Oy vermeyi unutmayın**
Amfinin ortasında yükselen çığlık herkesin kulaklarının tıkanmasına sebep olmuştu. Açıklanamayan sebep açıklanırsa herkesi tatmin edecek derecedeydi.
Çığlığı Ravza'dan başkası atmıyordu.
Taylor Swift fanlığından ayrılalı çok olmamıştı. Ancak hâlâ diğerleri şüpheliydi.
Louis Tomlinson konseri vardı.
Ravza ne zaman Twilight unutmuştu. Bilinmiyordu. Ancak bu Neva'nın kesinlikle geceleri kulaklıkları ile sabaha kadar Kanye West dinleyip ağlama sebebiydi. Kozu kalmamıştı...
"Yine ne ciyaklıyorsun!" diyen kişi Betül'den başkası değildi. Sıkılmıştı Ravza'dan. Hayatı birkaç şeyden ibaret deyip kızı salmıştı.
"Louis'in konseri varmış 6 Eylül'de kesin gitmeliyiz"diyip Betül'e rağmen neşesini saklamamıştı Ravza.
Çok uzun sürmedi aralarındaki konuşma bu kadardı. Üniversiteye yeni başlamış oldukları için aileleri konsere izin veriyordu onlar da sallana sallana gidiceklerdi.
Bilet almak için öğlen dersini ektiler.
~~~~~~~~~
"Tanrı aşkına, Ceyda! Senden alt tarafı konserdeki anlaşmaya uymaları gerektiğini söyledim! Türk sanatçılar sarhoş oluyor!? Onlarla sahneyi paylaşmak istemiyorum!" diye isyan etti ünlü sanatçı Louis Tomlinson.Menajeri Ceyda ise artık sıkılmıştı. Onunla evlenmek için menajeri olmuştu. Boğaziçini boşuna okumuş gibi hissediyordu.
Ah... Keşke bu kadar menajer olmak istemeseydim diye sürekli içinden geçiriyordu. Keşke farklı bir hayat isteseydi. Lisedeki o mal bile yapmıştı bişiler.
''Hey beni duyuyor musun?" dedi ünlü sanatçı.
"Efendim yapabileceğim bir şey yok. Konseri iptal edemeyiz. Ayrıca size kaç defa söyledim.Türk sanatçılar kendi konserleriyle ilgileniyor. Lütfen sakin olun." dalgınlığından kopmuştu Ceyda.
Ceyda sonunda ikna etmeyi başarmıştı sanatçıyı. Mutluydu. Haftaya konser vardı. Uçak biletlerini ayarlıyıp sonra güzel bir uyku çekicekti.
~~~~~~~~
"Ah benim güzel menajerim. Bugün çok güzel kafeler gezdim. Kadıköy'de çok güzel barlar vardı. Kesinlikle öneririm!"Menajer sıkılmıştı. Teoman anlamıyordu onu. Gayet disiplinli biriydi ve asla barlara gitmezdi. Ah keşke tıpı seçseydim diye iç çekti.
Takım elbisesinin üzerindeki kartta adı yazıyordu menajerim: Ayşenur
"Haftaya konser var. Daha fazla içemezsiniz. Dinleyici şarkı söyleyebilen bir sanatçı istiyor"diye çıkıştı stajyer menajer.
"Ah, lütfen kusuruma bakma matmazel. Dediğini yapacağım"
Bayılmıştı.
Küçük menajerin işi zordu.
Ancak yeni çıkacağı tatil için para kazanmalıydı.
Hayat zordu...
~~~~~~~~~~~
"Hayat çok güzel değil mi, hayatım!?" Diye sordu Zehra 4. Kocasına
İlk kocası iflas ettikten sonra intihar etmişti.
İkinci kocası ise metrese kaçmıştı ve Zehra ile boşanmak için ona 10 milyon dolar vermişti.
Zehra'nın gözü doymuştu. Parasını yardım vakfına bağışlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Louis Tomlinson &Teoman
Non-Fiction6 Eylül gecesi yaşanılan korkunç kaza sonrası Louis Tomlinson kendini hiç beklemediği konumda bulur.O artık eski global sanatçı değildi. Yaşadığı olağandışı gece tüm hayatını değiştirirken içindeki duygulara hakim olmakta epey zorlanıyordu. Aynı gec...