Selam hoşgeldiniz baykuşlar. Bölümü okurken lütfen bol bol yorum yazarmısınız?
Şimdiden teşekkürler
Çok uzaklardan bir kahkaha sesi geliyordu.
Ve lanet olsun ki ben bu sesi tanıyordum.
Bir ormanın içindeydim. Ne olduğunu anlamaya çalışarak etrafa bakıyordum.
Ben etrafımda ne olduğunu anlamaya çalışır bir şekilde dönerken o tiz kahkaha devam ediyordu.
Sonra arkamda gördüğüm simayla hızla koşmaya başladım.
Görmek istemiyordum. Artık dayanamıyordum.
Ben hızla koşmaya devam ederken o tiz kahkahalar sona erdi ve bu kahkahalara sahip kişi çok güçlü bir şekilde bağırdı.
-"Bunlar yapmaman gereken şeyler inek! Yoksa ahıra dönmek zorunda kalıcaksın."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gözlerimi hızla açarak etrafıma baktım. Bu bir kabustu.
Telefonumu elime alıp saate baktığımda daha çok erken olduğunu fark ettim ama umursamadım.
Yatağımda yavaşça doğrulduğumda dün üstümden çıkarma gereksimi duymadığım kıyafetleri görünce kendime sövdüm.
Ne diye bu rahatsız kıyafetlerle yatarsınki?
Yataktan çıkar çıkmaz okul kıyafetlerimi giyip odanın kapısını açtım.
Kapıyı açar açmaz evi uzun süredir doldurmayan ama benim için huzurun ta kendisi olan sesi duydum.
Bardak karıştırma sesi.
Ne diye benim için önemliydi bu ses.
Annemler genelde evde olmazlardı. Evde olduklarında ise babam çayını uzunca bir şekilde karıştırırdı. Ve ben çocukluğumdan beri bu sesi duyduğumda onların evde olduğunu ve ailecek sofraya oturacağımızı anlardım.
Hızlıca merdivenleri indiğimde masada oturan abim ve babamı gördüm. Anlaşılan annem yoktu.
Hızlı bir şekilde masaya oturduğumda babamın yanağına sulu bir öpücük bırakıp konuşmaya başladım.
+"Günaydın babiş."
-"Günaydın kızım." Deyip yemeğine devam etti.
Tam bende başlayacaktım ki abimin çıkan tok sesini duydum.
-"Sanada günaydın Defne."
Tamam farklı bir amacım yoktu. Ve abimin iğneleyici bir sesle konuşmasının bir nedeni varsa oda olay çıkarmaya çalışmasıydı.
+"Pardon abi unuttum. Günaydın."
Hiç bir şey söylemeden yemeğine devam eden abimin suratına bakmaya başlayınca sertçe bana baktı.
-"Ne var be ne bakıyosun?"
Onu gıcık etmek için daha çok bakıp ağzımı yaya yaya cevap verdim.
+"Hiiçç mal gördümde suratına bakıyorum."
Tamam abimle kavgalarımızın hiç bir tutarı olmasada öcümü ancak bu şeklide alabiliyordum. Lütfen beni cringe bulmayın.
-"Kızım sen benim başıma belamısın?"
"Yoooo değilim. Asıl sen benim başıma belasın."
Abim sinirli bakışlarını üzerime dikerken, babam konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşığım Aşık Çal Bu Gece
Teen FictionBenim o sessiz sakin hayatımı değiştiren tek şey yaşadığım büyük zorbalık oldu. Belkide o güne şükretmem gerekirdi. Peki ya insan herşeye kötü yanından mı bakmalı? Sessizce sınıfa girip kapıyı kapattım ve çantamı sıraya bıraktım. Bekledim ama gelen...