1.0 Beyaz Eldiven.

772 25 7
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




Bir şeyi yaparken asla 2 kez düşünmem. Sadece iki seçimim olur. Ve her zaman ikiyi seçerim nedenmi?

Birinciyle yetinseydim ikinciye ihtiyacım olmazdı çünki.

Son kez aynadaki aksime baktım.

Siyah omzuma düşen saçlarımı düzeltdim , siyah mini elbisemide aynı şekilde.

Ve son olarak  parfümümü sıktım, beyaz eldivenlerimi elime alarak evden çıktım.

Saat gece 11⁰⁰ di. Benim için gün yeni başlıyordu.

Geliceyim adrese vardığımda arabamı park etdim, anlaşılan bu gün fazla kişi vardı barda.

Elime aldığım beyaz eldivenlerimi giydim. Ve arabamdan çıktım.

Bmw m6.

-"Hoş geldiniz efendim her zamanki masamı?"dedi Murat.

-"Hoş buldum Murat evet her zamanki masa" tamam anlamında kafasını salladı ve titryen ellerini pantolonuna sürüp elindeki telefona baktı ve yutkundu.

-"Efendim çok özür dilerim masa  1 saat önce rezerve edilmiş ve şuanda dolu çok özür dilerim efendim"

Derin nefes aldım. Bu ne cüret?

-"Murat patronun olucak o kişiye söyle bu gün son duasını etsin aksi takdirde cehenneme gide bilir."

Murat kafasını salladı ve koşarak müdürünün odasına gitdi.

Masaya doğru baktım. Benim yaşlarımda 5 kişi oturmuşdu.

3 kişi keyif çatıyor ve oynuyor 2 siyse sabır dileniyor gibi halleri vardı.

Sakin ama ürkütücü adımlarla onlara doğru irerledim.

İkisinin gözü direk beni buldu.

-"Merhaba beyler".

Kıvırcık ve uzaktan bile renginin çakma sarı olduğu bilindiyi, ela gözlü bi erkek  çapkınca gülümsedi.

-"Merhaba prenses"

Diyer ela gözlü olan çocuk ensesine bi tane yapıştırdı ve şu cümleni kurdu.

-"Daha kaç kere diycem az iç şu zıkkımı günah!"

Dediğine her kez gülerken sadece sırıtdım ufacık şeyler günahsa  ben galiba cehennemlik bir insandım.

Sakince  saçları diyerlerine nisbetde uzun olan çocugun yanına oturdum.

-"Kazanan kaybedenin kölesi olur hemde ölene kadar!!!"

Dedi  kıvırcık çocuğun yanında oturan ve ayyaş olmuş biri.

Ve devam etdi

-"amaağ, ilk önce tanışalımğğ! Ben Berkan " ela gözlü çocuk göz devirdi sanırım arasında iki akıllı varsa oda biri yanımda oturan diğeriyse kıvırcık permanın yanında oturandı.

Barış Alper Yılmaz(Kumarhane)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin