|Taehyung'un Alfası|¹⁰

4.2K 474 94
                                    

vandaltae: neymiş efendim oyunun ayarlarını bozmuşum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

vandaltae: neymiş efendim oyunun ayarlarını bozmuşum

37.821 yorum

x: sen kim olursun da jeongguk oppanın ruh eşi olduğunu iddia ediyorsun

t: jeonun elleri..

q: bu şımarık bebe mi ruh eşiymiş?

e: diğer gönderilere bakın çok tatlı lan bu

hobiskr: pardon da fotoyu kim çekiyor
->vandaltae: sorgulama

ğ: Jeongguk üzerinden prim kasma oc

w: offf hayalimi yaşıyor ağlıyorum

r: ben bu omegayı sikerim

f: fake

bestomegaanne: Oğlum sadece video oyunu oynayın tamam mı😊

bestalfaanne: Ruh eşini beğendim oğlum

u: Kriz geçiriyorum!!!!

jinseokjin: Gamer falan da bokunu çıkarıyor

d: evlenin

.
.
.
.
.
.
.
.

"Ya ben bu oyunu beğenmedim." Kulaklığımı başımdan çıkarıp boynuma astım ve homurdanarak sandalyeye yaslandım. Eskiden kullandığı sandalyesini bana vermişti ve bu da oldukça rahattı.

Beni takmayan alfa göz ucuyla saniyelik bana bakıp yeniden oyuna dönmüştü. Dediğimi duymadığına emindim zaten.

"Siktiğimin piçi ne biçim oynuyorsun?!" Takım arkadaşına sövünce yüzündeki mimiklerin ciddiyeti ve sesindeki sinir onu o kadar seksi yapmıştı ki bayılacak gibi olmuştum. Üstelik sinirlenince de feromon salgılıyordu ve beni daha da delirtiyordu.

Benim afk kaldığımı yeni fark etmiş olacakki bana döndü. "Niye bıraktın? Oynasana bak kaybedeceğiz." Ardından yeniden gözlerini ekrana dikti ve gözlükleri parlamaya başladı.
Oyun oynamaktan bozulmuştu gözleri kesin.

Sıkıntılı bir şekilde nefes vererek yeniden taktım kulaklığı ve hiç beğenmediğim oyuna devam ettim. Zaten yeniliyorduk ve birkaç dakika sonra maç bitecekti.

Öylesine oynattım klavyede ellerimi. Sıkılmıştım çünkü saatlerdir oynuyorduk. İkimizde sadece ekrana bakıp oynuyorduk. Oyun arkadaşı olmayı kabul etmiştim ama bu bildiğin internet kafede aganla oyun oynamak gibiydi.

Benim hayalim onun kucağındayken oyun koluyla oynamaktı.

Sonunda maç bitip kaybettiğimizde Jeongguk ağlayacak mı diye ona baktığımda dişlerini birbirine geçirmiş çenesini sıkıyordu.

Valorant | Taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin