*36* Niepotrzebna bójka

27 3 0
                                    

Fourth ustawił wózek inwalidzki Gem'a w taki sposób, że młody Tangsakyuen miał doskonały widok na wszystkich fanów zgromadzonych w ogromnym holu hotelu, w którym według posiadanych przez nich informacji przebywali także skoczkowie narciarscy. To był weekend Pucharu Świata i pierwszą, największą sensacją był Noriaki Kasai, Japończyk, który w wieku 51 lat wciąż skakał i właśnie szykował się do kwalifikacji. P'Erin udzieliła swoim podopiecznym informacji na temat skoków narciarskich oraz zaprowadziła ich na konferencję prasową wybranej trójki: Słoweńca, Petera Prevc'a, który niedawno ogłosił, że to jego ostatni sezon w Pucharze Świata, Austriaka Stefana Krafta, który był liderem klasyfikacji generalnej Pucharu Świata oraz lokalnej legendy, Noriaki'iego Kasai'iego.

Gdy trójka skoczków weszła do pomieszczenia, Gemini wytrzeszczył oczy z wrażenia. Wiedział, że Kraft należy do niskich osób, ale nie sądził, że jest aż tak niski! Joong, który podszedł, by przywitać się ze skoczkami i przedstawić ich, był tak wysoki, że Stefan musiał cały czas patrzeć w górę. Ten widok rozbawił Fourth'a i Gem'a, którzy dyskutowali w najlepsze o czekającej ich pracy.

Sokolemu wzrokowi Gem'a nie umknęła także nieco nieprzychylna reakcja sportowca przedstawionego jako Peter Prevc. Słoweniec patrzył na nich z wyraźnym niesmakiem i obrzydzeniem.

– Co my mu zrobiliśmy? – Fourth zapytał szeptem, pochylając się nad Gem'em, by poprawić mu lekko makijaż. Akurat dzisiaj ich makijażysta gdzieś zaginął w akcji i musieli radzić sobie sami. Fourth nie miał z tym wielkiego problemu, szybko nauczył się subtelnej sztuki nakładania makijażu zarówno sobie, jak i innym, za to Joong i Pond mieli z tym wyraźne trudności. Gem założył, że powodem ich nieco nieostrożnego i niezdarnego zachowania była łącząca ich tajemnica, którą on i Fourth odkryli. Pond był tak zdenerwowany, że co chwilę coś upuszczał na podłogę. P'Erin to zauważyła i zdecydowała, że musi porozmawiać z Pondem na osobności, po czym wyprowadziła go za rękę z pomieszczenia.

– Nie mam pojęcia, ale wydaje mi się, że z nim to się nie zaprzyjaźnimy.

– Trafne spostrzeżenie, mój chłopaku – Fourth uśmiechnął się do niego czarująco i nie przejmując się tym, że hol powoli wypełniał się fanami nie tylko skoków narciarskich, ale także czwórki aktorów z Tajlandii, pochylił się by pocałować Gem'a w policzek. Gdy misja się powiodła, Fourth nastawił własny policzek, stukając go palcem i domagając się w uroczy sposób, aby Gem też go pocałował, ale Gem'a ogarnęła nagła nieśmiałość. Nie potrafił tego powiedzieć na głos, ale teraz bliskość Nattawat'a działała na niego jeszcze bardziej, powodując, że rumienił się totalnie bez powodu. Gemini tylko pacnął Fourth'a ręką w twarz.

– Chyba śnisz, zobacz, ilu tu jest ludzi.

Fourth rozejrzał się i odpowiedział z wyraźnie cwaniackim uśmieszkiem.

– Gdzie? Ja tu nie widzę nikogo, przecież wiesz, że mój wzrok dostrzega tylko ciebie.

– A bleee! – Gemini udał w zabawny sposób, że wymiotuje, żeby ukryć to, jak bardzo urocze wydawały mu się te słowa. Gdyby pół roku wcześniej ktoś mu powiedział, że będzie siedział na wózku inwalidzkim nie będąc w stanie tańczyć i będzie miał chłopaka, który nie będzie się przejmował opinią innych i będzie mu odważnie okazywał swoje uczucia, nie potrafiłby w to uwierzyć, ale właśnie teraz to się działo. Siedział na wózku inwalidzkim w holu hotelu w Sapporo w Japonii, za oknem padał coraz gęstszy śnieg, jego kolana przykryte były kurtką należącą do Fourth'a, a sam Fourth stał za jego plecami z rękoma na jego barkach i uśmiechał się. Oczy ich obu błyszczały szczęściem, a cała otaczająca ich aura wręcz emanowała radością i miłością. Peter Prevc to zauważył i skrzywił się. Gem złapał jego spojrzenie i uśmiech natychmiast zniknął z jego twarzy. Peter zaczął szybko klikać coś na klawiaturze w swoim telefonie, a chwilę później Gemini poczuł wibracje własnego telefonu. Szybko odczytał wiadomość i posmutniał jeszcze bardziej. Fourth, widząc nagłą zmianę nastroju swojego chłopaka odebrał mu telefon i sam zaczął czytać.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Feb 17 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Oślepiające Światła: Pomimo Wszystko GeminiFourthOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz