Bir insan neden dışlanırdı? Neden yalnızdı işte bu kitapta hepsini değerlendireceğiz.
Evet sık gördüğümüz bir konu dini inançlar müslüman bir ülkede hristiyan, yahudi, budist, ateist vb. Olamaz mı yani?tabiki olabilir. Bu konu hakkında şunu unutmayın! Kimse Dininiz İle Dalga Geçemez. Kendinizi konu ne olursa olsun ezdirmeyin arkadaşlar. Sık görülen sorulara geçelim;
1.Soru: "Ailem beni kendi inandığı dine geçmem için zorluyor"
Din ne olursa olsun kimsenin size bunu yapmaya hakkı yoktur olamazda. Sizin hayatınız, sizin dininiz, sizin seçiminiz.
2.Soru: "Dini "?" Olan bir ülkede "?" dinim olduğu için dışlanıyorum"
Dediğim gibi kendinizi ezdirmeyin savunun ama samimi olmadığınız ve ya benzeri kişilerle kısaca herkesle paylaşmayın. Sizi zor duruma düşürebilirler. Gerekiyorsa 2-4 yıllık kankanız olsun mesafeli olmayı ihmal etmeyin. Dinlere inançlara saygı duyulmalıdır!
3.Soru: "Ailem dinimden dolayı beni evlatlıktan reddetmek ile tehdit ediyor"
Bu kesinlikle doğru değil ama ailenizede anlayış gösterin "?" Bir dinde büyüdüler ve sizin de bu dine bağlı olmanızı istiyorlar. "İyiliğiniz için"
4.Soru: "Ülkemin dinimdeyim (?) ama, başka dinden olanlarla dalga geçiyorum ve zevk veriyor"
Empati kurmayı ihmal etmeyin bu sizin başınıza gelse nasıl hissedersiniz? Bunu unutma sevgili insan.
5.Soru: "Dinimi benimseyemiyorum, ne yapmalıyım?"
Bana göre dini benimsemek çok önemli olduğu için benimsediğin dine geçmende fayda var belki yanlış ama çoğu kişi "benimsemek" kavramını baya önemsiyor.En sık görülen sorulardan seçmeye çalıştım bu soruların hepsine tanık oldum arkadaşlar. Umarım sizin için yeterli olmuştur.Son olarak cidden çok dedim üzgünüm ama sizden tek isteğim kendinizi korumanız, savunun kim olursa olsun. Çok değerlisiniz bunu da unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALNIZLIK SEBEPLERİ (DIŞLANMAYA SON)
Non-FictionSelamm bu kitabım tekrar kendiniz olabilmeniz için asla ama asla umutsuzluğa kapılmayın dışlanmaya son zorbalığa son!