.
'Euhm, ja, ik kom.' Ik druk mij recht en sluit mijn computer al rechtstaand af. Ik neem mijn tas en check nog eens na of ik niets vergeten ben.
'Ik ben klaar.' Zeg ik met een glimlach.
'Oké, goed dan, laten we vertrekken.' Hij maakt teken dat ik voor mag. Ik glimlach bedankend en wandel eerst de gang uit.
'Euhm- Junayd, het spijt me van je map, ik- ik-' 'Het is oké,' Zegt hij met een glimlach. Hij neemt mijn haren naar achter en opent de deur voor mij om naar buiten te gaan. 'Je bent toch zeker? Ik weet dat je zulke dingen echt irritant en stom vindt, maar ik wou echt niet te laat komen vandaar dat ik ook niet meteen een nieuwe map ben gaan halen. Weet je, ik regel het morgen voor je, wat vind je daarvan?'
'Alyssa, leg het neer. Het is, oké, ik meen het. Het is maar een map.'
'Nee, voor mij is het maar een map, maar voor een perfectionist als jou niet.'
'Noem je mij nu weer een perfectionist?'
Ik glimlach met mijn ogen tot spleetjes. 'Klinkt toch schattig, nee?'
'Voor jou klinkt alles schattig.' Hij doet teken aan de valet om zijn auto te brengen. We wachten samen af tot de auto eraan komt.
'Heb je honger?' Vraagt hij mij. Ja tuurlijk had ik het honger, maar ik wou het niet duidelijk maken dat ik echt honger had.
'Heb jij dan honger?' Antwoord ik op zijn vraag. Een tip ladies, als je een vraag krijgt en je wilt niet perse antwoorden, of je weet niet hoe te antwoorden, antwoord terug in een vraag. Geloof mij het werkt.
'Ja, veel zelfs.' Glimlacht hij. Jullie willen niet weten wat voor een mooie glimlach hij heeft. Hij heeft van die donkere ogen en redelijk kleine ogen en wanneer hij glimlacht lijkt het alsof zijn ogen verdwijnen. Zijn donkere haren matchen perfect bij zijn ogen. Hij heeft donker bruin haar en een lichte stoppelbaardje. Hij is gewoon perfect.
Zijn auto komt eraan en de valet stapt uit.
'Ik ken een leuke plek om te gaan eten.' Hij wandelt naar zijn auto en ik blijf staan. Hij opent het portier voor mij en wijst naar het bankje. 'Als je zin hebt om met mij mee te eten?' Ik zie zijn bescheidde glimlach. Ik voel de vlinders in mijn buik, hoe is hij ooit op mij kunnen vallen?
Ik glimlach goedkeurend.
'Dankjewel,' Glimlach ik en wandel naar zijn auto en stap in. Hij sluit de deur langzaam dicht en stapt dan ook in de auto.
Hij had een specifieke regel, als we op werk zijn houden we het privé buitenspel. Ik mag hem dan niet groeten zoals ik wil en ik moet professioneel blijven wat mij niet altijd lukt, wat hem natuurlijk wel altijd perfect lukt, maar je weet dat maakt van ons de perfecte match.
Ik trekt mijn blazer meteen uit in de auto en leg mijn tas aan mijn voeten. Junayd rijdt meteen weg en kijkt dan naar mij.
'Doe je gordel om,' Wijst hij naar de gordel. 'Ahja, vergeten.' Ik trek mijn gordel en doe het meteen om.
JE LEEST
Until you. VOLTOOID
Romance'Als je weigert op mijn verzoek zal je deze beelden overal vinden, Alyssa. En ik denk niet dat je dat wilt- ik denk niet dat je wilt dat mensen weten wat je doet met je vrije tijd.' Alyssa heeft zelfs de kracht niet om boos te zijn. 'Als je met mij...