To bol on.
Citila som bolest na pravej čeľusti a citila som ako mi beha mráz po chrbte.
,,Tak a teraz si konečne moja. Pozri sa nikto tu nieje. Môžem si s tebou robiť čo chcem" povedal a odkryl mi koselu. Siahol mi na pás no zstavil sa. Áno opäť zacitil tu jazvu.
Pozrel sa na jeho ruku a do mojich oči. Ruku stihol a opäť ma zakryl koselou. Postvil sa.
,,prepáč" bolo to takmer nepocutelne. Odišiel.
Postavila som sa zo zeme. Myšlienky čo sa mi šírili hlavou boli neznesiteľné.
Dobre Leiko schop sa. Povedala som si. Postavila som sa a išla som preč. Vošla som do jedalne aby som si mohla s niečím naplniť žalúdok.
Sadla som si k jednemu dlhemu stolu. Pred tym som si zobrala nejake sushi a sojovku. Viac toho asi do seba nedám. O chvíľu si ku mňe sadli nejake dievčatá.
Konkrétne boli 4. Sadli si ku mne. A šírili nejakú konverzáciu ako keby som tam ani nebola.,,no a čo ty Rini? Už si sa vyspala s Niragim?" Spýtala sa kratko vlasa dievčina.
Dievča s odfarbenymi blond vlasmy, Rini odpovedala. ,, Ešte nie, môj plán nefunguje. Alebo možno už mám plán. Hej ty!" Okriklo ma.
,,Áno?" Pozrela som sa na ne zo zmätenim pohľadom na tvári.
,,teba som minule vydela s Niragim. Môžem ťa poprosiť o jednú maličkosť?" Nespytala sa skôr to bola odpoveď.
,,no, dobre, hovor čo mám robiť?" Povedala som, keď som dojedla posledný kúsok sushi a paličky som položila na tanier.
,,daj mu tento odkaz. Ale ani za smrť sa nepozeraj čo je v ňom! Je ti to jasné?" Dopovddala a podala mi papierik preložený na viac krát.
,,chápem" prikývla som.
,,choď už!" Zakričala na mňa.
Postavila som sa a išla som hľadať Niragiho. Prišla som k jeho izbe a zaklopala som. Otvoril dvere a bol... on bol... bol bez oblecenia, mal iba uterák okolo pásu. Bol v sprche. Kvapôčky vody mu ešte klzali po tele.
,,Máš pekný výhľad že, princezná?" Povedal.
,,hej to určite. Tu máš" povedala som keď som mu podala papierik.
,, od koho ?" Spýtal sa.
,,to je od.... ummm. Od..." zabudla som meno.
,,od teba?" Spýtal sa.
,,No, ano." Nevedela som povedat nič iné ako ano, bola som nervózna s toho ze je polonahy plus som zabudla meno tej dievčiny. Dúfam že tam neni nič zlé.
POČKAŤ!!! Ona mala nejaky plan ako sa vyspať s niragim. čo ak...
DO KELU !!!
No už bolo neskoronirahi dvere zabuchol skor ako som stihla niečo povedať. A aj keby som povedala že to neni od do mna, tak by mi neuveril.
Super no
Teraz sa mi budem vyhýbať ešte viac ako som to robila do teraz.
Helooou, niva kapča. Dufam ze sa vám páčila 😉😉. Ak ano tak nezabudni mi napísať nejaký pekný koment a nezabudni HLASOVAŤ. V ďalšej časti bude možno aj niečo smut 🫣🫣. Ale nebojte sa na to vás upozorním. Ďakujem... baaaaay 🩵🩵🩵
ESTÁS LEYENDO
PSYCHOLOGY-ALICE IN BORDERLAND
Fanfic《POZASTAVENE》 mladá Leiko Amaya sa dostane do sveta ktorý sa nezlucuje s tým reálnym, spozná veľa nových ľudí, priateľov a možno aj lásku. Leiko Amaya- 20 rokov, Japonsko, Flegmatik-Melancholik, profesionálna lukostrelkina _________________________...