S2-BÖLÜM 9

53 4 5
                                    

Sarada sabah uyandığında aklına gelen ilk şey Boruto olmuştu hemen üstünü giyindi ve evden çıktı Boruto'nun evine gelmişti kapıya vurdu ve bekledi Boruto kapıyı açtığında hiç mutlu gözükmüyordu Sarada'yı görünce yüzü düşmüştü ne olduğunu sordu.

Boruto

Gelme sebebin nedir Uchiha Sarada izin verirsen rahat bir uyku çekmek istiyorum.

Sarada

Boruto'nun bana öyle seslenmesine çok kırılmıştım çok fazla üstünde durmadan gittim.

Boruto

Sarada gittikten sonra hızlıca yemek yedim ve dışarı çıktım.

Boruto evden çıktıktan sonra köyü gezmeye başladı karşısına Kakashi çıkmıştı onun yanına gidip selam verdi.

Kakashi

Boruto'nun yanıma geldiğini görünce kendimi içten içe hazırladım kötü bir durumda engellemek için...

Ama o selam vererek yanıma geldi ve halimi hatrımı sordu bu beni şaşırtmıştı bende ona selam verip ne olduğunu sordum oda bana yaşadığı olayları anlatmak istediğini söyledis.
Bende akşam saat 7 de İchiraku Ramen e gel ve orda bişeyler yerken sakince konuşalım dedim oda memnuniyetle dedi ve yanımdan ayrıldı.

Boruto

Kakashi'nin yanından ayrılıp Hokage ofisine gittim içeri girdiğimde herkes bana korkuyla baktı bende sadece konuşmak için geldim sorun yok dedim.

Onlar hala bana temkinli yaklaşıyorlardı bu ne kadar canımı sıksa da momoshiki nin kontrolündeyken birini öldürmediğime seviniyorum en azından.

Hokage ve herkese durumu anlattım ve artık bir problem olmadığını söyledim onlar ise bana sana nasıl güvenelim dedi.

Ben ise bunu dedikleri anda sinirlenmiştim ve dedim ki şu anda hayattatsanız hepsi benim sayemdedir bunu bilin ve çenenizi kapayın dedim ve tam çıkarken Shikamaru beni gölge tekniği ile yakaladı Hokage'ye karşılı saygılı olmamı istedi ben hemen karma ile tekniği absorbe edip Shikamaru'nun yüzüne tekme attım benden güçlü değilsin o aptal tekniğini kullanmayı bırak üşengeç herif dedim ve çıktım.

--Başka bir alanda Sarada--

Köyde dolaşırken uykarıda birini farkettim onun Boruto olduğunu farkedince peşine takıldım bir süre sonra durdu bana arkası dönük bir şekilde neden onu takip ettiğimi sordu ben ise nereye gittiğini sordum o ise kafasını hafif sola çevirerek ARTIK BU KÖYDE KALMAMIN BİR ANLAMI YOK!!! diye bağırdı sol gözünden bir parça yaş düştü ve portal açıp gitti.

Kitaba artık devam edeceğim bu sefer kesinlikle her hafta bir bölüm şeklinde iyi okumalar...

BORUTO-Son Savaş (FİNAL) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin